New York 2016 živě: GLC Coupé je tady. Prodej začne na podzim

Další očekávanou novinkou autosalonu v New Yorku byl Mercedes GLC Coupé, který se stejně jako Mazda představil v předvečer oficiálního zahájení této akce. A to znamená, že si nového konkurenta pro BMW X4 můžeme prohlédnout už teď.

Mercedes znovu ukazuje GLC Coupé. V New Yorku uvidíme i C 63 AMG

Mercedes znovu ukazuje GLC Coupé. V New Yorku uvidíme i C 63 AMG

Popravdě řečeno, mnoho velkých překvapení GLC Coupé nepřineslo. Technika je logicky identická s klasickým GLC a design se podle očekávání téměř nezměnil ve srovnání s dřívějším konceptem. Výsledek tak hodně připomíná zmenšené GLE Coupé. Oproti GLC má provedení kupé jinak tvarovanou střechu a jiné jsou dokonce i přední sloupky.

Mercedes-Benz GLC Coupé: Podívejte se na „živé“ fotky ze Šanghaje

Mercedes-Benz GLC Coupé: Podívejte se na „živé“ fotky ze Šanghaje

Vůz je celkově dlouhý 4,73 m, vysoký 1,6 m a rozvor náprav dosahuje na 2,87 m. Jen pro srovnání, klasické GLC měří na délku 4,66 m, na výšku má 1,64 m a rozvor se neliší. Mercedes slibuje výbornou aerodynamiku a dokazuje to součinitelem odporu vzduchu 0,31.

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

Nabídka motorizací bude obsahovat celkem čtyři benzinové a čtyři naftové motory, dorazí také hybrid a šestiválcová verze 43 AMG, která bude v New Yorku k vidění v kontextu klasického GLC. Pro začátek si ale budeme moci vybrat mezi verzemi 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW / 204 k) a 250 (155 kW / 211 k). Vše má pohon 4Matic a automatickou převodovku. Další motorizace dorazí později.

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: GLC konečně dostalo šestiválec  

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: GLC konečně dostalo šestiválec  

Hybridní varianta nabídne celkový výkon 235 kW (320 k), schopnost jízdy v čistě elektrickém režimu a akceleraci z nuly na 100 km/h za 5,9 s. GLC 43 4Matic Coupé pak dostane přeplňovaný šestiválec o výkonu 270 kW (367 k), díky kterému pokoří stovku za méně než pět sekund.

Na trhu se nový Mercedes-Benz GLC Coupé objeví na podzim letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků