ač člověk ekologicky uvědomělý musím uznat, že tohle už vážně moc. pokud bude dobře nastavena nějaká ekodaň (daň z pohonných hmot, prostě daň která by měla odrážet míru znečištění okolí) tak není důvod lidi jakkoliv dál omezovat, ekonomická stránka je nakonec stejně to, co lidi nejvíc motivuje a pokud budou vědět, že při 120 km/h jim auto bere 8 l/100km a při 160 km/h třeba 12l/100km a litr stojí XY, tak se podle toho (v závislosti na ceně pohonných hmot) budou chovat... kdo na to má, ať si jezdí klidně 250km/h, v daních zaplatí víc - za to že víc znečišťuje vzduch - a to je OKspíš než proti neomezené rychlosti by měli němečtí ekoaktivisti bojovat proti dieselům, který produkují spoustu svinstva co zamořuje vzduch...
Ekodaň dávno je. Žere ti auto víc? No jasně, vždyť 50% z ceny paliva, které platíš, jde státu na spotřební dani!
No nazdar, este ekodane nam tu chybali. Ti ekoaktivisti su fakt jak melon... vnutri cerveni. Ked zdvihnes cenu klasickych PH, nikde nie je zarucene, ze nahrada bude ekologickejsia. Napr. Preco ludia v urcitych oblastich zacali kurit znova hnedym a ciernym uhlim miesto plynu? Zeby ekologia?
Já si matně vzpomínám, že když vyhodnotili rakušáci zkušební zvýšení rychlostního limitu na určitém úseku dálnice ze 130 na 160 km/h, tak ze zprávy vyplývalo, že klesla míra ekologického zatížení okolí, jak může tedy někdo stále šířit takovýhle bludy?? Vždyť hlavní je plynulost, né rychlost, o tu vlastně ani tak nejde.
přesně tak
Uz je to opravdu dlouha doba, co jsem videl mene korektni clanek na rekneme relativne serioznim webu. Mira Vasi arogance, vseznalkovstvi a nezdraveho presvedceni o vlastni pravde je natolik urazliva, ze cloveka nuti pochybovat o Vasich novinarskych i lidskych vlastnostech a schopnostech. Zcela vazne doporucuji autorovi, aby zvazil prehodnoceni sveho pohledu, nebot v tomto konkretnim pripade zadam jako ctenar jasne vyjadreni redakce, jestli je toto opravdu ten styl psani, ktery ji vyhovuje. Prosim, redakce Autorevue, vyjadrete se k tomuto clanku a dejte nam, ctenarum, jasne vedet, kam se tento web ubira. Souhlasite se stylem tohoto autora?
:-O U všho příspěvku mě npdá jen jedna věta - otázka: Co to meleš??? :-/
WTF ?
Ja tiez suhlasim,nie si Ty jeden zo spominanych ekologov?A poriadne zakomplexovany???
Doufám, že tento styl psaní vyhovuje většině čtenářů stejně jako mě. Pana Jandy si vážím, jeho články mají o dvě třídy vyšší úroveň než články naprosté většiny ostatních motoristických novinářů. Doufám, že tu nikdo nepodlehne výkřikům několika uražených ekologů jako je roman...
ekoteroristy bych přivázal ve velemíně ke stromu a nechal je tam tak týden. víc říkat netřeba.
Ano souhlasím s tím, co autor napsal a jakou formou to napsal. Máme v redakci na většinu podobných témat společný názor, který samozřejmě nemusí vyhovovat každému. Proto je zde diskuse, kde je prostor i pro jiné názory a kde se dá diskutovat a ukázat svůj názor, případně i své argumenty.
Je jenom otázka, jestli se někdo bude obtěžovat předkládat Vám argumenty, když omezenost redakce (teď už asi můžeme říct redakce, když jste se k formě článku připojil i Vy) je zřejmá. To jak vaši čtenáři reagují na korektní připomínku romana je obrázkem vaší cílové skupiny. Připomínám, že roman psal o formě ne o obsahu. Ale reagovat jako německý ministr dopravy, a pak věcně vysvětlit, to bychom asi po publiku (a jemu odpovídající redakci) chtěli příliš, že.A.P.S. Je úsměvné, že ten žvást (článek) vydáváte za názor.
