New York 2016 živě: GLC Coupé je tady. Prodej začne na podzim

Další očekávanou novinkou autosalonu v New Yorku byl Mercedes GLC Coupé, který se stejně jako Mazda představil v předvečer oficiálního zahájení této akce. A to znamená, že si nového konkurenta pro BMW X4 můžeme prohlédnout už teď.

Autosalony | Sportovní auta | Mercedes-Benz | Design

Mercedes znovu ukazuje GLC Coupé. V New Yorku uvidíme i C 63 AMG

Popravdě řečeno, mnoho velkých překvapení GLC Coupé nepřineslo. Technika je logicky identická s klasickým GLC a design se podle očekávání téměř nezměnil ve srovnání s dřívějším konceptem. Výsledek tak hodně připomíná zmenšené GLE Coupé. Oproti GLC má provedení kupé jinak tvarovanou střechu a jiné jsou dokonce i přední sloupky.

Video | SUV | Premiéry | Autosalony | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz GLC Coupé: Podívejte se na „živé“ fotky ze Šanghaje

Vůz je celkově dlouhý 4,73 m, vysoký 1,6 m a rozvor náprav dosahuje na 2,87 m. Jen pro srovnání, klasické GLC měří na délku 4,66 m, na výšku má 1,64 m a rozvor se neliší. Mercedes slibuje výbornou aerodynamiku a dokazuje to součinitelem odporu vzduchu 0,31.

Testy | SUV | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

Nabídka motorizací bude obsahovat celkem čtyři benzinové a čtyři naftové motory, dorazí také hybrid a šestiválcová verze 43 AMG, která bude v New Yorku k vidění v kontextu klasického GLC. Pro začátek si ale budeme moci vybrat mezi verzemi 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW / 204 k) a 250 (155 kW / 211 k). Vše má pohon 4Matic a automatickou převodovku. Další motorizace dorazí později.

SUV | Premiéry | Autosalony | Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: GLC konečně dostalo šestiválec  

Hybridní varianta nabídne celkový výkon 235 kW (320 k), schopnost jízdy v čistě elektrickém režimu a akceleraci z nuly na 100 km/h za 5,9 s. GLC 43 4Matic Coupé pak dostane přeplňovaný šestiválec o výkonu 270 kW (367 k), díky kterému pokoří stovku za méně než pět sekund.

Na trhu se nový Mercedes-Benz GLC Coupé objeví na podzim letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků