Německá záruka Opelu nakonec zůstává „doživotní”, i přes strach ze soudních pří

Teprve včera jsme vás informovali o nevoli, kterou vzbudila „doživotní záruka” Opelu u části německého auditoria. Jedna z respektovaných německých institucí není zrovna nadšena tím, že automobilka halasně propaguje svou značně omezenou záruku jako prakticky neomezenou a Opelu pohrozila právními kroky, pokud svou kampanň nezmění.

Už už se mohlo zdát, že zajímavý marketingový tahák rüsselsheimské firmy zažije rychlý ústup ze slávy, ale nakonec je vše jinak. Opel podle agentury Reuters reagoval prohlášením, že na svém dosavadním postupu nic měnit nehodlá a je připraven pustit se i do případných soudních pří.

Pro nás je to poněkud překvapivé, zvláště velké německé firmy nemají ve zvyku podobné spory podstupovat. Argumentace Opelu je ale logická a odpovídá našemu včerejšímu komentáři - podle firmy je to marketingová podpora jako každá jiná, která má zkrátka svá omezení. A zákazník je s nimi jasně seznámen ještě před koupí.

O dalším vývoji této „kauzy” vás pochopitelně budeme informovat. Zatím je jasné, že v nejbližší době se s doživotní zárukou Opel i její dosavadní propagací budeme v Německu setkávat beze změn.

Klepněte pro větší obrázek
Preclík žije dál...
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 432 km
Cena: 73 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 70 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 154 726 km
Cena: 171 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 296 000 Kč
Opel Astra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 195 855 km
Cena: 90 000 Kč
Opel Zafira 1,8
Rok výroby: 2001
Stav: 193 983 km
Cena: 45 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků