Nemáte doma Bentley? Pak nejste dostatečně "in"

Britská automobilka Bentley v tomto roce dosáhne nového výrobního rekordu. Poprvé v historii vyrobí více než 10 000 vozů za rok. Ještě před rokem se výroba zastavila na 8 627 vozech a v roce 2004 na 6 576 automobilech.

Výrazné navýšení výroby je logickým krokem, protože zákazníci si k této automobilce našli cestu. Automobilka navíc postupně rozšiřuje nabídku o nové verze stávajících modelů a také o zcela nové modely. Můžete si tak nyní vybrat mezi modely Continental GT, Flying Spur, GTC convertible a další.

Velkou zásluhou na dobrých prodejích mají severoamerický a ruský trh, který roste nejdynamičtěji ze všech. Automobilka navíc expanduje i na nové trhy v Číně a Japonsku, kde movití zákazníci hledají luxus, styl a výkony. To vše nyní tradiční britská značka nabídne.

Vozy této automobilky jsou oblíbeny i u hvězd filmového a hudebního žánru, kteří této značce pomáhají budovat image. Pokud tedy chcete být dostatečně "in", neměl by ve vaši garáži chybět alespoň jeden model Bentley. A nebo možná ne, mít Bentley se může za současného trendu stát něcím příliš obyčejným...

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků