tak kolik se těch BMW prodalo za 2005 u nás ? poradite nejaky odkaz nebo to nekdo napise sem ....hlavne me zajima srovnani 3 rady s tou 5 kovou - diky
Zde máte kompletní přehled prodejů vozů za rok 2005 v ČR.http://www.autorevue.cz/Magazin/Ar.asp?ARI=7355&CHID=1&EXPS=&EXPA=
diky - tak jsem koukl a tech cca 1250 prodaných BMW je opravdu skvele cislo ....
není se co divit,stačí si do tohoto typu sednout a projet se a vnímat kromě jiných kvalit například ergonomii a účelnost....
Taková 5,ve stříbrné metle.To bych si dal říct,jen na to mít.
Ja bych si dal libit X3 ...
Ja si X3 davam.... Za 2 mesice mi kounci leasing, pak si budu davat X5.
Zajímavý článek. Ale ještě zajímavější a obsažnější je to samé v originále na:http://www.bmwgroup.com/e/nav/index.html?http://www.bmwgroup.com/e/0_0_www_bmwgroup_com/investor_relations/investor_relations.html
Vzdyt se stavaji pomalu konkurenci Fordu. Neni to skoda?
a no to jsi prosím přišel kde?
Na to jsem prisel pohledem na cisla prodeju.BMW byvala exkluzivni znacka. Ted je to znacka premiova. Brzy to bude znacka tuctova. Nejde ani tak o kvalitu, nebo cenu, jde o image. A s tim to jde z kopce. A M5 a M6 to zachranuji jen tezce
použiju tvé terminologie...myslíš, že to bývala exkluzivní zanačka? možná u nás, na západě to odjakživa bývala "jen" premiová. takže se možná jen mění vnímání BMW lidmi v ČR. zkus si třeba zjistit fakta o vnímání BMW američany. těm vůbec nevadí, že BMW prodává na americkém trhu víc trojek než Lexus IS (momentálně hlavní konkurent), protože jim to potvrzuje, že si koupili správné auto. btw, pokud tohle tvrdíš o BMW, podívej se na Jaguar, jka se mu vede pod křídly Fordu. vždyť x-type není nic jeného než převelčené Mondeo. a fčil mudruj...
Vnimani znacek v USA je neco trosku jineho, ze... Tam je tuctovkou neco uplne jineho, nez v Evrope... A navic do toho poradne nevidim, proto to radsi nebudu hodnotit.A mas pravdu v tom, ze Jaguar je presnym prikladem toho, kam jde s masovosti dojit. Nejde pritom podle me o to, na jakem zakladu je co postaveno...S tou exkluzivitou jsem to mozna prehnal, ale proc treba ve Velke Britanii jezdi pomalu vic BMW 3, nez Mondei? Trojka muze byt lepsi kara, ale auto ktere je na kazdem rohu asi tezko bude zakazniky lakat na vyjimecnost a "znacku", nemyslis?
s tou Británií máš pravdu. ke konci životnosti E46 se jich jednu chvíli prodávalo víc než Mondeí. ovšem pochybuju, že by si ho tam lidi kupovali hlavně kvůli značce. šlo hlavně o to, že stejně jako u nás (vzpomeneš si?) byly na E46 značné slevy. nekup pak auto, které ti za cenu Mondea poskytna daleko větší požitek z jízdy. dnes je situace opět jiná. E90 je zase tam kde má být - v top části trhu - i v té Británii.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.