Němci přitvrzují trest za neuvolněný pruh v zácpě. Hrozí až rok vězení

Antiautomat  |  31. 07. 2017 19:49

uskalie....naozaj neviem co je na tomto zvlastne. Naposledy asi mesiac dozadu, dialnica stala. Uplne normalnym sposobom bolo ze zachranka a potom zeriav presli stredom vozovky. Ako moze EUROPAN tomuto nerozumiet? Aha, zrejme tzv.dvojrychlostna EU...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 08. 2017 10:07

Tomu snad ještě každý Evropan rozumí. Horší je, když je pruhů více. Pak přestává rozumět tomu, proč musí ve vnitřním pruhu někde doprava a jinde doleva. Že by dvourychlostní EU?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 07. 2017 22:02

Němci přitvrzují,
1. Soud odklepl zákaz vjezdu rakovinometů do Stuttgartu. Další města budou následovat, ceny rakovinometů se budou propadat.
Gericht urteilt pro Diesel-Fahrverbot in Stuttgart
welt.de/wirtschaft/article167130915/Gericht-urteilt-pro-Diesel-Fahrverbot-in-Stuttgart.html

2. Neviňátko Porše má vlastní Dízlgejt kdy mu našli podvodný softwér na větší vyvrhováni sajrajtu a německé ministerstvo i kontrolní úřad to ještě navíc tutlali, takže ministr rezignuje, takže dvojtej podvod! Porše už to tušilo zruší výrobu dízlů
http://www.focus.de/auto/news/abgas-skandal-k... ...

Pohřeb spalováků nabírá obrátky.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 08. 2017 19:44

....pekne, ale aby si sa nedockal este toho, ze stojac v lavom prude pri Avii (vyfuk krasne nasmiereny na Tvoj gril) budes sice vyhadzovat obed, ale bezpecnejsi ako za vonavym malocasticovym vyfukom od priamovstreku eko-osemturbo-poldeci trojvalcom.

Klucom k vyrieseniu otazky nie su motory (ale ved ano, plebs sa oholi a radostne urobi b-e, b-ee), tu sa musia v PRVOM RADE riesit PALIVA.

Lenze ale ako chcete riesit paliva, ked si to eurobruselposlanec a dalsie pijavice na tom istom bankovom ucte s takouto a onakou uplne nefunkcnou technologiou nechcu rozhasit kseft s nadnarodnou ropnou lobby, ze. Paliva sa za poslednych 20 rokov zmenili tak, ze ak Vam nalejem dva poldecaky z jedneho a druheho, nebudete verit. Ale hlavne ze sa peniaze tocia.

Odpovědět  |   | 
sr  |  01. 08. 2017 06:22

už aby dízly šly tam kam patří, do pekla..! i s těmi zbohatlýky co to kupují, a vysolí miliony..

Odpovědět  |   | 
Atreus  |  01. 08. 2017 07:10

Ty musíš být dobrej ubožák hahahahahahahahaha

Odpovědět  |   | 
runner42  |  01. 08. 2017 08:25

Až na to, že za omezením dieslů v individuální dopravě je rafinérská lobba, která se snaží vyrovnat poměr spotřeby benzínů a nafty. Aktuální situace je tak, že benzínu je obrovská nadvýroba, kterou musí řešit exportem a ztrácí na tom obrovské peníze.

Ale ovce jsou krmeny kecama o ekologii

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 08. 2017 18:10

Seš úplně mimo, za to můžou reptiliáni a tibetští mniši.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 08. 2017 08:55

Protože umíme vyrobit baterku za cenu celé Dacie, tak elektroauta žijí jen díky, dotacím. Daň s Phm živí státní kasu, naopak elektroauta ji vysávají

Odpovědět  |   | 
posrany deti zeme  |  01. 08. 2017 09:04

nejlepsi jsou kecy o statni kase, .....aha tady jsou najednou vsichni poctivi platici dani co do statni kasy davaji vsechno cu muzou, aby se vsichni meli pak dobre, no hotovej raj na zemi

tak a ted tu o karkulce

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 08. 2017 10:18

Vše spustil hlavní politický trend. A to je omezení závislosti na ropě. Evropa chce omezit závislost na Rusku a hlavně Arabech. Čína jde na elektriku ze stejných důvodů. A pod řečičkami o ekologii lze získat dotace skoro na jakoukoliv blbost.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 08. 2017 11:06

Skvělá myšlenka, špatně uchopená a katastrofálně prováděná. Existovaly vozy, co žraly 3L nafty a v běžném provozu v městě braly 4.5 Peugeot 106 1.5D, Renault5 1.5D i Polo s 96kW TDI jezdilo za 5L... a všechny ty střepy vydržely půl mega bez problémů. Dnes ty tříválce, to nekomentuji ani spotřebu ani životnost. A to se bavím o minivozech. U větších aut je situace násobně horší. Gratuluju soudruzi.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 08. 2017 18:16

Hlavně že si zacáloval 6 miliard za oddlužení Čepra, 5,5 miliardy za Hnůjdaj nošovice a sem tam nějakou milijardu Šchodofce a ani nemrk co ty státní kaso?!?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 08. 2017 22:02

Tak najednou připouštíš dotace i Škodovce? Co najednou ten obrat? Ale jsi stále nějak moc při zemi, když píšeš jen nějakou miliardu. Stále sis to nespočítal, což?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  03. 08. 2017 13:37

ty jsi hroznej sasek

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 08. 2017 09:16

Redaktoři, kontroloři !!! nezdá se vám divné, že že všech diskuzních příspěvků se pouze JEDEN týká článku? Na co tam sedíte?!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 08. 2017 18:07

Přemejšlej jestli tě nezabanujou

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  02. 08. 2017 10:14

Vemte si,že většina redaktorů nemá dokončenou ani základní školu - jinak by nebylo možné aby tam bylo tolik překlepů,hrubek apod.Takže po nich nemůžeme chtít přece znalosti českého jazyka....

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 08. 2017 10:41

Strécu, taky jste se moc neukázal. Kterou třídou jste končil?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy,…

V 70. letech vznikla v ČSSR studie tunelu z okolí Českých Budějovic až na Jadran. Nic z ní nebylo, takže do Chorvatska stále míříme většinou autem. Je za čím.

23.  6.  2018 | | 39 N/A