Poslechněte si smutnýho Jeremy Clarksona co říkal už před 5 lety, myslím že ten pocit přesně vystihnul, je to konec jedné éry... ...a k tomu hraje skladba An Ending od Briana Ena...https://www.youtube.com/watch...
...ale ved to je jednoduche. Zavedu sa take ceny za individualnu mobilitu, ze este tej elektrokare s dojazdom 100km+ za 2M+ budete vdacni a hykat vdacnostou ako onen druh celade konovite s dlhymi usami.
Ale prd. Oni lidé si nechají líbit sice hodně, ale všechno má své mantinely.
...vezmu to, co bude, pretoze ine nebude. A este sa tym pochvalia. Bohuzial. :-(
No, můj skromný názor je, že to do důchodu doklepu na spalovacích motorech.. a to je mi 30 :-D:-D
Já to řikám porád, pohřeb spalováků už dávno probíhá, kupujte poslední spalovací popelnice dokud jsou! Nebudou :-DB-]
To si opravdu myslíš, že masy obyčejných lidí budou za 10let kupovat elektromobily za 700tis a čekat 40min na veřejné pumpě na dobití? Překážek je stále hodně.
masy obycejnych lidi si za 10 let koupej hybrida a nebo levne BEV, v tom lepsim pripade si vystacej se sdilenym autem ktere si pronajmou kdys ho budou potrebovat ;-)to ze dnes stoji BEV 700 tisic je dano jen tim ze se to vyrabi zaprve v malych seriich, zadruhe tim ze to prznej dotacni programy a zatreti tim ze ty auta jsou relativne hodne vybavena, sak si naklikej podobne vybavenyho Golfa v nafte? aby si mel stejnou vybavu jakou ma eGolf za milion, tak musis v naftovem Golfu vysolit 750 tisic, tedy rozdil jen 25%, a to se BEV vyrabej seriove jen nejakych 7 let ;-) mimochodem skladovky na Leaf se daji sehnat nove za 550 tisic s dani
Ty si někdy v životě viděl v ČR kupovat masy lidí nový auta??? Novou káru si ze svý kapsy koupí jen 20 % kupujícych, zbytek jsou podniky, firmy, soukromníci, stát a instituce.Lol. Prober se z diskotéky, prachy za novou káru tu vyplázne jen pár lidí, všichni oostatní kupujou vojetiny kde se dá. B-]
A kdo patří tedy do skupiny těch 20% kupujících, když jsi soukromníky uvedl mimo? :-D
Ty co to platí z vlastní vejplaty a nedávaj to do nákladů.
Nech ho...von je mimo realitu už dlouho...
A hele další jantar pro kterýho neexistuje hromadnej downsizing, přefouklý třihrnky, motory co se rozpadnou za pár km, nesmyslná honba za vylhanou pidispotřebou, zákazy nafťáků ve městech, dávání 4 válců do sporťáků, vyřazení 6 válců z nabídek atd.... jojo spalováky jsou vyloženě v rozkvětu!!! :-D:-D:-DPán asi neviděl ty americký koncentráky na VW TDíčka, který kdyby se dali do štrůdlu za sebou tak udělaj hada dlouhýho 400 000 km. A všechny skončej ve šmelcu. :-D:-D:-DDo novejch Golfů už s žádnejma nafťákama nepočítaj a rovnou je nahraděj elektrikou.V Norsku a Holandsku už se spalovákama nepočítaj vůbec stejně jako Krnáčová pro centrum Prahy. V Číně výrobcům sračkometů rovnou dupli na koule a když nezačnou hned vyráběk elektriky tak už u nich neprodaj ani jednu spalovací popelnici. Němci se z toho zesr@li tak, že tam poslali škemrat ministra průmyslu ale Číňani se mu vysmáli :DJen chrápej dál a sni si ráji plným o řvoucích V12... :-D:-D:-D
Doporucoval by som citat menej vedeckofantastickych kniziek a zit viac v realite. Ale na pobavenie to bolo dobre.B-]
Popiš mi realitu jsem jedno ucho. ;-)
No právě, a hlava chybí.
Na tvoje "argumenty" žádnou hlavu nepotřebuju, žádný nemáš B-]
Je mi te líto...tebe mi meli sebrat občanku...jsi uplne mimo....,neboj to prejde.
Jdi spíš sebrat občanky automobilkám, ty to hned tak nepřejde B-]
hm, no, ale nezabudaj ze ak u nas nebudu spalovaky, stale je kam to vyviest. Takze sa zona uplatnenia produktov typu sracka-werfer len geograficky posunie. Mam MPi :-)
Kam to vyvezeš? Povídej. Do Číny, Indie, Pakistánu?Určitě na to dychtivě čekaj :Dhttp://timesofindia.indiatimes.com/auto/miscellaneous/In-Del... ... http://pakobserver.net/diesel-ban-by-2025/...
https://en.wikipedia.org/wiki/Bharat_Stage_emissio... ... ...2o2o..
Tyhlety kecy si mají nechat pro sebe, když chtějí oslovovat petrolheady. Teda jestli ještě chtějí. Možná půjdou ve stopách BMW.
AMG ma hlavne oslovovat zakazniky, to jestli je to petrolhead nebo elektrohead je uplne fuk ;-) to jen diskuzni kovbojove si nejak porad myslej ze automobilky a jejich divize se soustredi jen na tu jejich ptrolheadi pleš a ze jen oni jsou stredobodem vesmiru :-D AMM tak jako ostatnim divizim a automobilkam jde o jedine, o ZISK, a to jestli ho budou mit z cichacu nafty, z hltacu benzinu nebo z lidi co radi olizujou baterky je jim u zadnice ;-)
O jakých stopách mluvíš? Elektrické SLS AMG udělali už někdy před pěti lety, bmw žádný sporťák čistě na elektriku nemá ani nemělo. A tebou oblíbené klišé o opuštění svých zákazníků? Je to opět MB, kdo ukazuje cestu, AMG s přeplňovanými motory a automaty tu jsou roky, pohon předních kol začal MB s áčkem už před dvaceti lety, manuál v konfekčním modelu klasických řad se šestiválcem u MB nekoupíš už taky pár let. Jinými slovy, průkopníkem cesty k mainstreamu je tady Mercedes, o proklamacích o přechodu na elektriku nemluvě, před pěti lety tvrdili, že už v roce 2018 budou mercedesy jezdit výhradně na elektřinu. ;-)
To je vše pěkné, ale byla to BMW, která měla image sportovní luxusní značky. Tu ale zahodila. M Power lepí na vše, včetně dieselů. Místo pořádných motorů dělá tříválce, místo pořádného objemu a počtu válců dělá turba, biturba, triturba a dokonce vrchol downsizingu čtyřturbo. Co se týká předokolek a likvidace manuálů BMW MB v klidu dohání a v elektrických plečkách jej jasně trumfuje. Na sporťáky zanevřeli, stejně jako na menší kabriolety. A u toho, co by sportovní být mělo si pomáhají umělým zvukem do kabiny. Zkrátka je to škoda. Němci jsou zvláštní, skoro bych řekl, že to zajímavější z aut už vyrobili. Za mě SLS a E 63 AMG (6,2 atmo), z dílny BMW Z8 už asi nic nepřekoná.
To, cos popsal, přechod na fwd, downsizing, to je obecný vývoj v evr. automotive, to o čem píšu já, je, že bmw v tomto směru zcela jistě nebylo průkopníkem, ale naopak jde v těch stopách, např. mercedesu, tzn. jen opravuju tvé chybné tvrzení z prvního komentu. Kdo, co zahodil a kdo, co na co lepí, je věc, o které se dá dlouze diskutovat, faktem zůstává, že z relevantní konkurence je bmw dnes už jedinou značkou, která klasiku rwd, šestiválec, manuál stále nabízí, ačkoliv ostatní na tuto kombinaci (typickou právě pro premiový segment) už rezignovali. To, že ty stále prezentuješ bmw jako bývalého výrobce sportovních aut, srovnáváš ho s porsche atp., to je jen tvoje neznalost, bmw nikdy výrobcem sporťáků nebylo.
M a M jsou dva pojmy. Nepleť si M modely s M Performance modely.
Umělej zvuk do kabiny je ta největší zoufalost co znám. To už se prostě styděj sami za sebe a za to co vyráběj.
Ne, nestyděj. Říká se tomu "přísné hlukové normy". Vítej ve 21. století.Nebo naopak. Můžou udělat M3 bez hluku podle norem. A všichni pak budou psát, že nová M3 má nevýrazný zvuk.
Takže teď píšou, že to má výraznej zvuk mp3? Lol, no to mi pos€r :-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.