Neoficiálně: Ford Focus RS nakonec nabídne výkon 350 koní

Neoficiálně: Ford Focus RS nakonec nabídne výkon 350 koní

Nový Ford Focus RS jsme si mohli prohlédnout už dvakrát. Poprvé se tak stalo při světové premiéře na německé prezentaci, podruhé pak na autosalonu v Ženevě. Jenže ani dvě setkání stále nestačila k tomu, abychom znali finální parametry tohoto slibně vypadajícího hatchbacku. Jaký bude mít vůbec maximální výkon? Nejnovější informace hovoří jasně. Bude to 350 koní.

Ford Focus RS dostal aktivní zadní diferenciál a výkon „přes 315 koní“

Ford Focus RS dostal aktivní zadní diferenciál a výkon „přes 315 koní“

Jak asi tušíte, bude v tom  nějaký háček. Maximální výkon 350 koní není oficiálně potvrzen, přestože je jeho původ opravdu u Fordu. Irská pobočka se totiž trochu unáhlila a tuto informaci dala na svůj web. Takže je velmi pravděpodobné, že by nakonec Focus takový výkon mít mohl, ale s definitivní jistotou to zatím říci nemůžeme. Automobilka to ještě nepotvrdila.

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Pokud nové RS nakonec takový výkon dostane, zařadí se vedle nejrychlejších hatchbacků, které si aktuálně můžete pořídit. Jako příklad můžeme jmenovat třeba Mercedes-Benz A 45 AMG (265 kW / 360 k) nebo nové Audi RS3 Sportback, které má pod kapotou pětiválec naladěný na 270 kW (367 k). 

Klepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků