Nestačí vám v BMW M3 Competiton 510 koní? Manhart má řešení, ale levné není

_Info_  |  06. 06. 2021 10:19

Ano,tohle je to pravé za 3.5 Mega. Rad bych věděl, komu je takové auto určeno. Opravdu bych rád poznal člověka, který si tohle koupi.

Odpovědět  |   | 
goes  |  07. 06. 2021 08:46

Tak ono to za to mega tri sta navic neni jen o tom vykonu a vyfuku. Uprav je tam vice. Vybava je TOP apod. bez te upravy to neni kousek za zakladni cenu, ale tak okolo 2,7-2,8 v jejich cenach. K tomu nejaka prace. Prebiraji zaruky a kde co tak se to nahodi o.

a na mobile.de podobnych nesmyslu je neni zrovna malo.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  06. 06. 2021 22:29

Tohle myslí redaktoři vážně?

"Čas akcelerace z 0 na 100 km/h zůstává skrytý, ale na dvoustovku to bude trvat 10,5 sekundy. Maximální rychlost 250 km/h pak bude protnuta za 17 sekund. A ještě jeden údaj. Ze stovky na dvoustovku to bude trvat 6,42 sekundy."

Jak může být akcelerace 0-100 skryta, když znám akceleraci 0-200 a 100-200? To si to neumí spočítat?

Odpovědět  |   | 
goes  |  07. 06. 2021 08:44

Pokud nevis, zda to 100-200 je s letmym startem, nebo ne, tak ten cas nezjistis. Pokud letmym, tak by to slo. Pokud jede 100 a macka plyn a spousti se stopky, tak bude cas horsi... ale chapu, ze ti to nedoslo v tom zachvatu potreby si rypnout do redakce.

Odpovědět  |   | 
Plha  |  11. 06. 2021 13:29

Tak to asi bude ze 100 na 200 s pevným startem

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 06. 2021 15:24

Ale víme. Tyhle časy 100-200 se uvádí při startu z nuly. Ne že jedu stálou stovkou a pak na to šlápnu. V druhém případě totiž vychází horší čísla, tak automobilky uvádí první variantu, vypadá to na papíře mnohem lépe.

Odpovědět  |   | 
Vitr  |  13. 06. 2021 07:25

100-200 bez letmýho startu. Ty seš jelito. 🤣

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

12.  6.  2021 | Jiří Baborský | 15 příspěvků
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na běžný servis. Majitel se nestačil divit

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na bě…

Luxusní supersporty a grand tourery se teď dají koupit i za třetinu původní ceny. Servisy to ale samozřejmě nezajímá.

7.  6.  2021 | | 40 N/A
David Rusol
Servis
Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v Praze. Vypadá jako nová, cena překvapí

Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v P…

Pokud si chcete splnit sen o téměř nové Škodě Favorit, udělejte si výlet na Prahu 10.

19.  5.  2021 | | 2 N/A
Vladimír Kadera
Škoda Favorit
Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z vesmíru. Ve známém filmu ji nepoznáte

Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z ves…

Zřejmě nejslavnější filmové monstrum přivítalo ve svém filmovém univerzu i Tatru 813. Britové postavili pro natáčení celkem tři unikátní přepravníky vesmírných dobrodruhů.

5.  6.  2021 | | 30 N/A
David Rusol
FilmyTatra
Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než nová Felicia. Solitaire je dnes velká rarita

Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než n…

Když veřejnost očekávala felicii, zrodil se nejluxusnější favorit všech dob. Když veřejnost podléhala vábení fabie, zrodila se jedna z nejpůsobivějších felicií. Modely Solitaire a Mystery si byly v mnohém podobné.

29.  5.  2021 | | 2 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vozy Scala a Kamiq přišly o chytrá řešení

Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vo…

Každá ušetřená koruna znamená při velkém počtu vyrobených vozů velkou úsporu. Někdy si ale říkáme, jestli to za to automobilkám opravdu stojí…

24.  5.  2021 |
Jan Mička
ŠkodaByznys