Některé motory si o aditiva přímo říkají. Víte, jak odhalit problém s nečistotami?

59 komentářů

viacakoboh
28. prosince • 9:30

prvy krat skusam VIF a po cca 300km to zacalo byt vidiet a tie vysledky su fakt vyrazne. vykon aj plynulost motora sli vyrazne hore, spotreba o 0.5l dolu. tie trisky museli byt po 60tis km neskutocne zajebane

Radon
29. prosince • 15:46

kde jsou v autě třísky?

Honza
9. prosince • 14:51

Ma smysl pridavat VIF kdyz tankuju jen 100 oktan? V DE Shell a v CR Vervu.

Michal2
9. prosince • 18:40

Radši ne ať si to fáro neposeres.

Mink
10. prosince • 16:31

Tak tak, všeho moc škodí, i toho dobrého. Osobně VIF také používám, ale jen na základě jedna paní povídala. Subjektivně rozdíl nepozoruji. Možná kdyby se motor rozebral, tak by zjistili, že je čistší, těžko říct. Jinak se doporučuji vyhýbat kratším trasám, nebo během nich motor zbytečně nevypínat.

viacakoboh
28. prosince • 9:40

zalezi od motora, co si tankoval doteraz a kedy si zacal aditivovat.

JirkaM
11. prosince • 0:39

Když měla moje dieselová oktávka najeto 100k, koupil jsem 10 malých lahviček letního a 10 zimního VIFu a vyjezdil je.Jestli to pomohlo nevím, ale rozhodně se nedal poznat rozdíl ani při jízdě, ani ve spotřebě.

Petrn
9. prosince • 11:48

Mi automechanik jednoznacne doporucil aditiva,konkretne VIF,kvuli tomu,ze benzin ktery tankujeme vsichni obsahuje bioslozky,ty podle nej zanasi cely system a aditiva maji tento problem vyresit.Pry maji v Citroenu dost casto klienta s timto problemem,myslim s palivovou soustavou .A cena opravy je pry docela velka.Tak kupuju VIF za asi 200 a mam klid.

Warloz
8. prosince • 20:32

Já nedávám aditiva a nemám jeden problém! Je to jen byznys pro lumpy!

bilik
9. prosince • 6:59

Pokud jezdis se starsi skodovkou, tak se nediv

Michal2
9. prosince • 7:32

Záleží kde a co tankuje.Jestli jezdí rychle a autu dává tak ten karbon se ani nevytvoří.A nebo si jen myslí že je auto v pořádku.Samozřejmě i podle typu motoru.

viacakoboh
28. prosince • 9:37

ak tankujes premiove paliva, aditivujes :) len nie tak dobre, ako ked si pridavas sam

JirkaM
11. prosince • 0:37

Karbon na válci, nebo na ventilech aditivum nemůže řešit.A o karbonu co by škodil vstřikovačům jsem ještě neslyšel. To ale samozřejmě neznamená, že takové problémy nejsou.

viacakoboh
28. prosince • 9:39

zakarbonovane trisky su ako ked sa pokusas srat cez derave trenky. ide to, ale od hladkeho priebehu to ma daleko. tiez som bol k aditivam skepticky, az kym som ho nevyskusal. rozdiel je obrovsky. tak velky ze to naozaj nieje placebo.

Juraj K.
9. prosince • 18:01

Vieš, to je tak.
Jazdíš, jazdíš... a pomaly si zvykneš, že auto už tak neťahá, ako keď bolo nové.
A o silentblokoch, tlmičoch a vibráciách platí to isté ;-)

bilik
9. prosince • 9:02

ja vim, mam zkusenosti s ojetinou s primym vstrikovanim a tam bylo hned znat, kdyz jsem natankoval nekvalitni palivo, jak jsem si to mohl dovolit treba do 1.9 tdi
pak docela dlouho trvalo, nez jsem si vstrikovace vyaditivoval, abych je nemusel menit

Michal2
8. prosince • 20:26

Tankuji od nova jen na Benzine. Poslední dobou jen Vervu když je skoro zadarmo.Auto jezdí pořád za stejnou spotřebu kolem 6-6,6l s průměrem 7l(2.0tsi)

David
8. prosince • 18:51

Měl jsem problém na třetím válci se vstřikovacím ventilem. Hlášeno diagnostikou. Po používání aditiva cca 3 mecise se ventil vyčistil a závada se již neprojevuje. Mám 1,4 tsi. Proto za mě to opravdu funguje. Spotřeba mi klesla o 0,4l a výkon je znát. Auto je živější. Proto aditivim budu používat i nadále.

Juraj K.
9. prosince • 17:48

Je jasné, že problém bude inde, keď sa ti ten ventil tak zachlievil :-(

YANR
9. prosince • 18:01

Na chlevy byl specialista Herkules,ale to uz je strasne davno bratko moj

Juraj K.
9. prosince • 18:22

Bratu, ja som zase počul, že Herkules je lepidlo.
Že lepí všetko, ale na p..u ;-)

YANR
9. prosince • 18:31

Nepoznam.
Neni som taky dobry ,brat mo. A drevo iba do krbu

bodean
8. prosince • 18:16

Placená reklama na předražený Motul.
Používám VIF, ale taky čistič trysek od K2. A ten fakt pomáhá. Na autě to bylo hned poznat a to to stojí jen asi 40 kč. :D A kvalitní palivo je snad samozřejmostí.

Petrn
9. prosince • 11:51

Bodean-chci se zeptat,to nestaci pouzivat pouze VIF aditivum,kdyz by melo i toto aditivum resit trysky?Proc tu K2 cistic trysek?

Juraj K.
9. prosince • 17:46

A potom to vysvetľuj chlapíkovi, čo príde na No name pumpu tankovať do svojho dvojročného BMW X5 a ako bonus si kúpi umývací program za 4 € ;-)
P.S. Zažil som to vlastné oči, keď som sa na tej pumpe zastavil kúpiť časopis.

JirkaM
11. prosince • 0:33

1. U auta na leasing se tyhle věci neřeší.
2. Nafta v noname pumpě je nejspíš ze stejné rafinérie jako ta name, jen je čerstvější, protože tam mají větší obrat a lépe kontrolovaná, protože na levnou pumpu konkurence posílá kontroly.
3. Aditiva jsou podvod - usazeniny v oleji ani připečený karbon ve válci řešit ani nemůžou.
4. Papírové časopisy ještě někdo čte? Proč?l

bodean
9. prosince • 13:11

Používat buď jedno nebo druhý, současně to nemá smysl.
VIF bych řekl, že je spíš prevence.
Měl jsem 1.6 TDI s načatýma vstřikovačema, kdo to zažil, tak ten zvuk asi zná.
Zkoušel jsem i čistič od Shell, o dost dražší a neměl žádný účinek.
Od K2 to bylo poznat už od 2. natankování, zvýšil se výkon, snížila hlučnost a spotřeba.
Řekl bych, že jsem těm vstřikovačům prodloužil životnost, ale stejně jsem to auto raději prodal.
A tankovat Vervu je snad jasný.

jampadampa
8. prosince • 11:29

VIF forever!
Nemám důvod experimentovat s jinými přípravky, protože VIF přidávám nyní do benzínu, v minulosti do nafty, už celé roky a funguje to. Navíc ověřěno a testováno M. Vaculíkem ze SM s prokazatelnými účinky.

Lampa
8. prosince • 18:32

Chtěl bych ten VIF taky zkusit. Jak ho do Cng nádrží dostanu? Slyšel jsem, že je tam docela vysoký tlak

YANR
8. prosince • 19:28

pomalu a opatrne plazmovym horakem udelat dirku . Nalit VIF a potom opet zavarit.
Moc casu to nezabere

Juraj K.
9. prosince • 17:40

YANR, a čím to mám zavariť?
Nestačí rozpustené olovo :-)):-)):-))

YANR
9. prosince • 17:55

Moj Slovensky brat, staci zuvacka z USA

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Juraj K.
9. prosince • 18:19

Pedro to istí :-))

YANR
8. prosince • 11:42

Tak to musi byt prokazatelne ucinne. Ja bych to daval i do ranniho caje,jen pro jistotu.
Jeden nikdy nevi.

jampadampa
8. prosince • 11:49

Správně....kudy projde, tudy čistí:-D

YANR
8. prosince • 12:27

Hezky - bod pro Vas.
Muj nazor a i castecna zkusenost je takova,ze to nepomuze,ale taky neuskodi.
Hlavni je kvalitni palivo .
Hezky den

jampadampa
8. prosince • 13:39

Pro úplnost a doplnění toho, co říkám výše:
https://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-potvrz... ...
A NE, nejsem na prodeji VIFu nijak zainteresovaný, jenom se chci s ostatními podělit o zkušenost s přípravkem, který opravdu funguje a může všem co chtějí o svůj vůz pečovat, jenom pomoci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Cita86
10. prosince • 8:46

S aditivy VIF jsem take spokojen, používám je od 2009. Tři benzínová auta a nyní i diesel. U všech obzvláště diesel se uklidnil chod motoru a zmenšila lehce spotřeba. A když měním v manuální převodovce olej tak před doplněním maxima dám 125ml K2 MILITEC-1. Doporučení kolegů na jednom fóru. Převodovka pak řadí jemněji a je ten rozdíl opravdu poznat. Obzvlášť když je ráno zima že jde lehce. Zbytek lahvičky naliji do oleje motoru, to má jako bonus. Reklama zajímavá na Motul ale lidi mají radši zkušenosti a testy ostatních. 😀

LeonST
9. prosince • 21:11

VIF byl otestován nezávislou zkušebnou. Používám léta do TDI v kombinaci s naftou bez biosložky je to ideální řešení.

Tom
8. prosince • 16:01

Také potvrzuji, že VIF je to jediné, co jsem na svém autě zaznamenal, že funguje. Starší motor (Ford Zetec 1.6 16 74 kW, nepřímý vstřik) po 170 tkm byl trochu lenivý a kuckal se při volnoběžných otáčkách. Po výměně oleje a 2 nádržích s VIFem je jako nový (mám srovnání s jiným autem), takže asi tak...
Selským rozumem - aditiva mohou pomoci tam, kde je prostor ke zlepšení. Případně minimalizovat efekt postupného karbonování v přímovstřikových motorech (s tím ale nemám osobní zkušenost, nezbývá, než věřit doporučení od odborníků ze SM).

Hradil
9. prosince • 6:46

Neoznacena komercni prezentace na Motul se zvrhla v to, ze pokud neco pouzivat, tak VIFku. Mam z ctenaru radost, jeste to tu neni tak spatne. Reklama kterou Motulaci asi nepredpokladali hehe.

YANR
9. prosince • 17:59

A A A VO VO TO VOTOM TO JE.
Aneni nekdy krasne na tom poblaznenem svete,
Co rikate

10w60
8. prosince • 13:55

jj snad jedinná reportáž s aditivy, která vzbuzovala alespoň nějakou důvěru ;-)

Petr
8. prosince • 11:26

Hezká reklama na Motul.
Já už léta používám osvědčená aditiva od VIF.

Lukáš
8. prosince • 10:26

Označte ten článek jako reklamní sdělení! V opačném případě porušujete zákon o regulaci reklamy. Aby vás to nepřišlo draho...

YANR
8. prosince • 10:36

Je to jako rozhovor ci zpoved pana prodejce,takze to obesli.
Kecaji o produktu

Lukáš
8. prosince • 10:50

Rozhovor by to byl za předpokladu, že by otázky kladl novinář a za zveřejnění článku by redakce/novinář nedostali zaplaceno. Takto ale otázky klade prodejce sám sobě a redakce dostala zaplaceno za zveřejnění (i proto není článek podepsán konkrétní osobou, ale jen Autorevue.cz - zřejmě nové zdejší synonymum pro reklamní sdělení).

10w60
8. prosince • 13:51

Spousta médií v rámci vylepšení rozpočtu píše evidentně reklamní články. U pablba pana Machaly z auto cz to bylo před lety dokonce velmi typické, proto již pláken ani nesleduji. Zdejší AR zatím podléhá jen občas :-D

JirkaM
11. prosince • 0:16

Motul musí být strašně nepoctivá firma, když se k takovým praktikám uchyluje.Já bych se tohle na svém autě zkoušet neodvážil. Nechci skončit se zadřeným motorem.

.
8. prosince • 10:15

Další neoznačená reklama, kde jsem se nedozvěděl jedinou zajímavou informaci. Reklamní články na vozy, kde se frkne nový model nějakého dealera, vlastní reálné testy nula, novinky ze světa automobilismu téměř nula, vlastní článku též nula, do toho web snad s největším sběrem údajů co je možné najít a neoznačené reklamní články na produkty. Nu dobrá. Opravdu ambiciózní plán na web.

YANR
8. prosince • 10:23

page view = penize
klik = penize
diskuze = penize

Kankunen
8. prosince • 9:40

Aditiva se v motorech především spálí, ale měnění oleje v převodovkách je dost opomíjený problém, kdo z vás to udělal.

Juraj K.
9. prosince • 17:35

Ja som dával meniť olej v prevodovke na dvoch autách.
A chlapci v servise gúľali očami, že načo? ;-)

10w60
8. prosince • 13:33

Pane Kankunene, náplň ve všech automatech si měním s každým druhým motorovým. ;-) Dokud je olej čistý, není pak životně nutné drahý AT filtry. Náplně stejně vyteče většinou přibližně polovina, takže častější interval než obligátních 5 let přijde vhod. Popsaná Aditiva slibují zázračné výsledky, pán ale nějak zapoměl zmínit, na čem je to založeno popřípadě jak pracují. Osobně bych si tyto produkty do auta nedal!!! Stejně jako braní Ibubrofenu proti bolesti, který bolest překrývá, místo aby pacient řešil její zdroj/příčinu.

Ten s Eatonem
8. prosince • 9:54

Já, v létě. Minerální origoš VAG po ujetí 50tis km, které jsem najezdil výhradně na prémiový benálB-]

Ef
8. prosince • 10:35

No měnit olej po 50 tis v osobáku je naprostá šílenost..radši se vykašli na prémiový benál to je stejně o hovně a měn olej...

Ten s Eatonem
8. prosince • 10:48

Řeč byla tentokrát nastřelena panem Juhou o převodovém oleji. Motorový synťák a filtr měním cca po 5tis.B-]

Venca
8. prosince • 18:25

Nenajezdim moc, ale to bych měnil min 3x ročně. Není to zbytečné? 10-15tis na výměnu snad musí stačit

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ten s Eatonem
8. prosince • 19:13

Měním to rutinně, na jaře a na podzim. Odhadem najedu tak 5tis. km. Stojí to jen blbých 1000 kč a baví mě to jak je to jednoduchý úkon. Je to dobré ku zdraví natlakovaného motoru, který jezdí často i kratší vzdálenosti jako ten můj.

Doporučujeme

Články odjinud