Klasická Alfa Romeo Giulia GT z 60. let se za poslední roky dočkala hned několika restomod projektů od různých firem,  dokonce v čistě elektrické podobě . | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto

Klasická Alfa Romeo Giulia GT z 60. let se za poslední roky dočkala hned několika restomod projektů od různých firem, dokonce v čistě elektrické podobě. | Emilia GT Veloce | Zdroj: Emilia Auto

I německá společnost Emilia Auto tak nyní chystá recept, jak klasické kupé vylepšit pro moderní dobu. | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto

I německá společnost Emilia Auto tak nyní chystá recept, jak klasické kupé vylepšit pro moderní dobu. | Emilia GT Veloce | Zdroj: Emilia Auto

Restomod pojmenovaný Emilia GT Veloce se ukazuje na prvních ilustracích a odhaluje základní informace o technice. Pod kapotu chce firma nasadit 2,9litrový V6 se dvěma turbodmychadly, který byste normálně našli v dnešní Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio. | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto

Restomod pojmenovaný Emilia GT Veloce se ukazuje na prvních ilustracích a odhaluje základní informace o technice. Pod kapotu chce firma nasadit 2,9litrový V6 se dvěma turbodmychadly, který byste normálně našli v dnešní Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio. | Emilia GT Veloce | Zdroj: Emilia Auto

To znamená, že by starý model pracoval s výkonem 510 koní (375 kW) a točivým momentem 600 N.m. | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto

To znamená, že by starý model pracoval s výkonem 510 koní (375 kW) a točivým momentem 600 N.m. | Emilia GT Veloce | Zdroj: Emilia Auto

Z techniky dnešní Giulie by nicméně využila Emilia Auto také osmistupňovou automatickou převodovku, elektronicky řízený samosvorný diferenciál, dále brzdovou soustavu Brembo... | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto

Z techniky dnešní Giulie by nicméně využila Emilia Auto také osmistupňovou automatickou převodovku, elektronicky řízený samosvorný diferenciál, dále brzdovou soustavu Brembo... | Emilia GT Veloce | Zdroj: Emilia Auto

...posilovač řízení a bezpečnostní elektroniku jako ABS a kontrolu trakce. Nové šasi s podvozkem od KW bude mít nezávislé zavěšení, vpředu s lichoběžníkovou nápravou, vzadu s víceprvkovou. | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto

...posilovač řízení a bezpečnostní elektroniku jako ABS a kontrolu trakce. Nové šasi s podvozkem od KW bude mít nezávislé zavěšení, vpředu s lichoběžníkovou nápravou, vzadu s víceprvkovou. | Emilia GT Veloce | Zdroj: Emilia Auto

S moderními vnitřnostmi se v plánech firmy výrazně mění i karoserie staré Giulie GT. Ještě se zvýší úroveň kapoty a pořádné rozšíření čekají boky vozu... | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto

S moderními vnitřnostmi se v plánech firmy výrazně mění i karoserie staré Giulie GT. Ještě se zvýší úroveň kapoty a pořádné rozšíření čekají boky vozu... | Emilia GT Veloce | Zdroj: Emilia Auto

...přirozeně s širším rozchodem kol a 19palcovými koly inspirovanými designem originálního GT. Novinkou bude také integrovaný spoiler v liniích zádě vozu a LED osvětlení. | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto

...přirozeně s širším rozchodem kol a 19palcovými koly inspirovanými designem originálního GT. Novinkou bude také integrovaný spoiler v liniích zádě vozu a LED osvětlení. | Emilia GT Veloce | Zdroj: Emilia Auto

Uvnitř chce firma ponechat jednoduchou architekturu palubní desky s kulatými budíky, z dnešních prvků ale plánuje zakomponování automatické klimatizace nebo jednoduchého rádia s displejem. | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto

Uvnitř chce firma ponechat jednoduchou architekturu palubní desky s kulatými budíky, z dnešních prvků ale plánuje zakomponování automatické klimatizace nebo jednoduchého rádia s displejem. | Emilia GT Veloce | Zdroj: Emilia Auto

Řadička bude připomínat klasickou manuální páku, i když restomod počítá s využitím automatické převodovky (za volantem lze vidět pádla). Zdroj: Emilia Auto

Řadička bude připomínat klasickou manuální páku, i když restomod počítá s využitím automatické převodovky (za volantem lze vidět pádla). | Zdroj: Emilia Auto

Emilia Auto plánuje vyrobit pouze 22 kusů, pro které již přijímá objednávky. První vyrobený kus bychom měli spatřit někdy v druhé polovině příštího roku. Zdroj: Emilia Auto

Emilia Auto plánuje vyrobit pouze 22 kusů, pro které již přijímá objednávky. První vyrobený kus bychom měli spatřit někdy v druhé polovině příštího roku. | Zdroj: Emilia Auto

Cenovka je u podobných restomodů samozřejmě tučná, rovných 400.000 eur (asi 10,2 milionu korun). Zdroj: Emilia Auto

Cenovka je u podobných restomodů samozřejmě tučná, rovných 400.000 eur (asi 10,2 milionu korun). | Zdroj: Emilia Auto

I německá společnost Emilia Auto tak nyní chystá recept, jak klasické kupé vylepšit pro moderní dobu. | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto
Restomod pojmenovaný Emilia GT Veloce se ukazuje na prvních ilustracích a odhaluje základní informace o technice. Pod kapotu chce firma nasadit 2,9litrový V6 se dvěma turbodmychadly, který byste normálně našli v dnešní Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio. | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto
To znamená, že by starý model pracoval s výkonem 510 koní (375 kW) a točivým momentem 600 N.m. | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto
Z techniky dnešní Giulie by nicméně využila Emilia Auto také osmistupňovou automatickou převodovku, elektronicky řízený samosvorný diferenciál, dále brzdovou soustavu Brembo... | Emilia GT Veloce Zdroj: Emilia Auto
12
Fotogalerie

Němci chystají restomod staré Giulie GT. Od Alfy si vypůjčí moderní V6 a 510 koní

Pokud opravdu vznikne, půjde o slušně zběsilou hračku za 10 milionů korun.

Klasická Alfa Romeo Giulia GT z 60. let se za poslední roky dočkala hned několika restomod projektů od různých firem, dokonce v čistě elektrické podobě. I německá společnost Emilia Auto tak nyní chystá recept, jak klasické kupé vylepšit pro moderní dobu.

Restomod pojmenovaný Emilia GT Veloce se ukazuje na prvních ilustracích a odhaluje základní informace o technice. Pod kapotu chce firma nasadit 2,9litrový V6 se dvěma turbodmychadly, který byste normálně našli v dnešní Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio. To znamená, že by starý model pracoval s výkonem 510 koní (375 kW) a točivým momentem 600 N.m.

Z techniky dnešní Giulie by nicméně využila Emilia Auto také osmistupňovou automatickou převodovku, elektronicky řízený samosvorný diferenciál, dále brzdovou soustavu Brembo, posilovač řízení a bezpečnostní elektroniku jako ABS a kontrolu trakce. Nové šasi s podvozkem od KW bude mít nezávislé zavěšení, vpředu s lichoběžníkovou nápravou, vzadu s víceprvkovou.

S moderními vnitřnostmi se v plánech firmy výrazně mění i karoserie staré Giulie GT. Ještě se zvýší úroveň kapoty a pořádné rozšíření čekají boky vozu, přirozeně s širším rozchodem kol a 19palcovými koly inspirovanými designem originálního GT. Novinkou bude také integrovaný spoiler v liniích zádě vozu a LED osvětlení.  

Uvnitř chce firma ponechat jednoduchou architekturu palubní desky s kulatými budíky, z dnešních prvků ale plánuje zakomponování automatické klimatizace nebo jednoduchého rádia s displejem. Řadička bude připomínat klasickou manuální páku, i když restomod počítá s využitím automatické převodovky (za volantem lze vidět pádla).

Emilia Auto plánuje vyrobit pouze 22 kusů, pro které již přijímá objednávky. První vyrobený kus bychom měli spatřit někdy v druhé polovině příštího roku. Cenovka je u podobných restomodů samozřejmě tučná, rovných 400.000 eur (asi 10,2 milionu korun).

Alfa Romeo

Alfa Romeo je sportovní značka koncernu FCA. Její vozy charakterizuje osobitý design, živé motory a vynikající podvozky.

Společnost byla založena v roce 1910 jako A.L.F.A, své současné jméno získala v roce 1920. Součástí Fiat Group se stala v roce 1986, od roku 2021 patří do skuoiny Stellantis.

Přehled modelů: Alfa Romeo MiTo • Alfa Romeo Giulietta • Alfa Romeo 4C • Alfa Romeo 4C Spider • Alfa Romeo Stelvio • Alfa Romeo Giulia

Doporučujeme

Články odjinud