New York 2016 živě: Jaguar znovu ukázal vrcholný F-Type SVR

Autosalon v New Yorku se pomalu rozjíždí. Na odhalení všech hlavních novinek se ale ještě čeká, takže si můžeme čas zkrátit zopakováním něčeho, co už Evropa viděla. Třeba vrcholnou verzí Jaguaru F-Type, která se po světové premiéře v Ženevě podívala také na aktuální americký autosalon.

Jaguar F-Type SVR s pohonem všech kol se ukazuje na dalších fotkách

Jaguar F-Type SVR s pohonem všech kol se ukazuje na dalších fotkách

V souvislosti s americkou premiérou stojí za pozornost především video, které Jaguar u této příležitosti zveřejnil a které krásně dokumentuje zvuk, jakým inženýři tohle auto opatřili. Ostatně, přesvědčte se na „vlastní uši“.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Jaguar F-Type SVR dostal přeplňovaný pětilitrový osmiválec, který v tomto případě nabízí 423 kW (575 k) a vrchol točivého momentu 700 Nm. Akcelerace z nuly na 100 km/h je záležitostí na 3,7 s a nejvyšší rychlost dosahuje na 322 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků