Německo chce zakázat prodej Fiatů, Chryslerů a Jeepů kvůli emisím

16 komentářů

Kuk Vykuk
24. května • 15:14

Zloděj křičí chyťte zloděje.
Podvodník křičí chyťte podvodníka :-D:-D

Tom
24. května • 13:18

To sou k*rvy ty němci. Já bych zakázal dieselové produkty VW group prodávat po celém světě protože zatím ti jediní prokazatelně podváděli a teď kolem sebe kopou. Na druhou stranu co se týče emisí tak několik nákladních lodí vyprodukuje za rok stejně emisí jako všecha auta dohromady...

Antiautomat
24. května • 19:35

....pomaly s tou krajinou /udajne/ povodu...mam za to, ze Nemecko /ak sa da ta krajina takym niecim nazvat/, sa v tom len vezie a toto je vykrik z prilis rozbehnuteho rychlika, ktory sa blizi k prvej zakrute, menom nadvyroba. Cakam skor nejaku formu natlaku na koncoveho zakaznika, nieco v style ´je to potrebne´ a hlavne ´prospesne´, pretoze nejaky pochybny argument - a preto si ovecka musi prist ku krmitku oznacenemu No.xx a nakrmit sa tam a tam, hlavne aby prospela nejakemu imaginarnemu celku, niecomu pozitivnemu. Rozumej niecomu oslavovanemu ako nevyhnutnost, bez ktorej sa jej stitna zlaza nemusi /nieze nebude, neistota je najlepsi poradca/, vyvijat spravne. No nic, plati stale kto viac prihodi, ten bude mat. Som zvedavy ako sa vyvinie doteraz symbioticky vztah vyrobca-brusel.

Driver
24. května • 20:42

Jedna rovina by se ale do celé rovnice neměla zapomínat započítat. A sice, že skuteční vlastníci velkých koncernů si mohou koupit v podstatě půl planety. Protože oni mají ivestice tak diverzifikované, že obchodují se vším, od drahých kovů, přes zbrané, až po automotive a ještě to celé točí v akciích. Takže logický rozum velí, že to není boj Bruselu s Automobilkami, ale spíše boj Bruselu+automobilek. Otázkou je proti komu. Byla zmíněna nadvýroba a klesající poptávka. Takže teoreticky se nabízí že buď válčí proti druhým koncernům, nebo proti zákazníkům, nebo proti obojímu. Ať je to jak chce, zákazník není ten, kdo by měl v jakémkoliv případě dobré vyhlídky. Z tohoto pohledu je jakýkoliv fanoušek jakékoliv značky pomatenec, co neví, jak vysoká hra se odehrává, ani kdo s kým hraje. Dneska už slabí dávno zkončili, a silné zkoupili nejsilnější. Jedno je ale jisté, nic není jak vypadá.

Antiautomat
24. května • 13:05

Vo svetle toho, ako sa nam to pekne rozrasta, by som uz pricinu a to nase zname qui prodest nehladal u automobiliek, ale niekde inde. A nie je tazke uhadnut, kde. Tam, kde sa cely tento cirkus v honbe za umelym navysovanim (protivaha nadvyroby), zacal, az kym to nepadlo na hubu, co sa aj muselo stat. A tak si uvedomili, ze ked nemozu na to svoje ihrisko oni, nesmu ani ostatni, inak su v r..i. Otazka ale je, kam toto moze zajst, ked uz nebude koho odr.bat, pretoze system musi fungovat na ukor niekoho. Inak nevykaze a prichadza kriza, pokles, zanik. Dalsim vyvojom bude pokles dopytu a to zakonite. Cize treba zuzit vyber a spravit tovar nedostatkovym. A to sa este len potom roztoci cirkus natlaku ako nanutit vyrobok niekomu, kto ho /ako vysoko stratovy/, odmieta. Bude to este zaujimave a z toho je jasne ze tie avizovane zisky a aleluja ody na radost uspesnosti tej-ktorej automobilky, vydavane na verejnosti, maju mierne povedane, trhliny....unava materialu, ze.

jaydeesq
24. května • 10:38

u Fiatu existuje podezření, tak rovnou zakážeme prodej, u VW je podvod prokázán a VW ho i přiznal, ale prodávat se může vše v pohodě dál...zajímavé přístupy:-/

Marwiner
24. května • 10:44

Asi špatně chápeš psaný text. Pohrůžka zákazem prodeje se neobjevila kvůli nějakému podezření, ale protože Fiat odmítá spolupracovat při vyšetřování.

sokar
24. května • 11:21

To je jedno. VW přiznal a vůbec skopčáky nenapadlo zakázat prodej. FCA prokázáno nemá a už hrozí zákazem prodejů. :-/

Pavel
24. května • 12:28

Jenže VW přiznal podvádění u starých motorů, které měl dávno prodané takže zakazovat prodeje nešlo. U Fiatu se jedná o aktuální motory v nabídce.

Sokar
24. května • 14:41

To sem nevedel. No tak FCA preznaci motory a hned se to bude tykat jiz starych uz neprodejnych.:-))

Driver
24. května • 10:23

:-D v diskusi je názorně vidět, kdo sežral celou eko-lobby a kdo ne. Vždyť to je jen politický boj. Amíci napaří pokutu VW, EU napaří pokutu Google, US připravuje soudní řízení s VW, němci zakáží prodej US koncernu FCA a tak dále. Stačí jedno nařízení a akcie letí dolů. Možná to už není ani politika ale faši.......... :-(

Antiautomat
24. května • 12:37

...zmus. Pokojne to dopovedz.
Fasizmus o.i. znamena aj priame prepojenie velkokapitalu a politickej moci.
Cize diktat kapitalu. Vysledok netreba dalej komentovat.

Fire-man
24. května • 9:57

Tak hlavně, že mají Němci čisto před vlastním prahem u VW, Mercedesu nebo Opelu.

Mitch
24. května • 9:31

Tak hlavne ze nezakazou prodej svych smradlavych VW.
Idealni reseni je nedavat naftu do osobaku vubec a na rize mestsky provoz jednoznacne elektrika.

pepa
24. května • 9:00

Jen další potvrzení toho, že zákony píší idioti. Jinak by snad ani nebylo možné, aby spotřební daň na naftu byla nižší než benzín. Jinak by taky nebylo možné, aby se počítala z litru a nikoliv z kilogramu. Chudák potom technicky nevzdělaný zákazník. Koupí si nafťáka v domnění, že to je správné. Nevědomky pak hubí ostatní. A turbobenzíny budou následovat. Zlatý nepřeplňovaný benzínový čtyřválcový dvoulitry. S dostatečně dimenzovanými ventily, aby mohli jezdit i na LPG.

Pavel
24. května • 8:56

Je to dobré, domeček z karet (osobní auta s dieselovými motory) začal padat. Postupně si diesely přeměří všechny země a zakážou jejich prodej.

Doporučujeme

Články odjinud