Já ano, ty ekoteroristo 3-[
Jezdím jednou až dvakrát měsíčně východozápadním směrem přes celé Německo (Rozvadov - Nürnberg/Norimberk - Heilbronn - Mannheim - Trier/Trevír), necelých 600 km na jeden směr. Nejhustší doprava je jednoznačně ve středním "západním" Německu, úsek Heilbronn - Mannheim (časté dopr. zácpy a nehody). Subjektivně se mi však zdá, že neomezená rychlost je na daleko méně než na 70% něm. dálnic. Odhadl bych to tak na 50%, ale patrně jde o vliv dálnic v opravě (kterých je Německu také požehnaně, zejména v západní části, zlatá D1). Další tragédií je, že dálnice jsou většinou jenom dvouproudé, přičemž pravý pruh tradičně zabírají kamióny. Navíc se často nebezpečně předjíždějí a blokují tak levý pruh i pěkných pár kilometrů. Jakmile se dálnice místy rozšíří na tři pruhy, prostřední okamžitě zaberou "předjízdějící" kamióny a člověk si pak připadá jak na rally kamiónů. Díky kamiónům se nedá jet 130 km/h v pravém jízdím pruhu, v levém vás zase "smetou" rychle projíždějící bavoráky, audiny, apod. (já jezdím v průměru 150-160 km/h, někdy 180). Nezapomínejme také na to, že pokud člověk jede víc jak doporučených 130 km/h, akceptuje automaticky určitý podíl viny na případné nehodě, i kdyby ji nezavinil. A navíc, na dálniční trase Praha - Trier (E50) dosud chybí pořádný kus dálnice právě na Německé straně (v Bavorsku). Z mého pohledu jsou tito "ekologové" pouzí fanatici. Ne nadarmo se říká, že zelení jsou jako meloun - navrch zelení, uvnitř rudí
Taky tam často jezdím. Tam kde jsou dva pruhy je zákaz předkíždění nejen kamionů, ale i naoř.osobáků s přívěs.vozíkem. Proto je naprosto logické, že po zvýšní počtu pruhů a ukončení zákazu předjíždění se snažej všichni předjed toho prvního, který je samozřejmě první.
"Proto je naprosto logické, že po zvýšní počtu pruhů a ukončení zákazu předjíždění se snažej všichni předjed toho prvního, který je samozřejmě první."Ano, ta věta přímo srší logikou:-D:-D:-D:-D:-D
Máš pravdu. Když jsem to psal, tak jsem byl ještě trošku mimo. Naštěstí ostaním cvaklo, jak jsem to myslel.
Najvacsi sajrajt aj tak produkuju kamiony, a pre tych je zbytocne obmedzovat rychlost na 120 km/h. Nech sa vazeni zeleni radsej zacnu zaoberat problemom logistiky velkych zavodov a retazcov, tam mozno najdu skryte rezervy v emisiach. Ale silne pochybujem, ze to vobec dokazu.
Velice chytře napsáno. Politici...bla bla bla....Ale za kterou stranu ? Jsou různé politické strany , různé politické názory. A politiků je víc než mandátů. Proč si myslíte že zrovna ten váš názor (nejspíš pan Janda dle rukopisu) je opravdu správný ? Což takhle založit stranu nepracujících ? To nám to potom zvolení poslanci zařídí, že nebudeme muset pracovat, když dostanou hodně hlasů? Potřebě snížení emisí a spotřeby u aut říkáte "pouze" ? Ekolog, ani něco podobného nejsem, ale někdy ty jejich názory stojí za zamyšlení. Takhle se to v demokraciích s vyspělou politickou kulturou dělá.
uz mame min. 2 strany nepracujicich ... cssd + kscm. dalsi podobne strany uz nejsou zapotrebi ;)
Ekologové mají tlačit ke snížení emisí a paliv výrobce vozidel,tam je zakopaný pes;-)
Arogantní možná, novinářsky úplně špatné, ale řidičsky zcela pochopitelné :-D
Od každého některé názory stojí za zamyšlení. Ale dát všude 120, když vše je, kromě emisí, v nejlepším pořádku.... A spotřeba? To je věc každého řidiče. Nikde není psáno, že musí jet na neomezené dálnici nejvyšší rychlostí. Takže jezdi 120 a ostatním nechej jejich běžnou bezpečnou jízdu.A o politicích to napsali tady na Revue dobře. U nás neznám politika, který by to dělal pro občana. Ten názor o straně nepracujících je trošku výkřik do tmy.:-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.