Nesmrtelný Mercedes třídy G dostane nový naftový motor

Terénní model stuttgartské automobilky Mercedes-Benz G-classe se dočkal nového naftového motoru. "Géčko" dostane pod kapotu naftový šestiválec o objemu 3 litry, který dává výkon 165 kW (225 k) a točivý moment 540 Nm. Automobilka tak téměř dovršila nasazení tohoto motoru do všech svých modelů. Géčko s tímto motorem ponese typické označení 320 CDI a ve výbavě jakékoli ze tří karosářských variant najdete automatickou klimatizaci, audiosystém, statické bi-xenonové světlomety, řadu airbagů a mnoho jiného. Protože se jedná o pravý off road získá zákazník také redukční převodovku, uzávěrku jednotlivých diferenciálů a automatickou převodovku 7G-Tronic.
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků