Němci přitvrzují trest za neuvolněný pruh v zácpě. Hrozí až rok vězení

Antiautomat  |  31. 07. 2017 19:49

uskalie....naozaj neviem co je na tomto zvlastne. Naposledy asi mesiac dozadu, dialnica stala. Uplne normalnym sposobom bolo ze zachranka a potom zeriav presli stredom vozovky. Ako moze EUROPAN tomuto nerozumiet? Aha, zrejme tzv.dvojrychlostna EU...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 08. 2017 10:07

Tomu snad ještě každý Evropan rozumí. Horší je, když je pruhů více. Pak přestává rozumět tomu, proč musí ve vnitřním pruhu někde doprava a jinde doleva. Že by dvourychlostní EU?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 07. 2017 22:02

Němci přitvrzují,
1. Soud odklepl zákaz vjezdu rakovinometů do Stuttgartu. Další města budou následovat, ceny rakovinometů se budou propadat.
Gericht urteilt pro Diesel-Fahrverbot in Stuttgart
welt.de/wirtschaft/article167130915/Gericht-urteilt-pro-Diesel-Fahrverbot-in-Stuttgart.html

2. Neviňátko Porše má vlastní Dízlgejt kdy mu našli podvodný softwér na větší vyvrhováni sajrajtu a německé ministerstvo i kontrolní úřad to ještě navíc tutlali, takže ministr rezignuje, takže dvojtej podvod! Porše už to tušilo zruší výrobu dízlů
http://www.focus.de/auto/news/abgas-skandal-k... ...

Pohřeb spalováků nabírá obrátky.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 08. 2017 19:44

....pekne, ale aby si sa nedockal este toho, ze stojac v lavom prude pri Avii (vyfuk krasne nasmiereny na Tvoj gril) budes sice vyhadzovat obed, ale bezpecnejsi ako za vonavym malocasticovym vyfukom od priamovstreku eko-osemturbo-poldeci trojvalcom.

Klucom k vyrieseniu otazky nie su motory (ale ved ano, plebs sa oholi a radostne urobi b-e, b-ee), tu sa musia v PRVOM RADE riesit PALIVA.

Lenze ale ako chcete riesit paliva, ked si to eurobruselposlanec a dalsie pijavice na tom istom bankovom ucte s takouto a onakou uplne nefunkcnou technologiou nechcu rozhasit kseft s nadnarodnou ropnou lobby, ze. Paliva sa za poslednych 20 rokov zmenili tak, ze ak Vam nalejem dva poldecaky z jedneho a druheho, nebudete verit. Ale hlavne ze sa peniaze tocia.

Odpovědět  |   | 
sr  |  01. 08. 2017 06:22

už aby dízly šly tam kam patří, do pekla..! i s těmi zbohatlýky co to kupují, a vysolí miliony..

Odpovědět  |   | 
Atreus  |  01. 08. 2017 07:10

Ty musíš být dobrej ubožák hahahahahahahahaha

Odpovědět  |   | 
runner42  |  01. 08. 2017 08:25

Až na to, že za omezením dieslů v individuální dopravě je rafinérská lobba, která se snaží vyrovnat poměr spotřeby benzínů a nafty. Aktuální situace je tak, že benzínu je obrovská nadvýroba, kterou musí řešit exportem a ztrácí na tom obrovské peníze.

Ale ovce jsou krmeny kecama o ekologii

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 08. 2017 18:10

Seš úplně mimo, za to můžou reptiliáni a tibetští mniši.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 08. 2017 08:55

Protože umíme vyrobit baterku za cenu celé Dacie, tak elektroauta žijí jen díky, dotacím. Daň s Phm živí státní kasu, naopak elektroauta ji vysávají

Odpovědět  |   | 
posrany deti zeme  |  01. 08. 2017 09:04

nejlepsi jsou kecy o statni kase, .....aha tady jsou najednou vsichni poctivi platici dani co do statni kasy davaji vsechno cu muzou, aby se vsichni meli pak dobre, no hotovej raj na zemi

tak a ted tu o karkulce

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 08. 2017 10:18

Vše spustil hlavní politický trend. A to je omezení závislosti na ropě. Evropa chce omezit závislost na Rusku a hlavně Arabech. Čína jde na elektriku ze stejných důvodů. A pod řečičkami o ekologii lze získat dotace skoro na jakoukoliv blbost.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 08. 2017 11:06

Skvělá myšlenka, špatně uchopená a katastrofálně prováděná. Existovaly vozy, co žraly 3L nafty a v běžném provozu v městě braly 4.5 Peugeot 106 1.5D, Renault5 1.5D i Polo s 96kW TDI jezdilo za 5L... a všechny ty střepy vydržely půl mega bez problémů. Dnes ty tříválce, to nekomentuji ani spotřebu ani životnost. A to se bavím o minivozech. U větších aut je situace násobně horší. Gratuluju soudruzi.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 08. 2017 18:16

Hlavně že si zacáloval 6 miliard za oddlužení Čepra, 5,5 miliardy za Hnůjdaj nošovice a sem tam nějakou milijardu Šchodofce a ani nemrk co ty státní kaso?!?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 08. 2017 22:02

Tak najednou připouštíš dotace i Škodovce? Co najednou ten obrat? Ale jsi stále nějak moc při zemi, když píšeš jen nějakou miliardu. Stále sis to nespočítal, což?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  03. 08. 2017 13:37

ty jsi hroznej sasek

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 08. 2017 09:16

Redaktoři, kontroloři !!! nezdá se vám divné, že že všech diskuzních příspěvků se pouze JEDEN týká článku? Na co tam sedíte?!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 08. 2017 18:07

Přemejšlej jestli tě nezabanujou

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  02. 08. 2017 10:14

Vemte si,že většina redaktorů nemá dokončenou ani základní školu - jinak by nebylo možné aby tam bylo tolik překlepů,hrubek apod.Takže po nich nemůžeme chtít přece znalosti českého jazyka....

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 08. 2017 10:41

Strécu, taky jste se moc neukázal. Kterou třídou jste končil?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

dnes | Milan Lažanský | 23 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhapsody a kapka bizarnosti

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhaps…

Supersporty jste moc v garáži Freddieho Mercuryho nepotkali. Pokud však šlo o luxusní limuzíny, vybrat si uměl.

5.  11.  2018 | | 10 N/A
Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stačilo k tomu 130 koní a šikovné ruce

Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stač…

Soutěžní stotřicítka s přídomkem LR není tak slavná jako její předchůdkyně RS. Během aktivní služby ale ukázala, že i se zastaralou technikou a diskutabilní koncepcí lze hrát zajímavé divadlo.

11.  11.  2018 | | 19 N/A
Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí

Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mň…

Také jste jako malí imitovali zvuk monopostů Formule 1? Nadšený divák se s tím dostal až do světového přímého přenosu.

23.  10.  2018 | | 13 N/A
Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvůli stížnostem 12 lidí

Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvů…

Britský úřad pro dohled nad reklamou opět zasahuje a nyní se rozhodl zakázat vcelku mírumilovnou reklamu na Ford Mustang.

29.  10.  2018 | | 64 N/A
Erko s technikou Formule 2: Takto Škoda drtila konkurenci v Británii!

Erko s technikou Formule 2: Takto Škoda drt…

Jakkoliv můžete závodní škodovky ze 70. let minulého století považovat za zlato domácího motorsportu, ty vůbec nejšílenější závodní stroje českého původu byly k vidění v Británii. Téma, k němuž se nyní váže jedna smutná událost.

3.  11.  2018 | | 14 N/A