Německý tisk: Proč jsou VW, BMW a Daimler tak úspěšní?

WinDiesel  |  18. 03. 2012 11:32

Zmatený článek od zmateného novináře, který neví co chce ale ukrutně to chce dostat.
Zbytečný článek.

Odpovědět  |   | 
px  |  18. 03. 2012 13:43

to je taky ukrutnek příspěvek...

Odpovědět  |   | 
Jarda.abc  |  18. 03. 2012 16:02

Díky za článek.

I u nás lidé uvažují, das auto je pouze od Němců. Lidé vidí kvalitu pouze u německých aut.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  18. 03. 2012 16:12

Protože to tak prostě je. Já mám zkušenost s mnoha značkami, jezdím 35-40 tisíc km ročně, ale pouze u německého auta mi nevrže interiér, neodchází stabilizátory a neřeším problémy s elektrikou. Záměrně nejmenuji značky, které jsem vyzkoušel a kterými jezdím teď, ale zkrátka mám tuhle zkušenost. Snad ještě některá japonská auta jsou fajn, ale tam jsou vesměs úděsně nevzhledné interiéry. :(

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  18. 03. 2012 17:48

Asi diky kvalite skoncily 3 zaztupci prodejne uspesneho VW mezi 5 poslednimi v testu na 100000 km nemeckeho casopisu Autotip. Zavady. Kterymi vozy trpely jsou presne ty, ktere uvadis, ze jimi nemecme vozy netrpi. Staci si to precist, vubec nejhorsi Touran a pouze 2 pricky pred nim Polo a Fox.
Takze to tvoje prohlaseni nesedi. Ja mel uz dost aut, v Almere, 406 ani vMondeu nic nevrzalo, zato ve sluzebni Octavii - ouvej. Ted mam, Mercedes super ale tady je to proste povinnost.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  18. 03. 2012 18:19

Jenže on se baví o autech, ne o konzernu

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  18. 03. 2012 19:57

Audi A4 je taky pekny srot

Odpovědět  |   | 
ccc  |  19. 03. 2012 12:54

A pak je v onom zmíněném čísle Autotipu ještě článek o přeskakování rozvodového řetězu u 1,4 TSI.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A