Koupil jsem nový Citroen Berlingo II Multispace a pěkně děkuji nechci, cca po 4KM bouchání na přední levé nápravě (zřejmě špatné usazený tlumič), cca po 10.000km odešlo čidlo ABS, cca po 15000KM odešly stabilizační tyče řízení, cca po 20000 odešlo turbo, cca po 25000 znovu odešly stabilizační tyče řízení, a pak malé drobnosti jako 5x měnily jednotku Bluthut, tak když bych telefonoval za jízdy a mě chyt mobil u ucha tak policajt mi může dát pokutu cca 5000Kč a -body, pokazil se mi přepínač blinkru cca v 17000KM, no raději to zkrátím, celkem jsem měl za 36 měsíců 35 závad, to znamená že jsem byl v servise každý měsíc. "Úžasné auto Citroen Berlingo II" nikdy nebrat, zadarmo drahé, za ty nervy to opravdu nestojí!!!! To vám ještě raději nebudu popisovat jak se k mému autu choval autorizovaný servis Citroen, nelegální jízdy (soukromé), automechanici si jely s mým autem pro svačinku. Má přítelkyně mi říkala, že bych mohl testovat auta, lidem co nic neslyší a říkají, že mají vše OK, ale když si sednu za volant, takového auta, tak zjistím závady o kterých nemají majitelé auta tušení.
Ještě jsem zapoměl, píše se o Berlingu I a ten podle doslechu, byl dobrý. Měl jsem Berlingo II za 580.000 Kč no a dnes bych za Berlingo II nedal ani zlámanou peny.
zlámané Euro :-D
Nu, pokud je vaše zacházení s autem na úrovni vašeho slohu a gramatiky, tak chápu, že se rozpadá.
Každý menusí být tak "dokonalý", jako jste vy. Opravy mám podložené servisní knížkou, ale zřejmě když jste tak "dokonalý" tak možná víte co je servisní knížka a na co ta servisní knížka slouží. Zřejmě tak špatně nepíšu, jinak by jste tomu nerozuměl, tak tu nepištevaše blákoly o slohu. Můžete dokonale znát sloh, ale můžete být v něčem jiném tupý.
Nu, potvrzení faktu, že prostoduchost plodí komplexy.
ja mam CITROEN C1 a je to dobre auto a mam ho ojete od carling a všetko ok - http://citroen.carling.cz/citroen-c1-nova...
Jaké neuvěřitelné? Čemu se podplacenej pisálek z autorevue diví? Konečně je pravda na povrchu! :-D
Jestli to nebude tím, že v ADACu už nesedí lidi zaplacený VW koncernem... ;-) :-D
Tak pochopitelně, tohle se národu uctívačů VW zajídá.:-D Ja mám a měl jsem francouzských aut hodně a nikdy jsem, při naprosto normální údržbě neměl s žádným autem problém. A nebyla to nová auta, měla nájezdy klidně i 250tis km. A doby, kdy Škoda udělala Octavii I, která byla nesmrtelná (ale hnusná, nepohodlná... atd) jsou dávno pryč.
Tomu klidně věřím, já mám Fiata 15 let a problém byl hlavně s tím, co bylo německé (Bosch), protože světe div se, ony ty automobilky používají v podstatě podobné díly, např. řízení motoru, ABS apod. Rozdíl je v tom, že např. ovládání škrtící klapky Bosch, kde je jen malinkatý motorek a jeden potenciometr (který se časem prostě vyběhal), stojí asi 7 tisíc (přitom to má hodnotu tak 700), náhrada se nedělá, oproti tomu alternátor z druhovýroby, který váží několik kilo, je to plný mědi + nějaká elektronika stojí polovic.Ono je to taky o tom, zda člověk to auto servisuje správně, nečeká, až se to opravdu posere, protože většina dílů se hlásí hodně dopředu, že se porouchá. Majitel VW si myslí, že auto vydrží bez servisu věčně a pak je člověk vidí stát někde u pangejtu s otevřenou hauptnou. Mne auto někde nechalo jen jednou - po 14 letech prasklo lanko spojky. Jinak jsem vždy dojel. A poslední oprava - nechci do toho moc cpát peníze, tak jsem preventivně měnil svíčky a koupil levné české od Brisk. Ten namáčknutý čudlík nahoře se vyklepal (u všech svíček), u jedné to celé vyskočilo a ještě to zničilo kabel. Pak si kupte něco levnýho.
Berlu II (2006) mám už 190t. km (1,6 16v). Z dosavadních poruch : termostat, spínací kontakt startéru, zapalovací lišta (šel jen na tři hrnky, ale dojel jsem),1 vinutá pružina přední nápravy, nutná repase zadní nápravy po 120t. Aktuálně najeto 100t. na E85. Za mě celková spokojenost - ano, je to laciné auto s lacinými opravami a laciným provozem :-).
Neuvěřitelné je, že dokázali vymyslet statistiku, ve které vyhrál te šmejd Berlingo. Na dvou máme najeto dohromady 250t, je pravda, že se nikdy nezastavily, ale jak je vše ošizené je neuvěřitelné a furt to má nějaké mouchy.
Asi až tak ošizené nebudú, ked sa za 250t. nezastavili ...
