Němci přitvrzují trest za neuvolněný pruh v zácpě. Hrozí až rok vězení

Antiautomat  |  31. 07. 2017 19:49

uskalie....naozaj neviem co je na tomto zvlastne. Naposledy asi mesiac dozadu, dialnica stala. Uplne normalnym sposobom bolo ze zachranka a potom zeriav presli stredom vozovky. Ako moze EUROPAN tomuto nerozumiet? Aha, zrejme tzv.dvojrychlostna EU...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 08. 2017 10:07

Tomu snad ještě každý Evropan rozumí. Horší je, když je pruhů více. Pak přestává rozumět tomu, proč musí ve vnitřním pruhu někde doprava a jinde doleva. Že by dvourychlostní EU?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 07. 2017 22:02

Němci přitvrzují,
1. Soud odklepl zákaz vjezdu rakovinometů do Stuttgartu. Další města budou následovat, ceny rakovinometů se budou propadat.
Gericht urteilt pro Diesel-Fahrverbot in Stuttgart
welt.de/wirtschaft/article167130915/Gericht-urteilt-pro-Diesel-Fahrverbot-in-Stuttgart.html

2. Neviňátko Porše má vlastní Dízlgejt kdy mu našli podvodný softwér na větší vyvrhováni sajrajtu a německé ministerstvo i kontrolní úřad to ještě navíc tutlali, takže ministr rezignuje, takže dvojtej podvod! Porše už to tušilo zruší výrobu dízlů
http://www.focus.de/auto/news/abgas-skandal-k... ...

Pohřeb spalováků nabírá obrátky.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 08. 2017 19:44

....pekne, ale aby si sa nedockal este toho, ze stojac v lavom prude pri Avii (vyfuk krasne nasmiereny na Tvoj gril) budes sice vyhadzovat obed, ale bezpecnejsi ako za vonavym malocasticovym vyfukom od priamovstreku eko-osemturbo-poldeci trojvalcom.

Klucom k vyrieseniu otazky nie su motory (ale ved ano, plebs sa oholi a radostne urobi b-e, b-ee), tu sa musia v PRVOM RADE riesit PALIVA.

Lenze ale ako chcete riesit paliva, ked si to eurobruselposlanec a dalsie pijavice na tom istom bankovom ucte s takouto a onakou uplne nefunkcnou technologiou nechcu rozhasit kseft s nadnarodnou ropnou lobby, ze. Paliva sa za poslednych 20 rokov zmenili tak, ze ak Vam nalejem dva poldecaky z jedneho a druheho, nebudete verit. Ale hlavne ze sa peniaze tocia.

Odpovědět  |   | 
sr  |  01. 08. 2017 06:22

už aby dízly šly tam kam patří, do pekla..! i s těmi zbohatlýky co to kupují, a vysolí miliony..

Odpovědět  |   | 
Atreus  |  01. 08. 2017 07:10

Ty musíš být dobrej ubožák hahahahahahahahaha

Odpovědět  |   | 
runner42  |  01. 08. 2017 08:25

Až na to, že za omezením dieslů v individuální dopravě je rafinérská lobba, která se snaží vyrovnat poměr spotřeby benzínů a nafty. Aktuální situace je tak, že benzínu je obrovská nadvýroba, kterou musí řešit exportem a ztrácí na tom obrovské peníze.

Ale ovce jsou krmeny kecama o ekologii

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 08. 2017 18:10

Seš úplně mimo, za to můžou reptiliáni a tibetští mniši.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 08. 2017 08:55

Protože umíme vyrobit baterku za cenu celé Dacie, tak elektroauta žijí jen díky, dotacím. Daň s Phm živí státní kasu, naopak elektroauta ji vysávají

Odpovědět  |   | 
posrany deti zeme  |  01. 08. 2017 09:04

nejlepsi jsou kecy o statni kase, .....aha tady jsou najednou vsichni poctivi platici dani co do statni kasy davaji vsechno cu muzou, aby se vsichni meli pak dobre, no hotovej raj na zemi

tak a ted tu o karkulce

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 08. 2017 10:18

Vše spustil hlavní politický trend. A to je omezení závislosti na ropě. Evropa chce omezit závislost na Rusku a hlavně Arabech. Čína jde na elektriku ze stejných důvodů. A pod řečičkami o ekologii lze získat dotace skoro na jakoukoliv blbost.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 08. 2017 11:06

Skvělá myšlenka, špatně uchopená a katastrofálně prováděná. Existovaly vozy, co žraly 3L nafty a v běžném provozu v městě braly 4.5 Peugeot 106 1.5D, Renault5 1.5D i Polo s 96kW TDI jezdilo za 5L... a všechny ty střepy vydržely půl mega bez problémů. Dnes ty tříválce, to nekomentuji ani spotřebu ani životnost. A to se bavím o minivozech. U větších aut je situace násobně horší. Gratuluju soudruzi.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 08. 2017 18:16

Hlavně že si zacáloval 6 miliard za oddlužení Čepra, 5,5 miliardy za Hnůjdaj nošovice a sem tam nějakou milijardu Šchodofce a ani nemrk co ty státní kaso?!?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 08. 2017 22:02

Tak najednou připouštíš dotace i Škodovce? Co najednou ten obrat? Ale jsi stále nějak moc při zemi, když píšeš jen nějakou miliardu. Stále sis to nespočítal, což?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  03. 08. 2017 13:37

ty jsi hroznej sasek

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 08. 2017 09:16

Redaktoři, kontroloři !!! nezdá se vám divné, že že všech diskuzních příspěvků se pouze JEDEN týká článku? Na co tam sedíte?!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 08. 2017 18:07

Přemejšlej jestli tě nezabanujou

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  02. 08. 2017 10:14

Vemte si,že většina redaktorů nemá dokončenou ani základní školu - jinak by nebylo možné aby tam bylo tolik překlepů,hrubek apod.Takže po nich nemůžeme chtít přece znalosti českého jazyka....

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 08. 2017 10:41

Strécu, taky jste se moc neukázal. Kterou třídou jste končil?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A