Nenápadný Chevrolet v sobě ukrývá téměř tisíc koní. A je na prodej!

U supersportu člověk tak nějak automaticky předpokládá, že bude rychlý. Na druhé straně jsou auta, která rychlá příliš nevypadají, ale jsou - příkladem za všechny může být třeba Golf R, který si vyjma jeho čtyř výfuků snadno spletete s jakýmkoli jiným Golfem se sportovním paketem

Testy | Zajímavosti | Design | Chevrolet

Test Chevrolet Malibu LTZ 2,0 CRDi: tak chutná Amerika...?

Majitel tohoto Chevroletu Sprint ale zašel ještě dál. Namísto jeho standardního litrového tříválce namontoval o poznání svalnatější pohonnou jednotku - 6,6litrový vidlicový osmiválec se dvěma turbodmychadly o celkovém výkonu 967 koní. Všechno ostatní ale zůstalo maximálně nenápadné. Nic nenaznačuje miniaturní výfuk s jednou koncovkou či kola s plastovými poklicemi. 

Výkon směřuje na zadní kola, která jediná při pohledu zezadu prozrazují potenciál vozu - jsou skutečně velmi, velmi široká. Neznalý člověk si ale ničeho nevšimne, pokud se nepodívá do interiéru, do kterého zásadním způsobem zasahuje zástavba agregátu a třístupňové automatické převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled nenápadný hatchback.
Ale jen do chvíle, než spatříte široké zadní pneumatiky...

Nejlepší na tom celém ale je, že tahle modrá šílenost je aktuálně na prodej na portálu eBay. Prodejce si auto cení na částku 44 995 dolarů, což je v přepočtu něco málo přes milion. Je to hodně, ale za tu zábavu na semaforech by to mohlo stát, co říkáte?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků