Nestačí vám luxusní Maybach S650? Sáhněte po novém Brabusu Rocket 900

Německý Brabus se opět předvedl. Tentokrát si vzal do parády rovnou dva modely - S63 a Maybach S650. Podívejte se, co se z nich stalo.

Brabus ví, jak z rychlých vozů udělat ještě rychlejší. Tentokrát si německá společnost vzala do parády Mercedes-AMG S63 a luxusní Maybach S650. 

O pohon modelu S63 se stará tovární přeplňovaný osmiválec o objemu 4.0 litru. Německá společnost ale jeho výkon vyladila na 515 kW a točivý moment nyní dosahuje 950 N.m. Zrychlení z nuly na stovku tak zvládne za pouhých 3,3 sekundy. Exteriér vozu nese charakteristické znaky Brabusu. Vyniknou hlavně zajímavé 22palcová kola a díly z uhlíkových vláken. Také v interiéru najdete prvky, které z už i tak luxusního vozu udělali ještě luxusnější kousek. 

Interiér na druhou: Tento G500 4x4² v úpravě Brabus zaujme nejen zvenčí

Interiér na druhou: Tento G500 4x4² v úpravě Brabus zaujme nejen zvenčí

Pokud toužíte po ještě větších luxusu, pro vás je určena úprava Mercedesu-Maybach S650. Vybaven je 6,3litrovým dvanáctiválcem, klasický model z továrny má objem 6,0 litru. Po úpravě Brabusu z něj dosáhnete výkon 662 kW a točivý moment 1200 N.m (je omezen kvůli životnosti převodovky). Na stovku zrychlíte za 3,7 sekundy, maximální rychlost dosahuje hranice 350 km/h.

Změny se ale neděly jen pod kapotou. Vůz dostal například nové sání, sportovní výfukový systém Brabus s elektronickým ovládáním zvuku či  aerodynamické vylepšení z uhlíkových vláken. Luxus uvnitř je samozřejmost.

Brabusy 700 a 900 mohou být postaveny pro individuální potřeby zákazníků z modelů S63 a S650 Maybach. Nebo si můžete obě vozidla zakoupit  kompletně z obchodu. Cenu německá společnost neprozradila.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků