New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

Opravdu velice zajímavou novinku si pro autosalon v New Yorku připravila automobilka Chevrolet, která přivezla nové Camaro ZL1. Jde o nejvýkonnější a nejrychlejší Camaro, jaké kdy bylo vyrobeno.

Chevrolet Camaro ZL1 dostal kompresor a desetistupňový automat

Chevrolet Camaro ZL1 dostal kompresor a desetistupňový automat

Důvod je prostý. ZL1 používá kompresorem přeplňovaný osmiválec LT4 o objemu 6,2 litru, který vyprodukuje 477 kW (649 k) a 868 Nm. Takový výkon si můžete dopřát i v kombinaci s manuální převodovkou, k dispozici ovšem bude také automat. Ten má deset rychlostních stupňů.

Chevrolet Camaro Z/28 podrobně a na videu z Nürburgring Nordschleife

Chevrolet Camaro Z/28 podrobně a na videu z Nürburgring Nordschleife

Výkonu pak budou odpovídat také další věci typu brzd, diferenciálu nebo adaptivních tlumičů. Mimochodem tohle Camaro má dohromady jedenáct chladičů. Chevrolet počítá také s provedením kabriolet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků