New York 2016 živě: Genesis představuje soupeře pro BMW řady 3

Automobilka Hyundai nedávno založila značku Genesis, která se poměrně rychle rozrůstá. Už existuje velmi luxusní model G90, jeho prodloužená verze, z původního Hyundaie Genesis se stal Genesis G80 a zanedlouho dorazí třetí model G70, který bude ze zmíněné trojice nejmenší. Jak bude vypadat, to ukazuje aktuální studie představená na autosalonu v New Yorku.

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Nový koncept se jmenuje Hybrid Sports Sedan a nutno podotknout, že dostal velmi dynamické tvary. Jen pro připomenutí, Hyundai zřídil pro design modelů Genesis speciální divizi Prestige Design Division, kterou jen tak mimochodem povede Luc Donckerwolke. V aktuální tiskové zprávě se bohatě rozebírá design nového konceptu, ale ten nejlépe prozradí přiložené fotografie.

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Aktuální studie pak představuje také nové pojetí interiéru, kterému dominuje především jedna obrovská obrazovka. Designéři značky Genesis spojili přístrojový štít a středový panel dohromady. Výsledkem je zaoblený displej o velikosti 21 palců s rozlišením 4K.

Techniku zmiňuje ve své tiskové zprávě Genesis jen letmo. Nový koncept pracuje s hybridním pohonným ústrojím založeným na motoru 2.0 GDI, který doplňuje ještě osmistupňová automatická převodovka. Výsledek má výkon 180 kW (245 koní) a točivý moment 353 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 21 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků