Osmiválcové bavorské kladivo s mnoha stovkami koní může nyní být ještě rychlejší. Po lehké masáži svou silou konkuruje supersportům.
S výkony 441 kW pro standardní M5 a 460 kW nebo 467 kW u verzí Competition a CS si majitel germánského sedanu zřejmě na nedostatek síly stěžovat nebude. Ale co když ano? Dvakrát přeplňovaný osmiválec S63B44T4 je naštěstí velmi flexibilní co se týče úprav a touhu po extra koních mohou uspokojit třeba němečtí ladiči Manhart.
Svému poslednímu výtvoru říkají MH5 800, balíček zahrnuje nová turba, mezichladič, karbonové plnicí potrubí, upravenou elektroniku a také nerezový výfuk s klapkami, jehož koncovky mohou být z karbonu nebo keramiky.
Výsledkem je 599 kW (815 k) a 1050 Nm, kvůli čemuž muselo dojít i k úpravě osmistupňové převodovky. V rámci úpravy dostal vůz také o tři centimetry snížený podvozek H&R, karbonové doplňky karoserie a jedenadvacetipalcová kola Concave One. Jízdní výkony nejsou známy, ale vzhledem k drtivé účinnosti pohonu všech kol od BMW zabere zrychlení na stovku jistě méně než tři vteřiny.