Němečtí tuneři připravili nový doping pro vozy BMW

Vozy automobilky BMW patří k těm, které si tuneři berou do parády velmi často. Dva z tradičních úpravců, AC Schnitzer a Hamann, opět předvedli, že když se to umí, jsou výsledky parádni.
Němečtí tuneři připravili nový doping pro vozy BMW

AC Schnitzer a osmiválce

"Řezbáři" si vzali do parády osmiválcové motory z produkce BMW. Jedná se o varianty s objemem 4,4 a 4,8 litrů. Oba motory mohou projít kompletní úpravou a jejich objem být navýšen na 5,1 litru. K tomu dostanou upravené hlavy válců, speciální písty, klikovou hřídel, ojnice a speciálně upravené svody a výfuky s katalyzátory. Třešničkou na dortu je pak modifikovaná řídící jednotka. Výkon těchto motorů se díky úpravám vyšplhá až na 302 kW (411 k) a točivý moment dosáhne hodnoty 550 Nm. Původní hodnoty u motoru 4,4 l jsou - 235 kW a 440 Nm a u 4.8 l pak 270 kW a 490 Nm. Úpravy jsou možné provést na všech modelech, ve kterých se tyto motory nachází. Jak se změní dynamika tuner neuvádí, jediný dostupný údaj je o zvýšení maximální rychlosti. Ta se v závislosti na modelu zvedne až o 35 km/h.

Tip: Stáhněte si plakáty upravených vozů BMW od firmy AC Schnitzer.


AC Schnitzer ACS7

Hamann a jeho sedmička

Hamann šel trochu jinou cestou. Vzal si do parády pouze jeden model. Je jím sedmičková řada s šestilitrovým dvanáctiválcem. Hamann zvýšil zdvihový objem na famózních 7,1 litru. Motor pak dává výkon 375 kW (510 k) a točivý moment 728 Nm. V sérii má přitom šestilitr výkon 327 kW (445 k) a točivý moment 600 Nm. Díky tomuto dopingu zrychlí sedmička na stovku za 5 s (série 5,5 s) a dosáhne maximální rychlosti 312 km/h. Zde nelze zjistit jaký je nárůst proti sérii, z důvodu elektronického omezení rychlosti na 250 km/h.

Mimo koníkový doping dostane takto upravená sedmička 22" kola z lehkých slitin s pneu o šíři 265 mm vpředu a 295 mm vzadu. Podvozek byl snížen o 40 mm vpředu a 20 mm vzadu. K tomu má vůz upravený přední spoiler, boční prahy, zadní a střešní spoiler a zrcátka. Proklatě ostrá limuzína, co říkáte?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
BMW řady 7 od Hamanna

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků