Není cesty zpět. Budoucnost patří elektřině, uvádí šéf divize AMG

Vedení německé automobilky se shoduje, že budoucnost aut patří elektrickému pohonu. Netýká se to jen běžných modelů, ale také sportovní divize AMG.
Není cesty zpět. Budoucnost patří elektřině, uvádí šéf divize AMG

Vzácný model SLS AMG s alternativním pohonem (na úvodním obrázku) byl na trh uveden již v roce 2013 a podle vedení divize budou obdobné sportovní vozy Mercedesu v příštích letech následovat.

Dalším pohledem do budoucnosti je hyperauto Project One, hybridní sporťák s výkonem 1 020 koňských sil. Ten se veřejnosti poprvé odhalí na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.

V Česku se letos prodá rekordní množství modelů Mercedes AMG

V Česku se letos prodá rekordní množství modelů Mercedes AMG

A konečně můžeme vzpomenout čtyřdveřový koncept AMG GT, který má být nositelem zcela nové hybridní jednotky Mercedesu. Produkční verze se pak dočkáme za dva až tři roky.

„Musíme se přizpůsobit novým požadavkům a předpisům, zároveň se musíme pohnout kupředu a hledat nová a inovativní řešení,“ uvedl v rozhovoru pro Automotive News šéf divize AMG Tobias Moers.

Nová generace Mercedes-AMG A45 bude mít výkon větší než 300 kW

Nová generace Mercedes-AMG A45 bude mít výkon větší než 300 kW

„Nevím, kdy budou elektrické modely AMG jezdit po silnicích, ale je jasné, že se jedná o budoucnost. Ta patří elektrickému pohonu,“ uvedl dále lídr sportovní divize Mercedesu, avšak žádné konkrétní informace neposkytl.

Podobně se již začátkem roku na autosalonu v Detroitu vyjádřil také Ola Källenius, šéf výzkumu a vývoje Mercedesu. I on věří, že hybridní a čistě elektrické modely budou součástí rodiny AMG.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků