Německé firmy jsou kritizovány za velkou spotřebu

V posledních dnech sílí kritiky na německé vozy. Zejména politikům vadí, že německá auta mají příliš velkou spotřebu. Poukazují na to, že v Číně bude zaveden zákon, který nařizuje maximálni povolenou spotřebu automobilům. Jako odstrašující příklad uvádějí nové Bugatti Veyron, které je se svou spotřebou i přes 100 litrů opravdovým extrémem. Zda si vezmou německé automobilky tuto kritiku k srdci a začnou vyrábět vozy s opravdu malou spotřebou, je prozatím ve hvězdách. Následování čínského příkladu se ale jeví být jako velmi nepravděpodobné...
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků