Němci vylepšili interiér VW Arteon. Za cenu úpravy si koupíte nový Golf

Německá firma Neidfaktor se běžně zabývá vylepšováním vzhledu vozů Audi, nyní si ale pustila do práce na Volkswagenu Arteon.

Zřejmě existuje dostatek lidí, kteří jsou ochotni zaplatit nemalé peníze na úpravy interiéru i relativně běžného vozu střední třídy, jakým je Volkswagen Arteon.

Ten sice není špatný jak po stránce použitých materiálů, tak i designu. Je však poněkud nudný. Navíc se hned krátce po uvedení modelu na trh objevily povzdechy na téma, že si Volkswagen mohl dát práci a vymyslet jinou palubní desku než má Passat. Zejména, pokud tento vůz staví na pozici vlajkové lodi, kterou dříve zaujímal model Phaeton.

Králem interiérů se v roce 2016 stal Mercedes a jeho třída E

Králem interiérů se v roce 2016 stal Mercedes a jeho třída E

Vsází na to německá firma Neidfaktor, která se dosud specializovala především na přeměnu kabin automobilů se čtyřmi propojenými kruhy na přídi. Za cenu minimálně sedmnáct tisíc eur (asi 430.000 Kč) odborníci firmy potáhnou původní obyčejnou plastovou palubní desku alcantarou. Stejný materiál se pak dostane také na volant, středový tunel či sedačky.

Ty byly kompletně přečalouněny a získaly dramatičtější vzor. Aby celek působil dostatečně sportovně, byl přidán nějaký ten karbon, červené nitě a proužky. Na snímcích výsledný celek působí opravdu pěkně.

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 58 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků