Netradiční zelené LaFerrari hledá nového majitele. Jay Kay s ním najel 3000 kilometrů

Pokud zastáváte pravidlo, že Ferrari musí být červené, tahle nabídka zřejmě nebude pro vás. Frontman skupiny Jamiroquai totiž nyní prodává své netradičně zbarvené LaFerrari.

Z celé série 500 vyrobených kusů hypersportu LaFerrari je tento exemplář asi ten nejvýraznější. Kombinace nepřehlédnutelného zeleného odstínu Signal Green, žlutých brzdových třmenů a stříbrných kol je samozřejmě poznávacím znakem LaFerrari, které si přesně takto specifikoval zpěvák a skladatel Jay Kay ze skupiny Jamiroquai.

Britský umělec a nadšený sběratel vozů nyní opět dělá menší pořádek v garáži a své zelené LaFerrari tedy nabízí k mání případným zájemcům. Po necelých pěti letech vlastnictví a najetých 3000 kilometrech se nyní vůz nachází v nabídce londýnského prodejce Joe Macari. Pokud byste měli zájem, prodejce a Jay Kay jsou otevřeni vašim nabídkám.

Ferrari spustilo prémiový program údržby novějších vozů. Je tam Enzo i Modena

Ferrari spustilo prémiový program údržby novějších vozů. Je tam Enzo i Modena

Se situací ojetých LaFerrari na trhu byste si ale měli připravit minimálně okolo 70 milionů korun, za tyto peníze se totiž dnes pohybují podobně využité kousky. V případě takto speciálního exempláře však možná cena zamíří ještě výše. Model je pak samozřejmě vybaven hromadou té nejdražší příplatkové výbavy.

Kromě čalounění interiéru, které v kombinaci s černou kůží a prošíváním kopíruje zelený odstín karoserie, má tohle LaFerrari zeleně zbarvený i set dodávaných zavazadel. Ve výbavě se poté nachází i systém pro sledování telemetrie vozu s kamerou pro natáčení jízdy na okruhu nebo systém pro přizvednutí přední nápravy k přejíždění nerovností na silnici. Speciální lak je ke všemu chráněn filmem proti poškození.

Ferrari 250 GTO: Znáte příběh bájného jednorožce a krále aukčních síní?

Ferrari 250 GTO: Znáte příběh bájného jednorožce a krále aukčních síní?

A pokud by někdo do budoucna pochyboval o původu vozu, Jay Kay si nechal vystavit i certifikát originality vozu Ferrari Classiche. Klasikou je pochopitelně i uprostřed umístěný atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,3 litru, který ve společnosti elektrického motoru a systému KERS produkuje maximální výkon 708 kW (963 koní).

Hodí se připomenout i dynamiku posledního hypersportu od Ferrari. Zrychlení z nuly na 100 km/h zvládne pod tři vteřiny a dokáže uhánět přes 349 km/h. Ke zmíněné sérii 500 kusů bylo nakonec mezi léty 2016 až 2018 vyrobeno dalších 210 kusů LaFerrari v otevřené verzi Aperta.

Jay Kay a jeho LaFerrari na festivalu rychlosti v Goodwoodu v roce 2015.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků