Neuvěřitelných 55 let bez nehody. Tím se chlubí kurýr společnosti UPS

Kurýři jsou většinou pořádně ve spěchu a v provozu se častokrát dostávají do kolizí. To ale není případ sedmasedmdesátiletého Toma Campa. Ten začal pracovat pro doručovací společnost UPS ještě v roce 1962. A podařil se mu skutečně neuvěřitelný kousek. Za celých 55 let se nedostal ani do jedné kolize. Postaral se tak o nový firemní rekord.

Deutsche Post DHL bude mít elektrické dodávky na základu Fordu Transit

Deutsche Post DHL bude mít elektrické dodávky na základu Fordu Transit

Celkově sympatický dědeček najezdil za volantem hnědých doručovacích vozů více než 1,6 milionu kilometrů. To se rovná dvěma okružním výletům na měsíc. UPS mu při příležitosti tohoto úspěchu připravilo zrekonstruovaný doručovací vůz z roku 1964 s názvem Tom Camp Special. 

"Tomův úspěch je pozoruhodný a slouží jako inspirace pro všechny v UPS. Jménem společnosti UPS děkuji Tomovi za to, jak pečlivě se postaral o naše zákazníky a další účastníky silničního provozu," řekl Teri McClure, ředitel lidských zdrojů UPS. 

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků