Nestačí vám v BMW M3 Competiton 510 koní? Manhart má řešení, ale levné není

Nově získaných 635 koní krotí podvozek dle výběru a lepší brzdy. U Manhartu ale eura jen lítají.

Společnost Manhart Performance oficiálně uvádí na trh svou interpretaci nového BMW M3 Competition pod označením MH3 600. Základem je softwarová úprava motoru MHtronik, který teď dává výkon 635 koní a 780 N.m točivého momentu, což je oproti původním 510 koním a 650 N.m velký skok.

Manhart si posvítil na nový VW Golf GTI. Má 290 koní a stropnici jako Rolls-Royce

Manhart si posvítil na nový VW Golf GTI. Má 290 koní a stropnici jako Rolls-Royce

Čas akcelerace z 0 na 100 km/h zůstává skrytý, ale na dvoustovku to bude trvat 10,5 sekundy. Maximální rychlost 250 km/h pak bude protnuta za 17 sekund. A ještě jeden údaj. Ze stovky na dvoustovku to bude trvat 6,42 sekundy. O reprodukci nově získané síly se stará Manhart výfukový systém se čtyřmi deseticentimetrovými koncovkami.

U podvozku máte dvě možnosti. Tou první je řešení od výrobce H&R, kdy lze auto na přední nápravě snížit o tři centimetry a na zadní o jeden. Druhou možností jsou tlumiče KW, které Manhart nastaví na míru pro co nejlepší ovladatelnost vozu. Blíže nespecifikovanou úpravou prošel i brzdový systém auta.

TEST BMW M3 Competition: Nekouše, ale stejně ho budete šťourat klackem

TEST BMW M3 Competition: Nekouše, ale stejně ho budete šťourat klackem

Vzhledově se vůz odlišuje především karbonovým paketem a samolepkami od výrobce. Vůz je pokryt barvou Sapphire Black Metallic a uvnitř najdete dodatečné karbonové detaily. Hotové auto vyjde na 134.900 eur (3.435.900 Kč) a vznikne jich pouze pět. BMW M3 Competition v Německu vyjde na 89.500 eur, tedy 2.279.560 Kč.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

12.  6.  2021 | Jiří Baborský | 15 příspěvků
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 26 příspěvků