Společnost Daimler zatáhla oponu nad superluxusní značkou Maybach ještě dříve, než plánovala. Výroba skončila podle mluvčího společnosti již v červnu, tedy o půl roku dříve oproti původně ohlášenému termínu.
Představitelé Daimleru prohlásili v listopadu 2011, že výrobu Maybachu zastaví v roce 2013, až bude představený nový Mercedes-Benz třídy S. Nyní mluvčí odmítl vysvětlit, proč bylo vše uspíšeno, proč Maybach, který se nikdy nestal rovnocenným konkurentem vozům Rolls-Royce (BMW) a Bentley (Volkswagen), zmizel ze scény tak rychle.
Daimler se rozhodl stvořit Maybach v devadesátých letech minulého století. Bylo to v čase, kdy ztratil možnost dodávat motory značkám Rolls-Royce a Bentley (ty byly v té době sdruženy v jedné společnosti).
Značka byla pojmenována po Wilhelmu Maybachovi, nadaném vynálezci a konstruktérovi motorů. Ten byl v 90. letech 19. století blízkým spolupracovníkem Gottlieba Daimlera, zakladatele společnosti Daimler.
Maybach byl s velkou slávou uveden na trh v roce 2002. Jméno nesly dvě limuzíny – model 57 (dlouhý 5735 mm) a model 62 (s délkou 6170 mm).
Společnost Daimler doufala, že bude prodávat 1000 Maybachů ročně, ale nikdy se jí to nepovedlo. Loni bylo v Evropě prodáno podle JATO Dynamics pouhých 46 Maybachů. Ve srovnání s 472 prodanými vozy značky Rolls-Royce a 1774 prodanými vozy značky Bentley, to byl hodně slabý výsledek.
Maybach byl vyráběn v německém závodě Daimleru v Sindelfingenu.