New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

Opravdu velice zajímavou novinku si pro autosalon v New Yorku připravila automobilka Chevrolet, která přivezla nové Camaro ZL1. Jde o nejvýkonnější a nejrychlejší Camaro, jaké kdy bylo vyrobeno.

Video | Americká auta | Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Chevrolet

Chevrolet Camaro ZL1 dostal kompresor a desetistupňový automat

Důvod je prostý. ZL1 používá kompresorem přeplňovaný osmiválec LT4 o objemu 6,2 litru, který vyprodukuje 477 kW (649 k) a 868 Nm. Takový výkon si můžete dopřát i v kombinaci s manuální převodovkou, k dispozici ovšem bude také automat. Ten má deset rychlostních stupňů.

Video | Technika | Americká auta | Fascinace | Chevrolet

Chevrolet Camaro Z/28 podrobně a na videu z Nürburgring Nordschleife

Výkonu pak budou odpovídat také další věci typu brzd, diferenciálu nebo adaptivních tlumičů. Mimochodem tohle Camaro má dohromady jedenáct chladičů. Chevrolet počítá také s provedením kabriolet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků