Německo testuje v reakci na Dieselgate i auta ostatních výrobců

10 komentářů

Adolf
9. listopadu • 14:24

Když my,tak i oni. :-D Když už nás dostali,tak ať padnou všichni :-D

Marek
9. listopadu • 20:08

Všichni ví, že to dělají i ostatní výrobci...
Za to mužou ale lidi, co křičí "zlej koncern, jen oni neco takoveho dělají, koncern je nejhorší"
Ted dojde i na ostatní.

Josef
10. listopadu • 6:43

Zatím se ale na žádného dalšího výrobce nepřišlo. Je jiná věc zkoušku neudělat a druhá je ji udělat podvodem.

brk77
10. listopadu • 18:11

Což je samo o sobě docela divné. Stačí projít kolem chvíli stojícího dieslu s puštěným motorem a i bez měřící aparatury za miliony jde cítit, že ty auta prostě smrdí. Prokázat se to ale nepodařilo. Zajímavé.

homat
10. listopadu • 18:56

EGR se u stojícího auta odpojí po 60 sekundách volnoběhu, říká se tomu TAXI mód a chrání to motor před zanesením sazemi a je to normální, na druhou stranu u auta nemá být bezdůvodně spuštěný motor, takže by se správně do tohoto stavu motor neměl dostat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
10. listopadu • 19:02

EGR je kurvítko ,které vrací sračky do motoru a když někdo jezdí piánko oddělá si motor.

bzzz
10. listopadu • 18:53

Smrdi a coudi i spousta benzinaku u nas... a emise z vytacenych nizkoobjemovych preplnovanych moturku si o laboratornich hodnotach taky mohou nechat akorat zdat...

Marek
10. listopadu • 10:36

A co třeba vypínaní ERG ventilu u fordu? Auto to dělá uplně samo bez jakehokoli záznamu... Nebo deaktivace vstrikovaní močoviny u oplu?:D Fakt se na nikoho nepřišlo?:D Bože..

Adolf
9. listopadu • 22:26

A planeta bude zachráněna. A pohádky je konec.B-]

Doporučujeme

Články odjinud