Němci vypálili Tesle rybník. Mají nejrychlejší nabíječku elektromobilů na světě

petrumr  |  14. 12. 2018 17:09

ten olomouc mně překvapil a všimnul jsem si toho náhodou.

Odpovědět  |   | 
Komik  |  15. 12. 2018 00:11

Ta Olomouc, to je jako ten Praha.. Je to kousek od krizovatky smeru Brno, Ostrava, Mohelnice (Hk) je to 2. Nejvetsi dalnicni krizovatka v CR. Vyznam vzroste po dokonceni D35, takze 2050-60 :).

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 12. 2018 18:17

co kecáš profesore, kup si brýle, ta čerpačka je na silnici 435 směrem na tovačov a nájezd na dálnici je směrem na brno a na tu ostravu.Nejmenší nájezd na dálnici co existuje. Hlavně, že prudíš, ale nevíš kde to je, jsi prostě komik, préj druhá největší křižovatka, haha. Dolní Novosadská 421/89, 779 11 Olomouc

Odpovědět  |   | 
Louda  |  14. 12. 2018 17:26

Obávám se, že tímto rychlonabíjením sice zkracují dobu nabíjení, ale také živostnost baterií. Kolik takových cyklů baterka vydrží

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 12. 2018 17:40

Někde jsem četl, že kolem stovky takových cyklů s tím, že k tomu ještě člověk běžně dobíjí doma ze sítě nebo z méně výkonných nabíječek.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  14. 12. 2018 21:02

Pokud bych s tím napojil svého Golfa z roku 1996, tak by baterky jistě šly do věčných lovišť. Ale když má auto 400kW motor a bere z nich , tak tolik energie i může dát nabíjením. Ne do 100%, ale do teplejch baterek s chlazením se to vleze...

Odpovědět  |   | 
Fic  |  14. 12. 2018 17:49

Jedna bude u Temelína, a druhá v Tušimicích... Prunéřov má taky jeden drát. Klauni.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  18. 12. 2018 14:53

Ti mínusovači asi netuší co znamená příkon 0,45 MW. A všichni ti nadšení podporovatelé aut na baterky si myslí, že ho bude mít každý u svého paneláku. Jaký drát vede v zemi a kolik přenese je jedno. Mají přece zásuvku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 12. 2018 17:50

Vypálili rybník? A kolik že jich mají? Aha, celou jednu... Kolik má Tesla nabíječek jen v Německu? Aha, přes sedmdesát.
A kolik že mají k té nabíječce aut, která si s takovým příkonem dovedou poradit? Aha, celá dvě... Tesla jen v Německu prodala přes deset tisíc aut. Tak nevím, kdo komu vypálil rybník.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  14. 12. 2018 18:13

Tata taky prodala vice aut jako Rolls-Royce.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 12. 2018 21:25

no Tata taky RR rybnik vypalila, dnes vlastni vetsinu Britskych znacek a nebejt BMW tak RR zrejme taky dnes jiz neexistuje, aneb dal jsi priklad velice uspesne firmy ktera znacky kupuje proti znacce co byla koupena aby nezanikla

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 12. 2018 23:00

No shit, Sherlock!

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  15. 12. 2018 12:58

Co buzna jebla zavidis mu jeho znalosti,vsak?
Aby ti nepraskla zilka v oku saso pocmarany

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 12. 2018 13:44

“Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby, včetně ostatních účastníků diskuzí a autorů článků.
...
Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny.”

Ak redakcia prispevok Kukbuka nezmaze, zasielam na policiu CR podnet na presetrenie serveru autorevue.cz, pretoze povoluje na svojich strankach kontent spadajuci pod hanobenie rasy, naroda, viery a presvedcenia atd. Diskusia je, podla vyjadrenia autorevue.cz, moderovana, takze za kontent nesie zodpovednost vydavatel.

Odpovědět  |   | 
abc  |  16. 12. 2018 10:58

Jebe ti, ty buzerant? Zasielaš podnet? Niekto ti hanobí zmätené pohlavie?

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  16. 12. 2018 16:16

Proč nešpiníte svůj vlastní internet. Nebo ja se to vlastně u vás píše? Internôť?

Jo a Babiše si taky vemte ssebou domů...

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  17. 12. 2018 09:31

bojim,bojim
Dufam,ze si to zaslal,lebo rad zistim tvoje prave meno a kde byvas a budes mi moct ukazat ako dostanem bitku ,ktoru si mi tu tak spominal,ze dostanem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 12. 2018 21:28

A hloupý anti-Tesla odpad už chrlí minusy jeden za druhým. Kdepak se zamyslet, na to už jim kapacita nezbývá.
Pak se divíme, že je zdejší novinařina spíš novilhařinou.

Odpovědět  |   | 
nasraný  |  15. 12. 2018 10:11

Souhlas mpolan-e! Tenhle titulek mne doslova zvedl ze židle. Že Němci a vypálili rybník.
Němci vypálili tak akorát: LIDICE, Ležáky, Guernicu, . . .
Vsadím se že ti Němci, co vypalují rybníky Tesle, nemají ani všichni dohromady tj všechny jejich firmy a firmičky tolik nabíječek jako samotná Tesla

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  16. 12. 2018 06:55

... ale všichni jsme na ten titulek klikli a teď se tu rozčilujeme.. 😉 Jsme mi to ale trdla 😄

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 12. 2018 18:19

B

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 12. 2018 18:22

Tesle zatial nikto nikdy v nicom nevypalil rybnik. Ale tak sem tam si treba kopnut. Prijemny vikend.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  16. 12. 2018 06:56

Tak já se přidávám k těm kopajícím.

Odpovědět  |   | 
abc  |  16. 12. 2018 11:01

Tesle vypálil rybník akurát Mľask. Keby tie jeho črepy nekupovali hlúpi hipsteri a iní hlúpi hipsteri mu nepožičiavali peniaze, tak by ten neschopák už dávno zbalil saky paky a išiel naspäť žmúriť na sneh do Laponska.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 12. 2018 14:34

Ten neschopak mimojine posila rakety do kosmu a zpet, stavi/vyviji hyperkrtka, spoluzakladal paypal atd. Mimochodem narodil se v Jihoafricke republice a je asi takovy Laponec jako ty inteligentni/vtipny 'Madar'

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 12. 2018 19:51

Prototyp nabijecky, testovaci auto, dodatecne chlazeni baterii, dostupne seriove nedokazi vyuzit... kdo komu co vypalil?

Odpovědět  |   | 
Komik  |  15. 12. 2018 00:22

Je to jen PR,. Dobijet exxpresne baterky nedava mic smysl.. Snizuje se zivotnost a pretezujete sit. Je to psychologicky argument pro ty kdo jednou za rok jedou pres Evropu a na dovcu a spechaji.. Myslim si ze realnych 200-300km ktery soucasny eletromobily zvladaji staci a 95% dobijeni bude pres noc doma.. Je ale mozne, ze cssem vyvinou kapacitory (velke kondenzatory), do kterych nahrnete desitky kwh za par min. a ty se behem jizdy budou prelevat do baterek..

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  16. 12. 2018 06:57

Doma... na ulici.... 🤣

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 12. 2018 09:02

Komiku ty si komediant.

Odpovědět  |   | 
Liptovská parenica  |  14. 12. 2018 19:58

tesla je sračka

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 12. 2018 22:58

Ach, keby si mal v hlave naozaj aspon tu liptovsku parenicu....

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  15. 12. 2018 12:59

Niekto tam ma pichnutu parenicu a niekto maly kokot Kuka ako v tvojom pripade

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  15. 12. 2018 13:05

..ekofasisticky odpad a nezabudni si navysit umelo "SOUHLASIM" ako naposledy

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 12. 2018 13:47

Ani na autorevue.cz sa nenajde tolko blaznov, ktori by ti dobrovolne dali tolko plusov.

Skus si svoje freudovske komplexy riesit niekde inde.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 12. 2018 23:02

Ono to tak uz chodi, ze koncepty, studie a prototypy su lepsie ako zavedene existujuce modely.

Odpovědět  |   | 
ijon  |  16. 12. 2018 09:03

"Z Tesly odchází hlavní právník, nahradí jej specialista na soudní spory Průmysl a energetika Z Tesly odchází hlavní právník, nahradí jej specialista na soudní spory."
Co tím chtěl autor říci?

Odpovědět  |   | 
abc  |  16. 12. 2018 11:03

Asi Mľask pochopil, že lepšie je sa do nemoty súdiť, ako niečo vytvoriť.

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  16. 12. 2018 11:17

Docela se bavím. Jednooký vypálil rybník slepému. Kdy ti "kluci baterioví" pochopí, že přes baterky cesta fakt nevede. Ale chápu, když to tvrdí všichni tak to asi bude pravda. Můžeme si to třeba odhlasovat v referendu.
Zelená paní Pixová hlásá: "Zdroje energie založené na fosilních palivech jsou špatné. Jádro je špatné. Musíme začít snižovat CO2 hned!" Takže nám tu zbývá fotovoltaika (ČR). Shodou okolností tu čistě náhodou koukám na produkci jedné fve se 100kWp, a její výkony jsou v měsících prosinec, leden naprosto tragické. Takže řešení jsou podle "bateriáků" baterie. OK. Podle výše uvedené paní není problém skladovat energii v bateriích třeba i půl roku. Fajn. Tak to máme třeba 20kWh (elektrické energie)/domácnost x 182 dní = 3,65 MWh akumulátor (beze ztrát). V roce 2030 odhadují cenu 1 kWh v akumulátoru na 73 USD. Tak to máme bratru cca 266 t USD/6 mio CZK. Super. Už začínám šetřit. Asi budou "dotačky". Už se chystám do fronty. Na jaře a v létě je nabijeme a v zimě z nich budeme odebírat energii. Super. Nápad za 100 bludištáků. Postavíme tedy další přečerpávací elektrárny, do kterých v létě "načerpáme energii"? Já se tedy ptám z jakých zemí budeme ve zmíněných měsících získávat energii? Portugalsko? Maroko? Země Blízkého východu?
P.S. 2030: slogan na CO2 free dobíjecí staniic: "Na 100 km jízdy si u nás dobijete již za 3 minuty." To je fajn, tedy za předpokladu že dál nejedete . Ale tady přece statisticky nikdo dál jezdit nepotřebuje. Nebo ne? .. Ale "zrovínka" dnes se musíme omluvit, "páč" nesvítilo Slunko, a nemáme dobité naše bateriové pole. Ale záložní dieselové agregáty již běží. Ups..Stane se, no. Vyčkejte prosím.

Odpovědět  |   | 
H.  |  17. 12. 2018 11:48

1. Přes co cesta vede?
2. Co budeme tedy s tou planetou dělat? Když zdroje založené na fosilních palivech jsou dobré. (Atomovou energii bych za špatnou neviděl)

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  17. 12. 2018 20:56

ad 1. Otázka na Nobela
ad 2. a) "Sdílel" jsme názor paní Pixové . Jádro osobně považuji za ucházející zdroj. Pokud ovšem máme zdroj paliva a technologii pod kontrolou. Což, obávám se, není případ ČR. Lidé, kteří měli na starosti Temelín jsou v lepším případě v důchodovém věku. Tímto zdravím hradního z***a a jeho suitu.
b) Planetě je to upřímně zcela "buřt". Ta bude kroužit vesmírem. Za 1,5 mldr. let stejně skončí ve Slunci. Jakýmkoli změnám, které do té doby přijdou se lidé budou muset přizpůsobit jinak "darwin". Na to bude znát odpověď pouze a jenom věda a technika. Osobně jsem optimista a věřím, že zase "omylem" někdo v laboratoři něco vymyslí . A tím se vracím k bodu 1. A teď budu pouze a jenom spekulovat: Máme technologii na získání CO2 z atmosféry. Máme technologii na levné FVE. Máme technologii na získání H2 z vody. "Oženíme" H2 s CO2 a máme tu CH4 čili metan. Čili něco co se nám líbí . Nic moc se nemění. Stále pálíme uhlovodík (skladování a transport umíme) a frčíme dál. Otázkou zbývá kolik ta celá sranda bude stát. Ale vidím tam řešení jak elegantně uložit relativně dostupnou sluneční energii na dobu kdy ji budu spotřebovávat. A nikde tam nefigurují baterie.. Kterých "pár" kousků mohu vložit do malého množství drahých prémiových vozů. Ropa se stále využívá jako levný zdroj pro chemický průmysl (na kterém jsme extrémně závislí). Třeba. Ale ve finále se určitě bude jednat o kombinaci několika řešení. To co je třeba absolutně vyloučeno jsou bateriově poháněná dopravní letadla. To snad asi není sporu.
Chce to každopádně chladnou hlavu a frenetický řev "postaviček" typu Pixová, Matěj S., Greta Thunberg a spol. kteří si myslí, že ví nás opravdu nikam neposouvá. Jediné co mohu za sebe říci, že nevím . Vím, že nic nevím . Konec filozofování.

Odpovědět  |   | 
H.  |  17. 12. 2018 22:22

Tvůj příspěvěk zní o dost jinak než ten první. Ale křičel jsi zrovna tak, jako ta paní Pixová. Ale já bych jí neřešil.
Metan nebude zrovna to, co bychom potřebovali. Jinak je to hodně o teoriích, je ale třeba dělat něco už teď, protože zatím to tu byla jen jedna velká show. Takže zatím ty baterky docela fungují a postupně se to zlepšuje. Čili nevidím úplně dúvod tak hlasitě zavrhovat, naopak je třeba na tom pracovat. To že může být něco lepšího, to může, ale musíme to nejřív vyvinout. Vodík moc na obzoru ještě není. Zatím nám tedy zůstanou i spalovací motory.
Umíme i vyrobit energii z obnovitelných zdrojů a k tomu by se celkem ty přečerpávací elektrárny hodily. Dnes ale jen ze všech stran veřejnosti slyšíme, že nejde dělat nic. Přitom Británie si od uhlí docela dobře pomohla. Škoda, že s tím nezačali jako s první komoditou i němci, protože rušit atomové elektrárny, by měl být až následný krok, kdy mám vše už vyřešeno.
Každopádně, jestli s tou planetou chceme něco dělat, něco to stát bude.

Odpovědět  |   | 
H.  |  18. 12. 2018 09:44

Špatně jsem pochopil metan, beru zpět. Je to jen o efektivitě.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  18. 12. 2018 15:00

Je to moc dlouhé. Základní informace. Naše FVE vyrobí 2,5% c celkové české výroby (a to vše za pouhých 44 miliard kč ročně).

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 12. 2018 07:50

Ti budu mat coskoro uplne ine problemy. Vlastne ich uz maju.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 130 N/A