Nenápadný Chevrolet v sobě ukrývá téměř tisíc koní. A je na prodej!

U supersportu člověk tak nějak automaticky předpokládá, že bude rychlý. Na druhé straně jsou auta, která rychlá příliš nevypadají, ale jsou - příkladem za všechny může být třeba Golf R, který si vyjma jeho čtyř výfuků snadno spletete s jakýmkoli jiným Golfem se sportovním paketem

Test Chevrolet Malibu LTZ 2,0 CRDi: tak chutná Amerika...?

Test Chevrolet Malibu LTZ 2,0 CRDi: tak chutná Amerika...?

Majitel tohoto Chevroletu Sprint ale zašel ještě dál. Namísto jeho standardního litrového tříválce namontoval o poznání svalnatější pohonnou jednotku - 6,6litrový vidlicový osmiválec se dvěma turbodmychadly o celkovém výkonu 967 koní. Všechno ostatní ale zůstalo maximálně nenápadné. Nic nenaznačuje miniaturní výfuk s jednou koncovkou či kola s plastovými poklicemi. 

Výkon směřuje na zadní kola, která jediná při pohledu zezadu prozrazují potenciál vozu - jsou skutečně velmi, velmi široká. Neznalý člověk si ale ničeho nevšimne, pokud se nepodívá do interiéru, do kterého zásadním způsobem zasahuje zástavba agregátu a třístupňové automatické převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled nenápadný hatchback.
Ale jen do chvíle, než spatříte široké zadní pneumatiky...

Nejlepší na tom celém ale je, že tahle modrá šílenost je aktuálně na prodej na portálu eBay. Prodejce si auto cení na částku 44 995 dolarů, což je v přepočtu něco málo přes milion. Je to hodně, ale za tu zábavu na semaforech by to mohlo stát, co říkáte?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků