Nemáte na italský supersport? Kupte si aspoň mobil Ferrari

Mobilní telefony Vertu jsou určeny jen pro opravdu movité lidi. Ceny modelů jsou poměrně vysoké, čímž je zaručena jakási pomyslná exkluzivita, byť se jedná jen o vylepšené Nokie.

Díky svému zacílení se tyto mobily hodí k drahým vozům. Lamborghini je známé tím, že svým zákazníků nabízí Vertu se svým logem, nyní přichází s něcím podobným i věhlasné Ferrari.

Vertu Ascent Ferrari F60 je vyrobeno z titanu, který doplňuje pravá kůže z interiérů italských vozů. Na zadní straně mobilu je pak vyobrazeno klasické „háčko” řazení.

Trochu horší to bude s možností si tento mobil koupit. I když bude cena opravdu vysoká a bude se pohybovat ve stovkách tisíc, nebudete mít vyhráno, ani když touto částkou disponujete. Vyrobeno bude totiž jen šedesát kusů. A tak si po Ferrari zřejmě nekoupíte ani tento mobil...

Vertu Ascent Ferrari F60 vychází z „běžného” provedení Ascent Ti, více o jeho funkčních vlastnostech si můžete přečíst zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Vertu Ascent Ferrari F60
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků