Německá automobilka BMW prodala letos rekordní počet vozů

15 komentářů

doug
25. října • 15:20

ze vy jste to sem prsknul tak, jak Vam ho z BMW poslali?;-)U techhle clanku me vzdycky napadne, ktere udaje jsou relevantni a ktere ne. Z pohledu potencialniho zakaznika automobilky me zajimaji prodeje (tzn. kolik lidi prede mnou doslo k zaveru, ze auta daneho vyrobce stoji za to si koupit), ne uz tolik zisk automobilky. Prodeje pak je asi lepsi merit ne na pocty prodanych aut (coz nahrava vyrobcum malych a levnych aut), ale na trzby v penezich - relevantni je, kolik jsou lide ochotni za vyrobky toho ktereho vyrobce zaplatit. V pripade BMW by to ale znamenalo priznat, ze jim v letech 2005 a 2003 trzby mezirocne poklesly.Z pohledu potencialniho akcionare me zajima rust ceny akcii, ktery se do znacne miry odviji od zisku. Tady si BMW nestoji spatne, oboji vzrostlo o 20%. No jo, ale akcie VW vyrostly za stejne obdobi o 60% a treba Renault o 28.Nezbyva nez pochopit, v Bavorsku chteji slavit a proto Vas zasobuji marketingovymi slataninami.

mayklmaykl
12. října • 2:02

ti kdo tady psali jak má bmw ohromně problémy v zimě...chlapi jeli jste v tom v zimě? nebo vůbec jeli? já jezdím bramborama asi 7 let a ještě se mi nestalo že bych nevyjel...a to jezdím běžně harrachov i rokytnici po nejhorších cestičkách
je logický že to chce zimní obutí a cit v noze protože třeba v mým případě je tam ve 3000ot už 150koní a to je potřeba si uvědomit. jinak chlapáci mi ukažte předokolku která bude na sněhu ovladatelná jako libovolnej bavor... ;-) problém bejvá spíš v mezikusu mezi volantem a sedačkou

ml0k
12. října • 8:08

presne tak. pokud mas dobry gumy a nejses uplne levej tak se da z MB nebo BMW v zime normalne jezdit na hory. No a pokud uz to dal proste nejde tak nasadis retezy. mel sem vzdy bmw - zdalo se mi to takovy tezkopadny tak sem koupil jen takovyho cvrcka s prednim nahonem, ale na jare se vracim zase k bmw - dopreju si ale automat a esp.

Vladimír
12. října • 0:06

Včera jsem šel se síťovkou do masny pro sekanou, najednou slyším takové tiché ševelení, ohlédnu se uličkou projíždí takový 70-ti letý dědula v úplně novém BMW řady 5 (!) :-O. Úplně jsem oněměl úžasem - byl to opravdu český důchodce, žádný Němec. Protřel jsem si oči, jestli nemám halucinace, ale nové BMW s diamantovou metalýzou se opravdu blyštilo na slunci. Takže i takové zázraky se dějí, že by důchodce - byznysman ? Anebo to byl jen kouzelný dědeček ? :-/

Petr M
11. října • 17:22

Dámy a Pánové, jaké auto je teda dobré?? chci si konečně něco koupit a opravdu nevím , už jse byl rozhodnut pro audi A6 v Multitroniku a Dealer mi řekl, že je to mooooocccc špatná volba. Současně Němci na A6 plivou ne svých férech. Tak jsem si vybral BMW 3 a hned se tady taky někdo najde, že je to shit ??? Známý má 530 D a nešstěžujesi ani v zimě. Dík za radu

RRAAFF
11. října • 18:18

Každé auto vyhovuje někomu jinému, pochybuju, že říct, že nějaké auto (myslím hlavně evropské) je vyloženě špatné nejde. Co se týká spolehlivosti, tak je to hlavně o kusu a to u všech značek. Někdo si může stěžovat na BMW 3, někdo ho vynáší do nebes a tak je to se vším.
Takže pokud máte BMW 3 a jste spokojen, tak je to ok, pokud někdo říká, že je to shit, tak je to jeho názor a zbytečně bych se tím nezatěžoval;-)

Roňouch
11. října • 21:21

Je to přesně tak a když má člověk smůlu,tak se sere i opěvovanej japonec.Nejlepší je na zimu dát bmw do garáže a jezdit s nějakou předkolkou.

Francis
11. října • 23:52

Tady na horách přijede za zimu spousta "machrů" na letních nízkoprofilových ojetých pneu a pak se diví že je předjede "fáčko" obuté na nové zimní pneu se 70% profilem. Probuďte se, dnešní zadokolky nejsou žigulíci s lehkým zadkem, navíc dost lidí kteří koupí ojeté luxusní auto za cenu nové Fabie nebo méně odmítají dát desítky tisíc za kvalitní zimní obutí. Minulou zimu jsem odjezdil v prastaré 325i E30 (171PS na zadní nápravě při 1100 kg pohotovostní hmotnosti) obuté na nových zimních Nokianech dojel jsem po Krkonoších kam jsem potřeboval.

Yngwie
9. listopadu • 16:19

To mas asi tak..kdo umi ridit, tak mu nevadi ani zadni nahon BMW bez ESP...lehounky zimni drift v zatacce je spise potesenim. Kdo jezdi v predokolce nema cit na plynu a spojce necht jezdi v zime v ciste predokolce a neotravuje nas zadokolaky, kteri vime proc tech popelnicich jezdime:-D

radek
11. října • 16:34

my meli BMW 5er(e39), a dokud nam ho neukradli tak to byl opravdu nejlepsi stroj ve kterem sem kdy jel, v zime sice mel velke problemy, ale ne zrovna na dalnici ale spis v neupravejnejch kopch, jinak v pohode.... A opravdu velice dobre jel....

Mirko
11. října • 9:23

Jo, jo, BMW se stává lídrem trhu, ani Audi a MB na něj nemaj. Maj špičkovou techniku - podvozky, motory (benzín&diesel), nejlepší pohon všech kol (i Audi a Subaru jim tady dýchaj na záda) a hlavně opravdu mazanej marketing, kterej dokáže včas a realisticky odhadnou potřeby trhu a nabídnout to správné auto

fan
11. října • 15:32

Čísla pro letošní rok, Audi disponuje podobnými výsledky, jen nejsou tak medializované. Pak, výsledky prodeje je jedna věc (zvládnutý marketing) a spokojenost zákazníků druhá.
Jezdil jsem 5 Reihe, známý měl 7 Reihe, kdo to měl, utíká od toho. Pěkné, ale nespolehlivé a v zimě tragedie. Pohon 4 kol řeší zimu, ale ne kvalitu. O tom mě žádný, kdo to kolem má, nepřesvědčil. To je jen můj názor. P.S. mám fotky z naší "dálnice" v zimě, vyjetý koleje ve sněhu, jak se tam trápí krásné BMW 3 coupé a předjíždějí ho Favority...

ml0k
12. října • 7:52

hmm no jestli tim bmw jel vypatlanej magor na ojetejch letnich gumach tak to plne chapu. i super dobry auto muzes zkurvit kolama. z vlastni zkusenosti vim ze kdyz mas na bmw dobry zimni gumy a nejses uplne levej na rizeni tak te ten zadni nahon nijak neomezuje.
jezdil jsem taky modelm s esp a pak ja auto temer neutralni i na tom snehu. zalezi ale predevsim na gumach.

Mirecek
11. října • 16:02

Tak tie fotky zverejni. A mas na mysli novy alebo stary "5 Reihe" :)

fx
11. října • 9:00

Z BMW se pomalu stava znacka pro masy lidi a preju mu to.

Doporučujeme

Články odjinud