Němci ukázali, jak lze levně proměnit každou dodávku na plnohodnotný obytňák

Z každé větší dodávky uděláte rychle obytný vůz. S takovým řešením nyní přichází německá firma PlugVan.

Německá společnost PlugVan neprodukuje vlastní řadu obytných vozů, ale přesto se snaží tuto oblast trhu dobýt vlastním způsobem. Podobné řešení transformace dodávky jsme už sice viděli, podle PlugVanu však jde v jejich případě o zcela nejpříhodnější způsob, jak volný nákladový prostor vozidla přeměnit na pojízdné obydlí.

Firma tak nabízí obytnou buňku, kterou snadno umístíte do jakékoliv velké dodávky. Modul prý lze jednoduše nasunout do nákladového prostoru během pěti minut, a to za pomocí výsuvných noh a koleček. Uvnitř se pak buňka zajistí pomocí existujících úchytů na podlaze, kdežto stěny a strop jsou roztažitelné a vyplní tak kompletní prostor vozidla.

Minitest Mercedes-Benz Marco Polo: Z práce přímo na výlet. Klidně bez cíle!

Minitest Mercedes-Benz Marco Polo: Z práce přímo na výlet. Klidně bez cíle!

Uvnitř najdete kompletní výbavu, jak byste asi čekali. Nechybí zde kuchyňka včetně dřezu, sporáku a ledničky, zásobníky pro 42 litrů pitné a odpadní vody, množství odkládacích prostor a taky samozřejmě lůžko a menší pohovka. Osvětlení a odvětrávání je samozřejmostí, přičemž vnitřek může být i klimatizován. PlugVan dokonce mluví o možnosti propojení elektroniky přes hlasového asistenta Amazon Alexa.

Novinka bude na evropském trhu dostupná za v přepočtu asi 510 tisíc korun, a to za kompletně vybavenou specifikaci. Základní méně vybavené verze mají začínat na částce okolo 150 tisíc korun. PlugVan poté dodává, že jeho řešení nakonec zahazuje i problém s rychlou ztrátou hodnoty klasických obytných vozů. Bez obytné buňky můžete navíc svou dodávku využívat k tomu, k čemu byla původně vyrobena.

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi (minitest)

Role vlajkové lodi je poměrně složitá. Zákazníci za své nemalé peníze chtějí to nejlepší a kompromisy jim moc nevoní. Dokázal nás vůbec nejdražší Citroën C5 Aircross přesvědčit o svých kvalitách?

10.  4.  2019 | Jan Mička | 7 příspěvků