A proč jste si kupoval hned dva ty šmejdy? A co konkrétně je ošizené, abychom si i my ostatní na to dali příště pozor? Díky za radu.
Ford S -max, Ford C -max, Renault, Citroen, Chevrolet......FIAT ?????? to jsou výsledky z opačné strany tabulky. Autorevue zažertovala a my jim to máme žrát? To je ještě vtipnější než článek o tom , že majitelé Škodovek jsou nejchytřejší..... B-] nepobyli jste příliš dlouho na slunci? To by vše vysvětlilo.
Tak, že jsou Škodovky kraxny posledních 10 let se ví, jen to někdo nechce vidět :-D
Jezdíme Citroeny 12 let - Xantie, C5 I a C5 III, vše top výbavy a motorizace. Manželka AX, Berlingo II a nyní Berlingo III. Osobáky měly mouchy, ne že ne, ale nic fatálního, vždy jsem dojel a servis do druhého třetího dne. Narozdíl od kamarádů s koncernovými auty nebo BMW. Nejlepší je ta o novém Passatu 2,8 V6 Syncro, co z ročního vlastnictví (pak už to majitel nevydržel) strávil půl roku (!) v servisu. O rozvodech, váhách, DPF, prasklých svodech a hlavách v 30 tis. km u TDI ani nemluvě. To jsou pecky, jedna za druhou. Takže já se výsledku nedivím, naše nové Berlingo III má najeto 65 tis. km bez jediné závady.
To je vidět úroveň českého diskutéra. Napíšu zkušenost, nikoli názor, něco, co jsem zažil vlastními smysly, a někdo je ochoten naklikat nesouhlas. Blbec.
Jakmile přesunou výrobu z francie do turecka, tak hned jde kvalita nahoru. Na tom není nic divného.
PCA se vyrabei ve Francii-Saucho,Slovensku-Trnava,Spanelsko-Vigo;
Ono se Berlingo vyrábí v Turecku? :o).
Nebo v alžíru.... to je jedno, hlavně, když to nedělají frantíci. Stejné je to u jeho souputníka rendlíka.
Vyrábí se ve Španělsku.
mesto Vigo
Neuvěřitelné - možná pro hospodského filozofa co žij v předsudcích B-]
"Francouz se vždy pouze spolehlivě "podělá". Před 10 až 15 lety jsem měl postupně svého Renaulta 19 a Citroena Xantii a mezitím služební Renault Twingo. Motoricky byli bez problémů, ale co se týkalo okolních elektrických zařízení, to tvrdit nemůžu. Motorky ostřikovačů, stěračů, centrálu, osvětlení - stále bylo co opravovat. Od té doby jezdím v japonských vozech a toto vůbec neznám - vše je bez problémů. Že bych měl předsudky ??????
Jojo, běž si na toho svýho japonce koupit nějakej díl, třeba když do Tebe někdo prcne, pak se probereš a pochopíš kde je ten rozdíl.
Právě že na "Japonce" takřka nic nekupuji. A to si pořizuji japonská auta s nájezdem okolo 120 tis. a jezdím s nimi do cca 200 tis. Zatím jsem na nich vyměnil snad jen brzdové kotouče, destičky a přední tlumiče. A ještě přední ložiska. Jinak si na nic nevzpomínám. A ceny mi nikterak nepřišly přemrštěné, je třeba dobře hledat na internetu. Například u těch stejných předních tlumičů ( Monroe ) na Nissan X-trail se ceny liší až o více než dvojnásobek.
Tohle nikdo nechápe, frantíci berou poruchu pouze to, že se auto zastaví. Na ty kravinky dokola, které se neustále mění jsou zvyklí a říkají tomu servis a spotřebák.
Jj, spotřebák jako brzdy, čepy, stěrače, baterie a olej, to opravdu neřešíme. Hlavně že nemusíme řešit prasklé hlavy, svody, rozvody, nefunkční DPF či poskakující dvojspojky, nebo nedej bože dvouletou záruku. To by mně trefilo.
Tak tak..má osobní zkušenost z berlinga 2004...velké praktické auto za super nákupní peníz s dobrou výbavou. Takovej zvláštní interiér, motor 1.6i 80kw příjemnej...ale čerpadlo, imobilizer, stěrače, posilovač, podivné zadní torzní tyče či co to je, koroze, čidla, kontrolky a spoustu takovych pitomych drobnosti....
Když citroen prodá 10 aut a z toho se nerozbije ani jedno, tak je to trochu něco jiného než když např. vw prodá milion aut. :-D
Najdi si statistiky prodejů a pak si dej facku... a navíc ještě k tomu VW koncern fixluje prodejní čísla falešnými registracemi, kdy auto zaregistruje v ČR a do 160ti dnů vyveze do zahraničí. U VW group toto činí cca 30% prodejních čísel, zatímco u např. PSA je to kolem 8%.Stačí se podívat kolem sebe, Citroenů teda fakt nejezdí málo.
Mozna by to chtělo upravit davkovani leku...
On má s nadsázkou ale pravdu...citroen nelze srovnat s VW
to máš recht, ať je citrón jaký chce, tak má techniku a duši, narozdíl od té nudné a defektní germánské konfekce :-DBer to samozřejmě s nadsázkou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.