Nepřipadá vám Toyota Prius dost agresivní? Japonci mají řešení

Pokud by někomu přišel současný design Toyoty Prius málo nabroušený, bude moci pro svůj ekologický hybrid využít třeba bodykitu od japonské firmy Modellista.

Možná ani není překvapivé, že se mnoho zákazníků snaží svou „zelenou“ Toyotu Prius přetvořit na mnohem agresivnější a sportovněji vypadající auto. Přestože sportovní doplňky nabízí Priusu v Japonsku i samotná automobilka, do těchto vod se pouští i nezávislí úpravci. Například firma Modellista, která svou tvorbu představí na tokijském autosalonu.

Současný Prius již vyniká poměrně ostrými hranami karoserie a zamračeným výrazem v masce, Modellista však toto vzezření ještě podtrhuje hromadou dalších doplňků.

Nejprodávanějším autem roku je tradičně Toyota Corolla

Nejprodávanějším autem roku je tradičně Toyota Corolla

Balíček Iconic Style je agresivnějším podáním úprav, přední nárazník má mnohem členitější spodní část s LED denním svícením, nesmí chybět nižší prahy a zadní nárazník s integrovanými falešnými koncovkami výfuku. Vše je podtrženo chromem a 18palcovými koly.

Druhá varianta Elegant Ice Style chce pochopitelně zapůsobit o cosi elegantnějším dojmem, i když toto slovo berte na hodně lehkou váhu. Prius obdrží přepracovaný přední nárazník s chromovanými doplňky a hlavně nízkým splitterem. Širší jsou nakonec i prahy, zrcátka mohou mít integrované osvětlení a ostřejší zadní nárazník je ozdoben dvojitou hranatou koncovkou výfuku. Aby toho nebylo málo, Prius dostává 17palcová dvoubarevná kola.

Toyota Prius obdržela lehký facelift. Nyní přichází i s pohonem všech kol

Toyota Prius obdržela lehký facelift. Nyní přichází i s pohonem všech kol

Bez ohledu na vybraný balíček úprav pak Modellista nabízí i plno maličkostí do interiéru Priusu. Klidně si tak mohou zájemci kabinu ozdobit dekory ze dřeva či leštěného hliníku, podsvícenými lištami prahů, ambientním osvětlením nebo koženými sedačkami.

A cenovka za „stylový upgrade“ Priusu? První zmíněný paket vychází na v přepočtu asi 40 tisíc korun, zatímco „elegantní“ varianta přijde na zhruba 28 tisíc korun.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků