vypadá to fakt dobře- ono celkově samurai, jimny to je super maly terenáček G je jiná liga to je jasné ale tohle třeba pro manželku nebo druhe auto k necemu silničnímu fakt super ono nove suzuki vypada dobre i v serii tohleto mu dodalo jen lepší šmrnc
Pokud nemáte vyloženě dobrodružnou manželku nebo nebydlíte v lese, tak je Jimny auto za trest. Mimo silnici je s ním sice zábava a je obratnější než všechny velké offroady, ale v obvyklém silničním provozu je nekomfortní, groteskně pomalý, a jako bonus má stísněný interiér s téměř nepoužitelně malým nákladovým prostorem. Prostě ideàlní auto pro tchyni ;-)
Co se podobá čemu nastoluje otázku, kdo byl první. Víte, ono ve skutečnosti tento základní tvar karoserie, který je dnes vlastní většině opravdu terénních aut, mělo už v roce 1968 Suzuki s typem Samuraj. Později Jimny. Mercedes G vznikl až v roce 1979. A to ještě původně byl rakouský Steyr. Takže kdo opisuje od koho? Nějaké tunerské divočení na tom nic nezmění.
Baby G
G-cko, co se srazilo v myčce :-D
Konecne Gecko s poriadnym logom.
Nemáte-li G, dejte tam ledvinky, nemáte-li ledvinky dejte tam aspoň velké S
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.