New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

Opravdu velice zajímavou novinku si pro autosalon v New Yorku připravila automobilka Chevrolet, která přivezla nové Camaro ZL1. Jde o nejvýkonnější a nejrychlejší Camaro, jaké kdy bylo vyrobeno.

Chevrolet Camaro ZL1 dostal kompresor a desetistupňový automat

Chevrolet Camaro ZL1 dostal kompresor a desetistupňový automat

Důvod je prostý. ZL1 používá kompresorem přeplňovaný osmiválec LT4 o objemu 6,2 litru, který vyprodukuje 477 kW (649 k) a 868 Nm. Takový výkon si můžete dopřát i v kombinaci s manuální převodovkou, k dispozici ovšem bude také automat. Ten má deset rychlostních stupňů.

Chevrolet Camaro Z/28 podrobně a na videu z Nürburgring Nordschleife

Chevrolet Camaro Z/28 podrobně a na videu z Nürburgring Nordschleife

Výkonu pak budou odpovídat také další věci typu brzd, diferenciálu nebo adaptivních tlumičů. Mimochodem tohle Camaro má dohromady jedenáct chladičů. Chevrolet počítá také s provedením kabriolet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků