Německo zvažuje dálniční limit 130 km/h

Mnozí poslanci chtějí v Německu snížit počet nehod na dálnicích zavedením omezené rychlosti 130 km/h. Německo je nyní jedinou evropskou zemí, která umožňuje jet po dálnici takřka neomezenou rychlostí; 130 km/h je rychlost pouze doporučená. Poslanci argumentují snížením počtu nehod a úmrtí po zavedení limitu na šedesátikilometrovém úseku v Braniborsku mezi Berlínem a Hamburkem. Dalším důvodem je snížení spotřeby paliva, jehož ceny stále rostou.

Návrh má poměrně vysokou šanci na to, aby byl schválen, navíc má těsnou většinovou podporu obyvatel; v červnovém průzkumu veřejného mínění bylo pro zavedení limitu 52 procent obyvatel. (Zdroj: iDNES.cz)

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků