Kdo by to řekl, že Nissan zaměstnává tak nadané truhláře? Na malém prostoru navíc kombinují tři různě pokoje.
Nissan na domácím japonském trhu předvádí další způsob, jak může vypadat tovární obytný vůz. Tamní lehkou užitkovou dodávku Caravan totiž začíná po dřívější limitované edici již sériově prodávat i ve specifikaci MyRoom. Samotný dodatek „Můj pokoj“ je zde naprosto příhodný, jelikož původní nákladový prostor prodloužené pětimetrové dodávky Nissan vybavil nádherně zpracovanou obytnou zástavbou ze dřeva.
Automobilka uvádí, že množství dřeva má vytvářet sofistikovanou atmosféru připomínající jednoduchý minimalistický designový hotel. Exteriér modelu se přitom od normální pracovní dodávky takřka neliší, pokud si tedy zájemci nezvolí speciální dvoubarevné lakovaní karoserie v kombinaci s černými doplňky a černými plechovými koly.
Chytře konfigurovatelný prostor byl při navrhování modelu klíčový. Kombinace postele a stolu tak může být libovolně uspořádána do stylu obývacího pokoje, ložnice nebo jídelny. Dvojitá pohodlná sedačka je přirozeně rozkládací do úplné roviny, nechybí zde klasické dřevěné žaluzie a taky bodové osvětlení ve dřevěné stropnici.
Na úroveň velkých obytných vozů MyRoom pochopitelně nedosahuje, takže kuchyňku nebo zásobník vody se sprchou v této lehké dodávce majitelé nenajdou. Možnost přespání či trávení volného času je zde hlavní doménou. Napájení různé elektroniky či spotřebičů nicméně zajistí přenosné bateriové moduly vytvořené z recyklovaných akumulátorů elektromobilu Nissan Leaf.
Caravan MyRoom může pohánět zážehový atmosférický dvoulitr (130 koní/96 kW) nebo 2,5litrový diesel původem od Mitsubishi (132 koní/97 kW). Oba motory jsou spojeny se sedmistupňovým automatem. Benzinová motorizace je výhradně zadokolkou, zatímco naftová verze nabízí i možnost pohonu všech kol.
Nepřekvapí, že tuto obytnou stylovku si Nissan nechává k prodeji na japonském trhu, kde nyní startuje s cenovkou od 5.516.500 jenů, tedy zhruba 894.000 Kč.