Německý tisk: Proč jsou VW, BMW a Daimler tak úspěšní?

8 komentářů

Jarda.abc
18. března • 16:02

Díky za článek.I u nás lidé uvažují, das auto je pouze od Němců. Lidé vidí kvalitu pouze u německých aut.

Krabat
18. března • 16:12

Protože to tak prostě je. Já mám zkušenost s mnoha značkami, jezdím 35-40 tisíc km ročně, ale pouze u německého auta mi nevrže interiér, neodchází stabilizátory a neřeším problémy s elektrikou. Záměrně nejmenuji značky, které jsem vyzkoušel a kterými jezdím teď, ale zkrátka mám tuhle zkušenost. Snad ještě některá japonská auta jsou fajn, ale tam jsou vesměs úděsně nevzhledné interiéry. :(

WinDiesel
18. března • 17:48

Asi diky kvalite skoncily 3 zaztupci prodejne uspesneho VW mezi 5 poslednimi v testu na 100000 km nemeckeho casopisu Autotip. Zavady. Kterymi vozy trpely jsou presne ty, ktere uvadis, ze jimi nemecme vozy netrpi. Staci si to precist, vubec nejhorsi Touran a pouze 2 pricky pred nim Polo a Fox.
Takze to tvoje prohlaseni nesedi. Ja mel uz dost aut, v Almere, 406 ani vMondeu nic nevrzalo, zato ve sluzebni Octavii - ouvej. Ted mam, Mercedes super ale tady je to proste povinnost.

ccc
19. března • 12:54

A pak je v onom zmíněném čísle Autotipu ještě článek o přeskakování rozvodového řetězu u 1,4 TSI. :-)

Pedro
18. března • 19:57

Audi A4 je taky pekny srot

asdf
18. března • 18:19

Jenže on se baví o autech, ne o konzernu B-]

WinDiesel
18. března • 11:32

Zmatený článek od zmateného novináře, který neví co chce ale ukrutně to chce dostat.
Zbytečný článek.

px
18. března • 13:43

to je taky ukrutnek příspěvek... :-D

Doporučujeme

Články odjinud