Němci přitvrzují trest za neuvolněný pruh v zácpě. Hrozí až rok vězení

Antiautomat  |  31. 07. 2017 19:49

uskalie....naozaj neviem co je na tomto zvlastne. Naposledy asi mesiac dozadu, dialnica stala. Uplne normalnym sposobom bolo ze zachranka a potom zeriav presli stredom vozovky. Ako moze EUROPAN tomuto nerozumiet? Aha, zrejme tzv.dvojrychlostna EU...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 08. 2017 10:07

Tomu snad ještě každý Evropan rozumí. Horší je, když je pruhů více. Pak přestává rozumět tomu, proč musí ve vnitřním pruhu někde doprava a jinde doleva. Že by dvourychlostní EU?

Odpovědět  |   | 

Němci přitvrzují,
1. Soud odklepl zákaz vjezdu rakovinometů do Stuttgartu. Další města budou následovat, ceny rakovinometů se budou propadat.
Gericht urteilt pro Diesel-Fahrverbot in Stuttgart
welt.de/wirtschaft/article167130915/Gericht-urteilt-pro-Diesel-Fahrverbot-in-Stuttgart.html

2. Neviňátko Porše má vlastní Dízlgejt kdy mu našli podvodný softwér na větší vyvrhováni sajrajtu a německé ministerstvo i kontrolní úřad to ještě navíc tutlali, takže ministr rezignuje, takže dvojtej podvod! Porše už to tušilo zruší výrobu dízlů
http://www.focus.de/auto/news/abgas-skandal-k... ...

Pohřeb spalováků nabírá obrátky.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

https://www.welt.de/wirtschaft/article1671309... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 08. 2017 19:44

....pekne, ale aby si sa nedockal este toho, ze stojac v lavom prude pri Avii (vyfuk krasne nasmiereny na Tvoj gril) budes sice vyhadzovat obed, ale bezpecnejsi ako za vonavym malocasticovym vyfukom od priamovstreku eko-osemturbo-poldeci trojvalcom.

Klucom k vyrieseniu otazky nie su motory (ale ved ano, plebs sa oholi a radostne urobi b-e, b-ee), tu sa musia v PRVOM RADE riesit PALIVA.

Lenze ale ako chcete riesit paliva, ked si to eurobruselposlanec a dalsie pijavice na tom istom bankovom ucte s takouto a onakou uplne nefunkcnou technologiou nechcu rozhasit kseft s nadnarodnou ropnou lobby, ze. Paliva sa za poslednych 20 rokov zmenili tak, ze ak Vam nalejem dva poldecaky z jedneho a druheho, nebudete verit. Ale hlavne ze sa peniaze tocia.

Odpovědět  |   | 
sr  |  01. 08. 2017 06:22

už aby dízly šly tam kam patří, do pekla..! i s těmi zbohatlýky co to kupují, a vysolí miliony..

Odpovědět  |   | 
Atreus  |  01. 08. 2017 07:10

Ty musíš být dobrej ubožák hahahahahahahahaha

Odpovědět  |   | 
runner42  |  01. 08. 2017 08:25

Až na to, že za omezením dieslů v individuální dopravě je rafinérská lobba, která se snaží vyrovnat poměr spotřeby benzínů a nafty. Aktuální situace je tak, že benzínu je obrovská nadvýroba, kterou musí řešit exportem a ztrácí na tom obrovské peníze.

Ale ovce jsou krmeny kecama o ekologii

Odpovědět  |   | 

Seš úplně mimo, za to můžou reptiliáni a tibetští mniši.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 08. 2017 08:55

Protože umíme vyrobit baterku za cenu celé Dacie, tak elektroauta žijí jen díky, dotacím. Daň s Phm živí státní kasu, naopak elektroauta ji vysávají

Odpovědět  |   | 
posrany deti zeme  |  01. 08. 2017 09:04

nejlepsi jsou kecy o statni kase, .....aha tady jsou najednou vsichni poctivi platici dani co do statni kasy davaji vsechno cu muzou, aby se vsichni meli pak dobre, no hotovej raj na zemi

tak a ted tu o karkulce

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 08. 2017 10:18

Vše spustil hlavní politický trend. A to je omezení závislosti na ropě. Evropa chce omezit závislost na Rusku a hlavně Arabech. Čína jde na elektriku ze stejných důvodů. A pod řečičkami o ekologii lze získat dotace skoro na jakoukoliv blbost.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 08. 2017 11:06

Skvělá myšlenka, špatně uchopená a katastrofálně prováděná. Existovaly vozy, co žraly 3L nafty a v běžném provozu v městě braly 4.5 Peugeot 106 1.5D, Renault5 1.5D i Polo s 96kW TDI jezdilo za 5L... a všechny ty střepy vydržely půl mega bez problémů. Dnes ty tříválce, to nekomentuji ani spotřebu ani životnost. A to se bavím o minivozech. U větších aut je situace násobně horší. Gratuluju soudruzi.

Odpovědět  |   | 

Hlavně že si zacáloval 6 miliard za oddlužení Čepra, 5,5 miliardy za Hnůjdaj nošovice a sem tam nějakou milijardu Šchodofce a ani nemrk co ty státní kaso?!?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 08. 2017 22:02

Tak najednou připouštíš dotace i Škodovce? Co najednou ten obrat? Ale jsi stále nějak moc při zemi, když píšeš jen nějakou miliardu. Stále sis to nespočítal, což?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  03. 08. 2017 13:37

ty jsi hroznej sasek

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 08. 2017 09:16

Redaktoři, kontroloři !!! nezdá se vám divné, že že všech diskuzních příspěvků se pouze JEDEN týká článku? Na co tam sedíte?!

Odpovědět  |   | 

Přemejšlej jestli tě nezabanujou

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  02. 08. 2017 10:14

Vemte si,že většina redaktorů nemá dokončenou ani základní školu - jinak by nebylo možné aby tam bylo tolik překlepů,hrubek apod.Takže po nich nemůžeme chtít přece znalosti českého jazyka....

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 08. 2017 10:41

Strécu, taky jste se moc neukázal. Kterou třídou jste končil?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro