Nesnáze TPCA (2): není práce. Zbývá Trnava nebo podpora

23 komentářů

Kenny
31. března • 20:58

Zavedení CITYGO dělá v segmentu divy:-D ...To je tak, když se z ČR dělá jen montážní hala pro jiné. Ještě k tomu násilně na zelené louce. Pak stačí málo a celé se to sesype. Navíc dělat pořád 1 model:-/

Gripp
31. března • 22:35

Dnes už se většinou dělají takovéto fabriky na zelené louce,jinde to ani nejde,kde byste ji chtel jinak postavil,v centru mesta?Nebo prestavbou jine fabriky---třeba z masokombinátu?...to určitě ne...Jinak myslím,že jen přichodem Citigo to urcite neni,jsou i dalsi modely aut,ktere nasemu kolinskému tedko dělají konkurenci-např.VW UP! ktery je na platformě jako citigo,nebo dalsí malé modely-chevrolet Spark,Renault ,Ford a jine značky,které už také přišli na to,že segment malých aut je nezanedbatelny,jelikož cena paliva stoupá a dá se z tohoto segmentu vozítek hodně vyrejžovat...

Fantomas
1. dubna • 9:27

Zemědělská půda je součást přírodního bohatství každého státu, stejně jako voda, lesy, nebo třeba ložiska uhlí. Dobrovolně si zabetonovat tak velké pole je podle mě velmi hloupý nerozum a jednou to poznáme. Je spousta nevyužívaných míst, ležících ladem, je spousta opuštěných podniků a továren, spousta bývalých kasáren,... Tam všude by se to dalo krásně vybudovat. Ale proč si přidělávat práci a starat se co tu po nás zůstane, když na tom poli je to ták jednoduché a levné. A až nám to přestane vydělávat, tak jednoduše odejdeme a vy si s tím dělejte co chcete.

Ota
1. dubna • 9:34

Alespon nekdo vysekal ty bodlaky,urodna pole to bejvavalo

Fantomas
1. dubna • 11:17

Pod těmi bodláky pořád byla úrodná půda, pořád to bylo pole.
Co je tam teď? Asfalt a beton. Betonové základy do hloubky, pod celou plochou je štěrkové zpevnění, čili celé to bývalé pole je NENÁVRATNĚ!!! zničené a už nikdy tam nikdo nic nevypěstuje, protože to prostě nejde. Zemina je odvezená, místo ní je tam kamení, asfalt a beton. Naši předková dlouhá staletí tvrdě pracovali, aby z divoké přírody pro nás vytvořili úrodnou zemědělskou půdu. A my jsme během pár dní jejich práci zničili. To bude úžasný odkaz našim potomkům.

Fantomas
1. dubna • 9:49

Ale bylo to pořád pole a úrodná půda. Přece nezlikvidujeme všechno jen proto, že se to třeba momentálně nepoužívá. Bohužel se tak ale často chováme. Vidíme jen to co je dnes a co bude zítra je nám jedno. Vůbec se nestaráme o svoji budoucnost.

Gripp
31. března • 14:44

Co si budem povídat...Jsem pracvník TPCA a hold je to tak jak říkate níže,naši mocipáni ve fabrice prostě zaspali a usnuli na vavřínech...Dokud vše jelo,všichni byli spokojení,ale hold jeden model se nemůže vyrábět věčně,s čímž mi připadá,že s tím panáčci asi počítali-přeci 7 let vyrabět jeden model je hloupost,byť s novymí facelifty,ale uz pred rokem,či dvěma zde měl být už model jiný,tak to tedko vypadá,tak jak to vypadá.
Auta jsou to jinak hezkáa spolehlivá,aspon podle me hezčí jak CITIGO od skodovky...

will83
31. března • 18:32

Máte jistě pravdu, ale proč píšete slovo holt s "D" na konci? Příklady použití hold x holt:• Musíme mu vzdát hold. (vzdáme poctu)
• Není to lehké. Holt, co se dá dělat. (inu, povzdech)

Gripp
31. března • 22:24

Tak tedy máte HOLT ;-) pravdu,ale jelikož jsem chtěl sdělit pouze svůj názor,tak na pravidla českého pravopisu zde moc nehledím,jelikož jde o běžnou diskuzi(fórum) při které je jedno,zda-li dam --t--,či ---d--- ...jinak se strašlivě omlouvám ;) vicekrát se to již nestane :D

Fantomas
1. dubna • 9:16

Smím mít dva dotazy?
Vám nezáleží na tom, aby se to ostatním dobře četlo?
Vám je jedno, že s chybami pak vypadáte jako hlupák?

Gripp
1. dubna • 12:32

1.Záleží,ale jelikož je to tak drobná chybka,kterou kde kdo přehlédne(vyjma Vás),tak myslím,že to nemění nějak mojí formu sdělení... ;-)
2.Nikdo není dokonalý a ja si na to ani nehraju,tim pádem je mi jedno,zda si o mě nekdo pomyslí kvůli pímenku T,či D zda jsem hlupák... lidé dělaji větší chyby a myslím,že tohle není fórum o nás,zda se tu budem dohadovat o pravopisu,nemyslíte? :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantomas
1. dubna • 16:31

A kdo říkal, že jde jen o jednu chybu?
A nemyslím si, že je zbytečné upozornit někoho na jeho nedostatky. Moudrý člověk se poučí, hlupákovi je to jedno.

jandaxx
31. března • 16:11

Podělaná spojka po nějakých 50 000km u C1 o spolehlivosti moc nesvědčí. A cena v autorizáku za výměnu 15 000,- o láci za servis také ne.

mex
31. března • 16:29

Podelana spojka po 50. tisicich svedci jedine o tom, ze ridic je dobytek a auto mu do pazouru nepatri 3-[

eLzyx
31. března • 16:57

pokud máš rychlé nohy, tak zkus tohle říct nějakému subaristovi :-D Ideálně tomu, co má dieselovou verzi

eLzyx
31. března • 12:29

jak to tak čtu, tak mám divný pocit z toho, že jim brzy dojdou daňové výhody a státní investiční pobídky a tak to tady zabalí a odtáhnout zpátky do FR.

No
31. března • 9:03

Je škoda, že nemají i větší model velikostí Yarise, pro který stávající motor 1.0 vyhovuje.

Ota
31. března • 10:16

Z Francie pretahnout vyrobu Yarise a na frantiky se vyprdnout a hned pojede Kolin naplno

Fantomas
31. března • 10:31

Tudy cesta nevede. Přesouvat výrobu z místa na místo je přece z celkovýho pohledu na společnost nesmysl. Pokud má společnost a ekonomika fungovat jako celek, tak prostě musí být všechny výrobní i nevýrobní složky společnosti rovnoměrně a plynule rozprostřené po celé ploše. Když někdo dovolí, aby se nějaká výroba začala přesouvat a kumulovat na některých místech, tak to hrozně rozvlní a rozkolísá celou ekomoniku a tím celou společnost, a to nejen na těch daných místech a jsou z toho velké problémy. Ekomonika je z tohohle pohledu jako nákladní loď. Může plout jen dobře vyvážená. Když někdo přestěhuje celý náklad na jednu stranu, loď se převrhne a potopí.
Takovéhle věci by si měla hlídat EU, to by měly sledovat všechny ty Evropské komise a eurokomisaři a spousty dalších šašků, co tam za obrovské peníze řeší banány a koblihy. Dnes se vůbec nikdo nestará o udržitelný rozvoj celé společnosti. Neustále se jen řeší buď nějaké místní malichernosti, nebo něčí nadnárodní zájmy. A vše potřebné jde do kytek.

Fantomas
31. března • 6:59

Protože automobilky nemají rozum. Když je dobré období, tak okamžitě postaví několik nových továren a začnou chrlit stovky tisíc aut navíc. A když si tím sami po krátké době nasytí trh, tak začnou všichni brečet a děsně řešit, že klesají odbyty a bla bla. Kdo za to asi může?

ccc
31. března • 8:55

Většina lidí, včetně ekonomů a demografů, je přesvědčena v nekonečnost systému zázraku letadla.

Fantomas
31. března • 7:50

Prostě ukázkový příklad dnešního podnikání, kdy má okamžitý zisk absolutní přednost a nějaký dlouhodobý rozvoj nikoho nezajímá.
Urvi co můžeš a co bude zítra, o to se nestarej.

k22
31. března • 10:25

Prostě jim chybějí ty pětiletky a zákazníci bohužel chtějí nové modely hned, řešení ale je - zavíést pořadníky!

Doporučujeme

Články odjinud