S výkony 441 kW pro standardní M5 a 460 kW nebo 467 kW u verzí  Competition  a CS si majitel germánského sedanu zřejmě na nedostatek síly stěžovat nebude. Ale co když ano?  Zdroj: Manhart

S výkony 441 kW pro standardní M5 a 460 kW nebo 467 kW u verzí Competition a CS si majitel germánského sedanu zřejmě na nedostatek síly stěžovat nebude. Ale co když ano?  | Zdroj: Manhart

Dvakrát přeplňovaný osmiválec S63B44T4 je naštěstí velmi flexibilní co se týče úprav a touhu po extra koních mohou uspokojit třeba němečtí ladiči Manhart. Zdroj: Manhart

Dvakrát přeplňovaný osmiválec S63B44T4 je naštěstí velmi flexibilní co se týče úprav a touhu po extra koních mohou uspokojit třeba němečtí ladiči Manhart. | Zdroj: Manhart

Svému poslednímu výtvoru říkají MH5 800, balíček zahrnuje nová turba, mezichladič, karbonové plnicí potrubí, upravenou elektroniku a také nerezový výfuk s klapkami, jehož koncovky mohou být z karbonu nebo keramiky. Zdroj: Manhart

Svému poslednímu výtvoru říkají MH5 800, balíček zahrnuje nová turba, mezichladič, karbonové plnicí potrubí, upravenou elektroniku a také nerezový výfuk s klapkami, jehož koncovky mohou být z karbonu nebo keramiky. | Zdroj: Manhart

Výsledkem je 599 kW (815 k) a 1050 Nm, kvůli čemuž muselo dojít i k úpravě osmistupňové převodovky. Zdroj: Manhart

Výsledkem je 599 kW (815 k) a 1050 Nm, kvůli čemuž muselo dojít i k úpravě osmistupňové převodovky. | Zdroj: Manhart

V rámci úpravy dostal vůz také o tři centimetry snížený podvozek H&R, karbonové doplňky karoserie a jedenadvacetipalcová kola Concave One.  Zdroj: Manhart

V rámci úpravy dostal vůz také o tři centimetry snížený podvozek H&R, karbonové doplňky karoserie a jedenadvacetipalcová kola Concave One.  | Zdroj: Manhart

Jízdní výkony nejsou známy, ale vzhledem k drtivé účinnosti pohonu všech kol od BMW zabere zrychlení na stovku jistě méně než tři vteřiny. Zdroj: Manhart

Jízdní výkony nejsou známy, ale vzhledem k drtivé účinnosti pohonu všech kol od BMW zabere zrychlení na stovku jistě méně než tři vteřiny. | Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 | Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 | Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 | Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 | Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 | Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 | Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 | Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 Zdroj: Manhart

Manhart MH5 800 | Zdroj: Manhart

Dvakrát přeplňovaný osmiválec S63B44T4 je naštěstí velmi flexibilní co se týče úprav a touhu po extra koních mohou uspokojit třeba němečtí ladiči Manhart. Zdroj: Manhart
Svému poslednímu výtvoru říkají MH5 800, balíček zahrnuje nová turba, mezichladič, karbonové plnicí potrubí, upravenou elektroniku a také nerezový výfuk s klapkami, jehož koncovky mohou být z karbonu nebo keramiky. Zdroj: Manhart
Výsledkem je 599 kW (815 k) a 1050 Nm, kvůli čemuž muselo dojít i k úpravě osmistupňové převodovky. Zdroj: Manhart
V rámci úpravy dostal vůz také o tři centimetry snížený podvozek H&R, karbonové doplňky karoserie a jedenadvacetipalcová kola Concave One.  Zdroj: Manhart
14
Fotogalerie

Německý Manhart se posunul s BMW M5 na další metu. Doluje z něj 815 koní!

Osmiválcové bavorské kladivo s mnoha stovkami koní může nyní být ještě rychlejší. Po lehké masáži svou silou konkuruje supersportům.

S výkony 441 kW pro standardní M5 a 460 kW nebo 467 kW u verzí Competition a CS si majitel germánského sedanu zřejmě na nedostatek síly stěžovat nebude. Ale co když ano? Dvakrát přeplňovaný osmiválec S63B44T4 je naštěstí velmi flexibilní co se týče úprav a touhu po extra koních mohou uspokojit třeba němečtí ladiči Manhart.

Svému poslednímu výtvoru říkají MH5 800, balíček zahrnuje nová turba, mezichladič, karbonové plnicí potrubí, upravenou elektroniku a také nerezový výfuk s klapkami, jehož koncovky mohou být z karbonu nebo keramiky.

Výsledkem je 599 kW (815 k) a 1050 Nm, kvůli čemuž muselo dojít i k úpravě osmistupňové převodovky. V rámci úpravy dostal vůz také o tři centimetry snížený podvozek H&R, karbonové doplňky karoserie a jedenadvacetipalcová kola Concave One. Jízdní výkony nejsou známy, ale vzhledem k drtivé účinnosti pohonu všech kol od BMW zabere zrychlení na stovku jistě méně než tři vteřiny.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud