New York 2016 živě: Genesis představuje soupeře pro BMW řady 3

Automobilka Hyundai nedávno založila značku Genesis, která se poměrně rychle rozrůstá. Už existuje velmi luxusní model G90, jeho prodloužená verze, z původního Hyundaie Genesis se stal Genesis G80 a zanedlouho dorazí třetí model G70, který bude ze zmíněné trojice nejmenší. Jak bude vypadat, to ukazuje aktuální studie představená na autosalonu v New Yorku.

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Nový koncept se jmenuje Hybrid Sports Sedan a nutno podotknout, že dostal velmi dynamické tvary. Jen pro připomenutí, Hyundai zřídil pro design modelů Genesis speciální divizi Prestige Design Division, kterou jen tak mimochodem povede Luc Donckerwolke. V aktuální tiskové zprávě se bohatě rozebírá design nového konceptu, ale ten nejlépe prozradí přiložené fotografie.

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Aktuální studie pak představuje také nové pojetí interiéru, kterému dominuje především jedna obrovská obrazovka. Designéři značky Genesis spojili přístrojový štít a středový panel dohromady. Výsledkem je zaoblený displej o velikosti 21 palců s rozlišením 4K.

Techniku zmiňuje ve své tiskové zprávě Genesis jen letmo. Nový koncept pracuje s hybridním pohonným ústrojím založeným na motoru 2.0 GDI, který doplňuje ještě osmistupňová automatická převodovka. Výsledek má výkon 180 kW (245 koní) a točivý moment 353 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků