Netradiční zelené LaFerrari hledá nového majitele. Jay Kay s ním najel 3000 kilometrů

Pokud zastáváte pravidlo, že Ferrari musí být červené, tahle nabídka zřejmě nebude pro vás. Frontman skupiny Jamiroquai totiž nyní prodává své netradičně zbarvené LaFerrari.

Z celé série 500 vyrobených kusů hypersportu LaFerrari je tento exemplář asi ten nejvýraznější. Kombinace nepřehlédnutelného zeleného odstínu Signal Green, žlutých brzdových třmenů a stříbrných kol je samozřejmě poznávacím znakem LaFerrari, které si přesně takto specifikoval zpěvák a skladatel Jay Kay ze skupiny Jamiroquai.

Britský umělec a nadšený sběratel vozů nyní opět dělá menší pořádek v garáži a své zelené LaFerrari tedy nabízí k mání případným zájemcům. Po necelých pěti letech vlastnictví a najetých 3000 kilometrech se nyní vůz nachází v nabídce londýnského prodejce Joe Macari. Pokud byste měli zájem, prodejce a Jay Kay jsou otevřeni vašim nabídkám.

Ferrari spustilo prémiový program údržby novějších vozů. Je tam Enzo i Modena

Ferrari spustilo prémiový program údržby novějších vozů. Je tam Enzo i Modena

Se situací ojetých LaFerrari na trhu byste si ale měli připravit minimálně okolo 70 milionů korun, za tyto peníze se totiž dnes pohybují podobně využité kousky. V případě takto speciálního exempláře však možná cena zamíří ještě výše. Model je pak samozřejmě vybaven hromadou té nejdražší příplatkové výbavy.

Kromě čalounění interiéru, které v kombinaci s černou kůží a prošíváním kopíruje zelený odstín karoserie, má tohle LaFerrari zeleně zbarvený i set dodávaných zavazadel. Ve výbavě se poté nachází i systém pro sledování telemetrie vozu s kamerou pro natáčení jízdy na okruhu nebo systém pro přizvednutí přední nápravy k přejíždění nerovností na silnici. Speciální lak je ke všemu chráněn filmem proti poškození.

Ferrari 250 GTO: Znáte příběh bájného jednorožce a krále aukčních síní?

Ferrari 250 GTO: Znáte příběh bájného jednorožce a krále aukčních síní?

A pokud by někdo do budoucna pochyboval o původu vozu, Jay Kay si nechal vystavit i certifikát originality vozu Ferrari Classiche. Klasikou je pochopitelně i uprostřed umístěný atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,3 litru, který ve společnosti elektrického motoru a systému KERS produkuje maximální výkon 708 kW (963 koní).

Hodí se připomenout i dynamiku posledního hypersportu od Ferrari. Zrychlení z nuly na 100 km/h zvládne pod tři vteřiny a dokáže uhánět přes 349 km/h. Ke zmíněné sérii 500 kusů bylo nakonec mezi léty 2016 až 2018 vyrobeno dalších 210 kusů LaFerrari v otevřené verzi Aperta.

Jay Kay a jeho LaFerrari na festivalu rychlosti v Goodwoodu v roce 2015.

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků