Pokud by se vám sériové Polo GTI nezdálo příliš ostré, německý úpravce vám z hatchbacku vytvoří v podstatě závoďák na silnice.
Zapomeňte na praktičnost standardního Volkswagenu Polo GTI a jeho slušných 200 koníků (147 kW) z přeplňovaného dvoulitru. Německý úpravce Siemoneit Racing se rozhodl hot hatch posunout na další úroveň a zájemcům nabídnout vskutku ještě žhavější a nekompromisní variantu, která má blízko okruhům.
Hlavním bodem je vyladění původního dvoulitru TSI na celkem 320 koní (235 kW) a 430 N.m točivého momentu. Došlo totiž na instalaci většího turbodmychadla, nový intercooler, výfukový systém a vedení vzduchu, přeprogramování řídící jednotky a samozřejmě si úpravci pohráli také s originální sedmistupňovou DSG převodovkou, která musí zvládnout dodatečnou sílu.
Vyladění podvozku je v režii kompletního balíčku KW Clubsport, auto nyní stojí na lehkých 18palcových kolech ATS, které jsou obuty do pneumatik Michelin Pilot Super Sport. A jestliže se chcete přiblížit dojmu závodů cestovních aut, můžete rovněž požádat o vyhození zadních sedaček a instalaci ochranné klece. Přední skořepiny Recaro se čtyřbodovými pásy jsou pak samozřejmostí.
S těmito úpravami se podařilo snížit čas akcelerace Pola GTI z nuly na 100 km/h o 1,5 vteřiny. Tuto disciplínu tak nyní zvládne za 5,2 vteřiny. Posunula se i maximální rychlost o 19 km/h na konečných 256 km/h.
Siemoneit Racing nabízí samostatně i pouhé vyladění motoru a převodovky, které v této nejvyšší úrovni vyjde na 8.998 euro (asi 230 tisíc korun). Aby však vaše GTI vypadalo jako na fotkách v galerii, tedy se vším všudy, přihoďte navíc dalších 11.630 euro (asi 298 tisíc korun). Všechny úpravy jsou schváleny TÜV.