ze vy jste to sem prsknul tak, jak Vam ho z BMW poslali?;-)U techhle clanku me vzdycky napadne, ktere udaje jsou relevantni a ktere ne. Z pohledu potencialniho zakaznika automobilky me zajimaji prodeje (tzn. kolik lidi prede mnou doslo k zaveru, ze auta daneho vyrobce stoji za to si koupit), ne uz tolik zisk automobilky. Prodeje pak je asi lepsi merit ne na pocty prodanych aut (coz nahrava vyrobcum malych a levnych aut), ale na trzby v penezich - relevantni je, kolik jsou lide ochotni za vyrobky toho ktereho vyrobce zaplatit. V pripade BMW by to ale znamenalo priznat, ze jim v letech 2005 a 2003 trzby mezirocne poklesly.Z pohledu potencialniho akcionare me zajima rust ceny akcii, ktery se do znacne miry odviji od zisku. Tady si BMW nestoji spatne, oboji vzrostlo o 20%. No jo, ale akcie VW vyrostly za stejne obdobi o 60% a treba Renault o 28.Nezbyva nez pochopit, v Bavorsku chteji slavit a proto Vas zasobuji marketingovymi slataninami.
ti kdo tady psali jak má bmw ohromně problémy v zimě...chlapi jeli jste v tom v zimě? nebo vůbec jeli? já jezdím bramborama asi 7 let a ještě se mi nestalo že bych nevyjel...a to jezdím běžně harrachov i rokytnici po nejhorších cestičkáchje logický že to chce zimní obutí a cit v noze protože třeba v mým případě je tam ve 3000ot už 150koní a to je potřeba si uvědomit. jinak chlapáci mi ukažte předokolku která bude na sněhu ovladatelná jako libovolnej bavor... ;-) problém bejvá spíš v mezikusu mezi volantem a sedačkou
presne tak. pokud mas dobry gumy a nejses uplne levej tak se da z MB nebo BMW v zime normalne jezdit na hory. No a pokud uz to dal proste nejde tak nasadis retezy. mel sem vzdy bmw - zdalo se mi to takovy tezkopadny tak sem koupil jen takovyho cvrcka s prednim nahonem, ale na jare se vracim zase k bmw - dopreju si ale automat a esp.
Včera jsem šel se síťovkou do masny pro sekanou, najednou slyším takové tiché ševelení, ohlédnu se uličkou projíždí takový 70-ti letý dědula v úplně novém BMW řady 5 (!) :-O. Úplně jsem oněměl úžasem - byl to opravdu český důchodce, žádný Němec. Protřel jsem si oči, jestli nemám halucinace, ale nové BMW s diamantovou metalýzou se opravdu blyštilo na slunci. Takže i takové zázraky se dějí, že by důchodce - byznysman ? Anebo to byl jen kouzelný dědeček ? :-/
Dámy a Pánové, jaké auto je teda dobré?? chci si konečně něco koupit a opravdu nevím , už jse byl rozhodnut pro audi A6 v Multitroniku a Dealer mi řekl, že je to mooooocccc špatná volba. Současně Němci na A6 plivou ne svých férech. Tak jsem si vybral BMW 3 a hned se tady taky někdo najde, že je to shit ??? Známý má 530 D a nešstěžujesi ani v zimě. Dík za radu
Každé auto vyhovuje někomu jinému, pochybuju, že říct, že nějaké auto (myslím hlavně evropské) je vyloženě špatné nejde. Co se týká spolehlivosti, tak je to hlavně o kusu a to u všech značek. Někdo si může stěžovat na BMW 3, někdo ho vynáší do nebes a tak je to se vším.Takže pokud máte BMW 3 a jste spokojen, tak je to ok, pokud někdo říká, že je to shit, tak je to jeho názor a zbytečně bych se tím nezatěžoval;-)
Je to přesně tak a když má člověk smůlu,tak se sere i opěvovanej japonec.Nejlepší je na zimu dát bmw do garáže a jezdit s nějakou předkolkou.
Tady na horách přijede za zimu spousta "machrů" na letních nízkoprofilových ojetých pneu a pak se diví že je předjede "fáčko" obuté na nové zimní pneu se 70% profilem. Probuďte se, dnešní zadokolky nejsou žigulíci s lehkým zadkem, navíc dost lidí kteří koupí ojeté luxusní auto za cenu nové Fabie nebo méně odmítají dát desítky tisíc za kvalitní zimní obutí. Minulou zimu jsem odjezdil v prastaré 325i E30 (171PS na zadní nápravě při 1100 kg pohotovostní hmotnosti) obuté na nových zimních Nokianech dojel jsem po Krkonoších kam jsem potřeboval.
To mas asi tak..kdo umi ridit, tak mu nevadi ani zadni nahon BMW bez ESP...lehounky zimni drift v zatacce je spise potesenim. Kdo jezdi v predokolce nema cit na plynu a spojce necht jezdi v zime v ciste predokolce a neotravuje nas zadokolaky, kteri vime proc tech popelnicich jezdime:-D
my meli BMW 5er(e39), a dokud nam ho neukradli tak to byl opravdu nejlepsi stroj ve kterem sem kdy jel, v zime sice mel velke problemy, ale ne zrovna na dalnici ale spis v neupravejnejch kopch, jinak v pohode.... A opravdu velice dobre jel....
Jo, jo, BMW se stává lídrem trhu, ani Audi a MB na něj nemaj. Maj špičkovou techniku - podvozky, motory (benzín&diesel), nejlepší pohon všech kol (i Audi a Subaru jim tady dýchaj na záda) a hlavně opravdu mazanej marketing, kterej dokáže včas a realisticky odhadnou potřeby trhu a nabídnout to správné auto
Čísla pro letošní rok, Audi disponuje podobnými výsledky, jen nejsou tak medializované. Pak, výsledky prodeje je jedna věc (zvládnutý marketing) a spokojenost zákazníků druhá.Jezdil jsem 5 Reihe, známý měl 7 Reihe, kdo to měl, utíká od toho. Pěkné, ale nespolehlivé a v zimě tragedie. Pohon 4 kol řeší zimu, ale ne kvalitu. O tom mě žádný, kdo to kolem má, nepřesvědčil. To je jen můj názor. P.S. mám fotky z naší "dálnice" v zimě, vyjetý koleje ve sněhu, jak se tam trápí krásné BMW 3 coupé a předjíždějí ho Favority...
hmm no jestli tim bmw jel vypatlanej magor na ojetejch letnich gumach tak to plne chapu. i super dobry auto muzes zkurvit kolama. z vlastni zkusenosti vim ze kdyz mas na bmw dobry zimni gumy a nejses uplne levej na rizeni tak te ten zadni nahon nijak neomezuje. jezdil jsem taky modelm s esp a pak ja auto temer neutralni i na tom snehu. zalezi ale predevsim na gumach.
Tak tie fotky zverejni. A mas na mysli novy alebo stary "5 Reihe" :)
Z BMW se pomalu stava znacka pro masy lidi a preju mu to.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.