Nepřipadá vám Toyota Prius dost agresivní? Japonci mají řešení

Pokud by někomu přišel současný design Toyoty Prius málo nabroušený, bude moci pro svůj ekologický hybrid využít třeba bodykitu od japonské firmy Modellista.

Možná ani není překvapivé, že se mnoho zákazníků snaží svou „zelenou“ Toyotu Prius přetvořit na mnohem agresivnější a sportovněji vypadající auto. Přestože sportovní doplňky nabízí Priusu v Japonsku i samotná automobilka, do těchto vod se pouští i nezávislí úpravci. Například firma Modellista, která svou tvorbu představí na tokijském autosalonu.

Současný Prius již vyniká poměrně ostrými hranami karoserie a zamračeným výrazem v masce, Modellista však toto vzezření ještě podtrhuje hromadou dalších doplňků.

Nejprodávanějším autem roku je tradičně Toyota Corolla

Nejprodávanějším autem roku je tradičně Toyota Corolla

Balíček Iconic Style je agresivnějším podáním úprav, přední nárazník má mnohem členitější spodní část s LED denním svícením, nesmí chybět nižší prahy a zadní nárazník s integrovanými falešnými koncovkami výfuku. Vše je podtrženo chromem a 18palcovými koly.

Druhá varianta Elegant Ice Style chce pochopitelně zapůsobit o cosi elegantnějším dojmem, i když toto slovo berte na hodně lehkou váhu. Prius obdrží přepracovaný přední nárazník s chromovanými doplňky a hlavně nízkým splitterem. Širší jsou nakonec i prahy, zrcátka mohou mít integrované osvětlení a ostřejší zadní nárazník je ozdoben dvojitou hranatou koncovkou výfuku. Aby toho nebylo málo, Prius dostává 17palcová dvoubarevná kola.

Toyota Prius obdržela lehký facelift. Nyní přichází i s pohonem všech kol

Toyota Prius obdržela lehký facelift. Nyní přichází i s pohonem všech kol

Bez ohledu na vybraný balíček úprav pak Modellista nabízí i plno maličkostí do interiéru Priusu. Klidně si tak mohou zájemci kabinu ozdobit dekory ze dřeva či leštěného hliníku, podsvícenými lištami prahů, ambientním osvětlením nebo koženými sedačkami.

A cenovka za „stylový upgrade“ Priusu? První zmíněný paket vychází na v přepočtu asi 40 tisíc korun, zatímco „elegantní“ varianta přijde na zhruba 28 tisíc korun.

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků