Nekonečně smutný příběh automobilky Saab možná spěje ke konci. Ve firmě zůstane 20 zaměstnanců

13 komentářů

mika cilic
28. března • 21:03

Vypadá hezky ! design je tak pravidelný, ale vypadá dobře
https://1921681001.id/... , https://19216811.cam/...

Zdenek
14. března • 11:16

Chtěl bych jen napsat jak jsem šťastný a hrdý že jsem majitelem saab9-3,a zároveň smutný protože Saab už zůstane jenom neskutečná legenda,zasloužil by si mnohem víc ,Saab byl můj sen od malička a splnilo se mi to,lidí co vlastní Saab jsou jiní než ostatní tak nějak zvláštně drží spolu!Jestedneska je to překrásné auto,díky Zdenek

homer
15. března • 18:55

Zamáčkni slzu, majitele saabů jsou hlavně nešťastný že se toho verglu už nikdy nezbaví leda ho odtáhnou na šroťák. Neni to ani veterán, ani limitka, ani raritka.

emkejx
14. března • 9:21

raz si kupim Saab, ale je ich malo slusnych na predaj a ked su velmi slusne tak su velmi drahe. Saab ma hned niekolko modelov ktore sa mi velmi pacia a som smutny ze ta znacka dopadla tak ako dopadla. NEVS som myslel ze ozivia vyrobu, elektricka 9-3 vypadala nadejne, aj keby bola neelektricka. Je to smutny pribeh. Ale raz si minimalne jeden Saab kupim, skor nez nam zakonom zakazu taketo auta...

Petr Čížek (animator CNC)
14. března • 6:16

Můj tata měl skutečný Saab před svoji emigrací z ČSSR.

olda
14. března • 9:21

Hmmm....a jak se táta k takovému vozu vůbec dostal?

jozka
14. března • 9:59

Normalne se tu prodavaly.

Adam
13. března • 15:34

Najskor Rusko - krach,
potom Cina - krach,
teraz India :-000000

olda
13. března • 15:10

Čítankový příklad toho, jak dopadne každá firma, pokud má slabý management a nenažrané odboráře. Škodovko....dávej si bacha.....😒

homer
14. března • 10:19

Nikdo ti nebrání ponechat si minimální mzdu a zbytek poslat na nějakou charitu. Začni u sebe a další se určitě přidaj.

smějící se bestie 2
13. března • 18:13

Nenažraný jsou Němci/majitelé.
A na nich je, jak naloží se ŠKODA AUTO !
Odbory v tom podniku - to jsou beránci, proti odborům ve VW.

olda
14. března • 9:19

Odbory v Německu jsou jedním z hlavních akcionářů skupiny VW. Management je slabý a odbory ho válcují. Jsou to tedy německé odbory (spolumajitelé), které rozhodnou, co se stane se Škodovkou.

Jan
13. března • 16:32

Ano, výhled Škodovky teď vidím dost bledě. Místo, aby se zaměřili na segment budgetových aut, jak prorazila s první Oktávkou, tak se z toho stala nemastná a přesto drahá kopie Volkswagenu pro české chalupáře.
V devadesátkách si všichni oddechli, že Škodovku nekoupil Renault. Ten místo toho koupil Dacii, které se daří čím dál tím lépe. Není to nějaké vyvoněné auto, ale má mnohem větší šanci na přežití než Škodovka, kterou možná VW jednoho dne odkopne, protože pro něj bude zbytečná zátěž.

Doporučujeme

Články odjinud