Německé firmy jsou kritizovány za velkou spotřebu

V posledních dnech sílí kritiky na německé vozy. Zejména politikům vadí, že německá auta mají příliš velkou spotřebu. Poukazují na to, že v Číně bude zaveden zákon, který nařizuje maximálni povolenou spotřebu automobilům. Jako odstrašující příklad uvádějí nové Bugatti Veyron, které je se svou spotřebou i přes 100 litrů opravdovým extrémem. Zda si vezmou německé automobilky tuto kritiku k srdci a začnou vyrábět vozy s opravdu malou spotřebou, je prozatím ve hvězdách. Následování čínského příkladu se ale jeví být jako velmi nepravděpodobné...
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků