Nenápadný Chevrolet v sobě ukrývá téměř tisíc koní. A je na prodej!

U supersportu člověk tak nějak automaticky předpokládá, že bude rychlý. Na druhé straně jsou auta, která rychlá příliš nevypadají, ale jsou - příkladem za všechny může být třeba Golf R, který si vyjma jeho čtyř výfuků snadno spletete s jakýmkoli jiným Golfem se sportovním paketem

Test Chevrolet Malibu LTZ 2,0 CRDi: tak chutná Amerika...?

Test Chevrolet Malibu LTZ 2,0 CRDi: tak chutná Amerika...?

Majitel tohoto Chevroletu Sprint ale zašel ještě dál. Namísto jeho standardního litrového tříválce namontoval o poznání svalnatější pohonnou jednotku - 6,6litrový vidlicový osmiválec se dvěma turbodmychadly o celkovém výkonu 967 koní. Všechno ostatní ale zůstalo maximálně nenápadné. Nic nenaznačuje miniaturní výfuk s jednou koncovkou či kola s plastovými poklicemi. 

Výkon směřuje na zadní kola, která jediná při pohledu zezadu prozrazují potenciál vozu - jsou skutečně velmi, velmi široká. Neznalý člověk si ale ničeho nevšimne, pokud se nepodívá do interiéru, do kterého zásadním způsobem zasahuje zástavba agregátu a třístupňové automatické převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled nenápadný hatchback.
Ale jen do chvíle, než spatříte široké zadní pneumatiky...

Nejlepší na tom celém ale je, že tahle modrá šílenost je aktuálně na prodej na portálu eBay. Prodejce si auto cení na částku 44 995 dolarů, což je v přepočtu něco málo přes milion. Je to hodně, ale za tu zábavu na semaforech by to mohlo stát, co říkáte?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků