Nekompromisní Pagani Zonda R nebude ani v Ženevě

Příznivci Pagani již rok čekají na nekompromisní verzi Zondy, jak jinak než s písmenem R na zádi. Vůz určený více na závodní tratě než na silnice se ale bohužel neobjeví ani na nadcházejícím autosalonu v Ženevě.

Pod jeho kapotou se má objevit dvanáctiválec AMG o výkonu 750 koní a téměř celá karoserie z uhlíkových vláken má cenu zdvihnout až na neuvěřitelných 1,2 milionu Eur. Ano, tenhle vůz bude stát více než Bugatti Veyron.

Podle slov Paganiho k odkladu představení Zondy R došlo kvůli vývoji nového modelu. Zároveň ale oznámil, že automobilka hodlá do světa vypustit pouze 10 kusů tohoto vozu - tím je jasné, že půjde o extrémně exkluzivní zboží a Pagani zdůraznil, že 10 prodaných vozů přesně vrátí investice vložené do vývoje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pagani Zonda R

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků