Dodge Charger SRT Hellcat nepatří v Evropě k vyhledávaným modelům pro úpravy a možná právě proto si jej vybrala společnost S. Bader Karosserie und Lack. Ta navrhla unikátní bodykit a podívala se i pod kapotu.
Německý úpravce S. Bader Karosserie und Lack chce v Evropě zviditelnit jméno, a tak na trh vstupuje s velice osobitým projektem. Kdo by čekal automobil evropské značky, splete se. Tentokrát se budou radovat milovníci amerických vozů.
Dodge Charger SRT Hellcat rozhodně nepatří k modelům trpícím nedostatkem testosteronu. Jenže Bader považoval standardní bodykit za příliš nudný a přišel se svou vlastní interpretací. Ta je na evropské poměry hodně extrémní. Charger s ní zcela mění proporce a trochu připomíná divoké výtvory ze série Need For Speed. Dominantou bodykitu jsou masivní lemy blatníků s odhalenými šrouby, které karoserii rozšiřují o 6 cm na každé straně vpředu a 10 cm vzadu! Americký svalovec tak má ramena široká přibližně 210 cm! Pro srovnání, i Lamborghini Avenrador na něj ztrácí.
Podběhy vyplňují třídílná kola Schmidt FS Line o průměru 21 palců obutá do pneumatik v rozměrech 295/35 vpředu a 355/25 vzadu. Aby vše přesně lícovalo, bylo třeba instalovat ještě 25mm podložky. Na robustní přední nárazník navazuje kapoty z verze Charger Hellcat Redeye. Naopak vzadu najdeme jen decentní spoiler na víku kufru.
Pozitivní zprávou je že úpravce nezapomněl na vidlicový osmiválec 6,2 litru. Ten dostal sání Momentum GT se 105mm škrticí klapkou Blox. Na druhé straně se o odvod spalin stará 200článkový katalyzátor s výfukové potrubí GME Performance. Spolehlivý přenos navýšeného výkonu, který ale Bader nespecifikoval, podporuje ložisko kardanu JXB Performance. Výčet úprav završuje podvozek KW Variant 4 s nastavitelnými komponenty od Eibachu.