Nenápadný Ford Focus v sobě ukrývá motor z GT-R. Pojede Pikes Peak

Uznáváme, že tento Ford Focus zase tak nenápadný není, ale vzhledem k tomu, co ukrývá ve svých útrobách, bezesporu ano. Ručně stavěný závodní stroj má uprostřed umístěný motor VR38DETT, který můžete znát zejména z Nissanu GT-R.

Navíc není úplně sériový, produkuje totiž výkon 625 kW (850 koní) a 976 Nm točivého momentu. Síla motoru poté směřuje přes šestistupňovou sekvenční převodovku Holinger MFT typu transaxle na přední kola a poté zpět do diferenciálu na zadních kolech. 

Nový Ford Focus RS dorazil na český trh. Driftovat opravdu umí

Nový Ford Focus RS dorazil na český trh. Driftovat opravdu umí

Auto už se v loňském roce ukázalo na závodě Repco Race to the Sky na Novém Zélandu, letos má závodník Tony Quinn v plánu vyrazit na legendární Pikes Peak. Tak snad budou mít více štěstí než Jeremy Foley, který v roce 2012 děsivým způsobem havaroval právě v závodě na vrchol hory Pikes Peak.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků