Němci ukázali, jak lze levně proměnit každou dodávku na plnohodnotný obytňák

Z každé větší dodávky uděláte rychle obytný vůz. S takovým řešením nyní přichází německá firma PlugVan.

Německá společnost PlugVan neprodukuje vlastní řadu obytných vozů, ale přesto se snaží tuto oblast trhu dobýt vlastním způsobem. Podobné řešení transformace dodávky jsme už sice viděli, podle PlugVanu však jde v jejich případě o zcela nejpříhodnější způsob, jak volný nákladový prostor vozidla přeměnit na pojízdné obydlí.

Firma tak nabízí obytnou buňku, kterou snadno umístíte do jakékoliv velké dodávky. Modul prý lze jednoduše nasunout do nákladového prostoru během pěti minut, a to za pomocí výsuvných noh a koleček. Uvnitř se pak buňka zajistí pomocí existujících úchytů na podlaze, kdežto stěny a strop jsou roztažitelné a vyplní tak kompletní prostor vozidla.

Minitest Mercedes-Benz Marco Polo: Z práce přímo na výlet. Klidně bez cíle!

Minitest Mercedes-Benz Marco Polo: Z práce přímo na výlet. Klidně bez cíle!

Uvnitř najdete kompletní výbavu, jak byste asi čekali. Nechybí zde kuchyňka včetně dřezu, sporáku a ledničky, zásobníky pro 42 litrů pitné a odpadní vody, množství odkládacích prostor a taky samozřejmě lůžko a menší pohovka. Osvětlení a odvětrávání je samozřejmostí, přičemž vnitřek může být i klimatizován. PlugVan dokonce mluví o možnosti propojení elektroniky přes hlasového asistenta Amazon Alexa.

Novinka bude na evropském trhu dostupná za v přepočtu asi 510 tisíc korun, a to za kompletně vybavenou specifikaci. Základní méně vybavené verze mají začínat na částce okolo 150 tisíc korun. PlugVan poté dodává, že jeho řešení nakonec zahazuje i problém s rychlou ztrátou hodnoty klasických obytných vozů. Bez obytné buňky můžete navíc svou dodávku využívat k tomu, k čemu byla původně vyrobena.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků