Není cesty zpět. Budoucnost patří elektřině, uvádí šéf divize AMG

Vedení německé automobilky se shoduje, že budoucnost aut patří elektrickému pohonu. Netýká se to jen běžných modelů, ale také sportovní divize AMG.
Není cesty zpět. Budoucnost patří elektřině, uvádí šéf divize AMG

Vzácný model SLS AMG s alternativním pohonem (na úvodním obrázku) byl na trh uveden již v roce 2013 a podle vedení divize budou obdobné sportovní vozy Mercedesu v příštích letech následovat.

Dalším pohledem do budoucnosti je hyperauto Project One, hybridní sporťák s výkonem 1 020 koňských sil. Ten se veřejnosti poprvé odhalí na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.

V Česku se letos prodá rekordní množství modelů Mercedes AMG

V Česku se letos prodá rekordní množství modelů Mercedes AMG

A konečně můžeme vzpomenout čtyřdveřový koncept AMG GT, který má být nositelem zcela nové hybridní jednotky Mercedesu. Produkční verze se pak dočkáme za dva až tři roky.

„Musíme se přizpůsobit novým požadavkům a předpisům, zároveň se musíme pohnout kupředu a hledat nová a inovativní řešení,“ uvedl v rozhovoru pro Automotive News šéf divize AMG Tobias Moers.

Nová generace Mercedes-AMG A45 bude mít výkon větší než 300 kW

Nová generace Mercedes-AMG A45 bude mít výkon větší než 300 kW

„Nevím, kdy budou elektrické modely AMG jezdit po silnicích, ale je jasné, že se jedná o budoucnost. Ta patří elektrickému pohonu,“ uvedl dále lídr sportovní divize Mercedesu, avšak žádné konkrétní informace neposkytl.

Podobně se již začátkem roku na autosalonu v Detroitu vyjádřil také Ola Källenius, šéf výzkumu a vývoje Mercedesu. I on věří, že hybridní a čistě elektrické modely budou součástí rodiny AMG.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 48 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků