Neoficiálně: Ford Focus RS nakonec nabídne výkon 350 koní

Neoficiálně: Ford Focus RS nakonec nabídne výkon 350 koní

Nový Ford Focus RS jsme si mohli prohlédnout už dvakrát. Poprvé se tak stalo při světové premiéře na německé prezentaci, podruhé pak na autosalonu v Ženevě. Jenže ani dvě setkání stále nestačila k tomu, abychom znali finální parametry tohoto slibně vypadajícího hatchbacku. Jaký bude mít vůbec maximální výkon? Nejnovější informace hovoří jasně. Bude to 350 koní.

Ford Focus RS dostal aktivní zadní diferenciál a výkon „přes 315 koní“

Ford Focus RS dostal aktivní zadní diferenciál a výkon „přes 315 koní“

Jak asi tušíte, bude v tom  nějaký háček. Maximální výkon 350 koní není oficiálně potvrzen, přestože je jeho původ opravdu u Fordu. Irská pobočka se totiž trochu unáhlila a tuto informaci dala na svůj web. Takže je velmi pravděpodobné, že by nakonec Focus takový výkon mít mohl, ale s definitivní jistotou to zatím říci nemůžeme. Automobilka to ještě nepotvrdila.

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Pokud nové RS nakonec takový výkon dostane, zařadí se vedle nejrychlejších hatchbacků, které si aktuálně můžete pořídit. Jako příklad můžeme jmenovat třeba Mercedes-Benz A 45 AMG (265 kW / 360 k) nebo nové Audi RS3 Sportback, které má pod kapotou pětiválec naladěný na 270 kW (367 k). 

Klepněte pro větší obrázek

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků