Nemáte zájem o Ford Focus za 130 000 Kč? S osmiválcem pod kapotou?

Ford Focus z roku 2000 je na prodej za zhruba 130 000 Kč. Na tom opravdu není nic zajímavého. Jenže tenhle exemplář není tak docela obyčejný. Jedná se o přestavbu, která z tohoto běžně vypadajícího Focusu dělá velkou specialitu. Pod kapotou totiž najdete pětilitrový osmiválec disponující výkonem 250 kW (340 k).

Focus RS se odkládá. Ford vsadí na Mustang a naftové ST

Focus RS se odkládá. Ford vsadí na Mustang a naftové ST

Jenže to není vše. Kromě velkého motoru dostal tento exemplář také pohon zadní nápravy a spoustu dalších úprav. Je samozřejmě otázkou, jak to celé může fungovat dohromady, nicméně zajímavé svezení to bude téměř určitě.

Auto je k prodeji aktuálně na eBay.com, přičemž poslední zájemce nabídl za vůz 6200 dolarů. Celá přestavba přitom údajně vyšla na více než 20 000 dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků