Nepřipadá vám Toyota Prius dost agresivní? Japonci mají řešení

Pokud by někomu přišel současný design Toyoty Prius málo nabroušený, bude moci pro svůj ekologický hybrid využít třeba bodykitu od japonské firmy Modellista.

Možná ani není překvapivé, že se mnoho zákazníků snaží svou „zelenou“ Toyotu Prius přetvořit na mnohem agresivnější a sportovněji vypadající auto. Přestože sportovní doplňky nabízí Priusu v Japonsku i samotná automobilka, do těchto vod se pouští i nezávislí úpravci. Například firma Modellista, která svou tvorbu představí na tokijském autosalonu.

Současný Prius již vyniká poměrně ostrými hranami karoserie a zamračeným výrazem v masce, Modellista však toto vzezření ještě podtrhuje hromadou dalších doplňků.

Nejprodávanějším autem roku je tradičně Toyota Corolla

Nejprodávanějším autem roku je tradičně Toyota Corolla

Balíček Iconic Style je agresivnějším podáním úprav, přední nárazník má mnohem členitější spodní část s LED denním svícením, nesmí chybět nižší prahy a zadní nárazník s integrovanými falešnými koncovkami výfuku. Vše je podtrženo chromem a 18palcovými koly.

Druhá varianta Elegant Ice Style chce pochopitelně zapůsobit o cosi elegantnějším dojmem, i když toto slovo berte na hodně lehkou váhu. Prius obdrží přepracovaný přední nárazník s chromovanými doplňky a hlavně nízkým splitterem. Širší jsou nakonec i prahy, zrcátka mohou mít integrované osvětlení a ostřejší zadní nárazník je ozdoben dvojitou hranatou koncovkou výfuku. Aby toho nebylo málo, Prius dostává 17palcová dvoubarevná kola.

Toyota Prius obdržela lehký facelift. Nyní přichází i s pohonem všech kol

Toyota Prius obdržela lehký facelift. Nyní přichází i s pohonem všech kol

Bez ohledu na vybraný balíček úprav pak Modellista nabízí i plno maličkostí do interiéru Priusu. Klidně si tak mohou zájemci kabinu ozdobit dekory ze dřeva či leštěného hliníku, podsvícenými lištami prahů, ambientním osvětlením nebo koženými sedačkami.

A cenovka za „stylový upgrade“ Priusu? První zmíněný paket vychází na v přepočtu asi 40 tisíc korun, zatímco „elegantní“ varianta přijde na zhruba 28 tisíc korun.

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 52 příspěvků