Německé automobilky hybridy příliš nezajímají

8 komentářů

Petr1968
10. dubna • 9:47

Mají recht. Alespoň někdo má rozum.

atir
10. dubna • 13:41

vyhybat sa hybridom je kratkozrake. Buducnost patri Plug-in a elektrike.

Pětiprdelní opice
10. dubna • 16:53

Prdlajs, dokud nevymyslí lepší způsob skladování elektriky, je elektromobil i hybridní pohod krokem stranou, považuju to za slepou kolej. Kdyby radši snižovali hmotnost a zjednodušovali auta pro snížení nákladů, spotřeby energie při výrobě a recyklaci, udělali by líp.Prostě se nenechali strhnout zelenou mediální vlnou, ale uvažujou racionálně...

Lovap
12. dubna • 13:04

Blbosť. Ako môžu zjednodušovať autá a znižovať hmotnosť, keď zákazníci chcú opak - autá s čo najväčšou výbavou za čo najmenšiu cenu. Nebudú predsa vyrábať autá z karbónu a bez klimatizácie a spústy výbavy, keď také auto by asi nikto nekúpil. Presne ako hovoril ten nadomnou: hybridmi získajú automobilky skúsenosť s elektromotormi a ich zapojením do celkovej koncepcie auta.

Petr1968
12. dubna • 16:52

Tato zkušenost je z předminulého století.:-D

Mirda
11. dubna • 22:08

Uvazuji kratkozrace. Systemy " lepší způsob skladování elektriky" uz jsou vyvinuty - baterie s nanotechnologiemi. Ale lepsi pohony se sami nevyvinou. Proste si stoupnout a rict, ted je to horsi tak pockame a uvidime - tak by nevznikla jedina nova technologie. Pro mne to je dukaz, ze je pro ne vyhodnejsi, exploatovat jiz 10x zaplacene stare technologie, ze proste nechteji utracet za vyvoj zasadne novych veci. Ze zivot ropnych pohonu se pocita maximalne uz jen na 10 - 20 let je jiste. A ze budouci auto bude elektromobil je take jiz dnes jiste. Ted maji jedinecnou sanci rozprostrit si vyvojove naklady elektromobilu na delsi dobu a zaroven si postupne vsechny systemy v praxi overit a postupne take vybudovat infrastrukturu. Vsechny velke reformy se lepe delaji pred krizi. Az poroste cena ropy jako raketa jiz bude pozde.

M!
10. dubna • 14:47

Ale to oni nepopírají, jen říkají že hybridy jsou na nic. Sám jsem s tím jezdil, je to fakt zajímavé svezení, ale proklamované úspory paliva jsem tedy nedosahoval.
Měl jsem na pár dní GS 400h a jezdil jsem s tím v průmněru za 16l. Ale nešetřil jsem to to je pravda. Na druhé staně to jede neskutečně, zrychlení za6s, fakt paráda.
Ale je to jen zajímavý koncept jinak je to nepoužitelné, kufr to skoro nemá protože je plný baterek.

Pepa
14. dubna • 12:29

No a co z toho vyvozuješ ??? Kolik by asi hltalo auto s "konvenčním" motorem, kdybys ho podobně nešetřil ??? Tipnu si 22 - 25 . To už na nějakou úsporu vypadá ne ?? B-]

Doporučujeme

Články odjinud