New York 2016 živě: Genesis představuje soupeře pro BMW řady 3

Automobilka Hyundai nedávno založila značku Genesis, která se poměrně rychle rozrůstá. Už existuje velmi luxusní model G90, jeho prodloužená verze, z původního Hyundaie Genesis se stal Genesis G80 a zanedlouho dorazí třetí model G70, který bude ze zmíněné trojice nejmenší. Jak bude vypadat, to ukazuje aktuální studie představená na autosalonu v New Yorku.

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Nový koncept se jmenuje Hybrid Sports Sedan a nutno podotknout, že dostal velmi dynamické tvary. Jen pro připomenutí, Hyundai zřídil pro design modelů Genesis speciální divizi Prestige Design Division, kterou jen tak mimochodem povede Luc Donckerwolke. V aktuální tiskové zprávě se bohatě rozebírá design nového konceptu, ale ten nejlépe prozradí přiložené fotografie.

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Aktuální studie pak představuje také nové pojetí interiéru, kterému dominuje především jedna obrovská obrazovka. Designéři značky Genesis spojili přístrojový štít a středový panel dohromady. Výsledkem je zaoblený displej o velikosti 21 palců s rozlišením 4K.

Techniku zmiňuje ve své tiskové zprávě Genesis jen letmo. Nový koncept pracuje s hybridním pohonným ústrojím založeným na motoru 2.0 GDI, který doplňuje ještě osmistupňová automatická převodovka. Výsledek má výkon 180 kW (245 koní) a točivý moment 353 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků