Nekompromisní Pagani Zonda R nebude ani v Ženevě

Příznivci Pagani již rok čekají na nekompromisní verzi Zondy, jak jinak než s písmenem R na zádi. Vůz určený více na závodní tratě než na silnice se ale bohužel neobjeví ani na nadcházejícím autosalonu v Ženevě.

Pod jeho kapotou se má objevit dvanáctiválec AMG o výkonu 750 koní a téměř celá karoserie z uhlíkových vláken má cenu zdvihnout až na neuvěřitelných 1,2 milionu Eur. Ano, tenhle vůz bude stát více než Bugatti Veyron.

Podle slov Paganiho k odkladu představení Zondy R došlo kvůli vývoji nového modelu. Zároveň ale oznámil, že automobilka hodlá do světa vypustit pouze 10 kusů tohoto vozu - tím je jasné, že půjde o extrémně exkluzivní zboží a Pagani zdůraznil, že 10 prodaných vozů přesně vrátí investice vložené do vývoje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pagani Zonda R

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků