Nestačí vám v BMW M3 Competiton 510 koní? Manhart má řešení, ale levné není

7 komentářů

Pavel F.
6. června • 22:29

Tohle myslí redaktoři vážně?"Čas akcelerace z 0 na 100 km/h zůstává skrytý, ale na dvoustovku to bude trvat 10,5 sekundy. Maximální rychlost 250 km/h pak bude protnuta za 17 sekund. A ještě jeden údaj. Ze stovky na dvoustovku to bude trvat 6,42 sekundy."Jak může být akcelerace 0-100 skryta, když znám akceleraci 0-200 a 100-200? To si to neumí spočítat?

goes
7. června • 8:44

Pokud nevis, zda to 100-200 je s letmym startem, nebo ne, tak ten cas nezjistis. Pokud letmym, tak by to slo. Pokud jede 100 a macka plyn a spousti se stopky, tak bude cas horsi... ale chapu, ze ti to nedoslo v tom zachvatu potreby si rypnout do redakce.

Vitr
13. června • 7:25

100-200 bez letmýho startu. Ty seš jelito. 🤣

Pavel F.
11. června • 15:24

Ale víme. Tyhle časy 100-200 se uvádí při startu z nuly. Ne že jedu stálou stovkou a pak na to šlápnu. V druhém případě totiž vychází horší čísla, tak automobilky uvádí první variantu, vypadá to na papíře mnohem lépe. B-]

Plha
11. června • 13:29

Tak to asi bude ze 100 na 200 s pevným startem :-D

_Info_
6. června • 10:19

Ano,tohle je to pravé za 3.5 Mega. Rad bych věděl, komu je takové auto určeno. Opravdu bych rád poznal člověka, který si tohle koupi.

goes
7. června • 8:46

Tak ono to za to mega tri sta navic neni jen o tom vykonu a vyfuku. Uprav je tam vice. Vybava je TOP apod. bez te upravy to neni kousek za zakladni cenu, ale tak okolo 2,7-2,8 v jejich cenach. K tomu nejaka prace. Prebiraji zaruky a kde co tak se to nahodi o.a na mobile.de podobnych nesmyslu je neni zrovna malo.

Doporučujeme

Články odjinud