Nejžádanější SUV v Evropě je z Česka, ale Škoda to není. Automobilce vylepšil pozici hned na několika trzích

94 komentářů

Bobanovicz
29. dubna • 21:28

Tucsona vlastním - rv 2018, 2l diesel, 4x4, 136kW. A ze své osobní zkušenosti mohu potvrdit, že je to auto naprosto bezproblémové, spolehlivé, prakticky nic se na tom nekazí, dá se s tím jezdit za 6 l/100km. Nerezaví. Dnes to hodnotím jako velmi dobrou koupi.
O hybridním Tucsonovi nyní uvažuji. V užším výběru je také hybridní Toyota RAV4, která je ale o nějakou tu kačku dražší a Toyota nedává tak velkorysou záruku jakou má Hyundai.

Bart
17. května • 12:27

Tu velkorysou záruku si předplatíš v těch předraženejch záručních prohlídkách. A zkus něco reklamovat na záruku, zlatý 👀. Kolega z práce by ti o tom mohl napsat román. Zas jeden naivka, co si myslí, že v dnešní době dostane něco skutečně zadarmo.😂😂

Attog_is_back
5. prosince • 17:54

Hele me v Hcku kdysi v zaruce opravili vrzajici palubni desku na i30 a uz je to let. Technik to navic jeste navrhl sam, ze at se to stihne jeste v zaruce bezel mi posledni rok zaruky. Opravili zdarma. Jinak s autem nikdy nebyl zadnej problem, kdyz jsem to po cca 6ti letech prodaval, tak vypadala kara jak nova. Bylo to garazovany, ale i tak.

Bobanowicz
25. září • 9:41

Ahoj po delší době. Tak mám zkušenost s docela rozsáhlou reklamací těsně před koncem záruční doby. Všiml jsem si, že trošku ukapává olej u zadního náhodnu (jak jsem zmínil už dříve, mám variantu 4x4). Reklamoval jsem to přibližně měsíc před koncem pětileté záruky. Servisní technik prohlásil, že auto je stále v záruce, takže pro mě zdarma vymění celý zadní diferenciál za nový (je to docela velký díl, který také obsahuje haldex, atd...). Během dvou dnů jsem ze servisu odjížděl s autem vybaveným komplet novým zadním náhonem a pro mě celá tato služba byla zdarma. Ale jinak souhlasím, že běžné servisní zákroky typu výměna filtrů a oleje, jsou dost drahé.

Jan
13. dubna • 12:47

To je takové probuzení do reality, jak je na tom vlastně Škodovka mimo český rybníček.

,,,
27. února • 21:38

Inteligentní člověk když se podívá např. na Kodiaq za 1050 tis. Kč, tak vidí auto tak za 600tis. Kč. Maloměšták to nevidí a ten Kodiaq jsi koupí. Každého věc, co jsi koupí za své peníze.

Freddka
23. února • 22:32

Staci udelat slusny jednoduchy auto, dat zakaznikum vybrat z hromady variant a motorizaci… a klidne to muze byt i osklivy.Vzdyt je to tak snadne.

Daniel
23. února • 21:31

Osobně jsem taky musel jít do Hyundai. Škoda s dostupností a cenou je prostě mimo

thegrid
24. února • 0:04

Docela mě překvapilo když jsem se podíval do ceníků asi po 2 letech co Škoda zas neskutečně zdražila (už se radši ani nedívám na modely co mě zajímají), ale i třeba Ssangyoung (asi o 25%), že Hyundai si cenu třeba i30 cca drží. Nevím tedy jak dlouho jim to vydrží, ale i tak zdražení nebude takové jako konkurence.

i20
24. února • 6:43

vyborna je mala i10. Mame i10 a i20, manzelka jezdi na 'desitce'. Naposledy jsme se rozhodli ze namisto dvacitky pojedeme do Varsavy, 600km, na te mensi, aby se auto provetralo at to nejezdi jenom kolem komina. Vysledek : naprosto v pohode a na jeden sup. Berte pokud jeste jsou, budete mile prekvapeni prostornosti a hlavne staromilci budou jasat nad motorem. Jede vopravdu prijemne hladce (nojo ma spravny pocet valcu) a da se s tim take uzit poradna zabava na okresce. Tam to dokaze letet tak ze neni toho moc na nasich cestach co by tomu ujelo, tedy pokud se to umi. Zatim naprosta spokojenost, i20 si vede taktez zdatne :)

Bart
17. května • 12:14

Proboha, i 20 a jen tak ji něco neujede...ty tak lžeš, až tomu sám věříš. Ale chápu, já taky před 40 lety žil v dojmu, že je žigulik super auto, když jsem do toho přelez z Trabanta a v ničem jiným jsem tehdy nejel, ty závodníku 🥸

a8
18. dubna • 11:17

No ty jseš dobrej střelec prohlašovat o i10 jak je dobrý auto na dlouhý trasy a okresky, vždy je v tom hluk jak ve felicii a řízením je to úplná tragedie. Lacinej korejskej odpad. Sorry jako.

thegrid
28. února • 21:59

To jsou hold morálně reální pokračovatelé fabky. Mě to sice s rodinou nestačí. Ale 30tku v kombajnu bych bral.

a8
18. dubna • 11:18

srovnavat fabii a tyhle korejsky srace.. i30 ok ale i10 je fakt tragedie, radeji dacii.Fabie je oproti tomu dospely auto sic bez vybavy a za nic moc cenovku ale technicky uplne jinde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Attog_is_back
5. prosince • 17:58

i10 je alternativa k cityGo. i20 k fobii. Ale cokoli od skodovky je za trest, souhlas to uz radsi tu Dacii.

šofér
25. února • 16:06

Souhlasím, měli jsme půjčeno ui10 na týden v Řecku, sice to bylo auto z půjčovny, ale jelo fajn, nechtělo to žrát, nevrzala, všude jsme se vlezli, idelál!

Praktické auto
23. února • 21:06

Je zajímavé jak představitelé škody i její fanoušci vysvětlují že nestojí o zákazníky hledající levné auto, ale jak je štve úspěch jiných značek v tomto segmentu:)

neodborník
23. února • 21:26

Každé zboží si najde svého kupce a výrobců aut je spousta, takže těžko budou všichni kupovat jenom Škodovky, když je výběr a konkurence - né jak za komunystu. Ale to místní soudruzi z Ostravy a okolí těžko pochopí, tak se smějí a neví čemu. A přitom je to všechno tak jednoduché.

Mirek
25. února • 14:19

Klidně si můžu okamžitě koupit auto s cenou kolem dvou miliónů. Má to však jeden háček, pro mne je auto sluha, od kterého očekávám odvoz z bodu A do bodu B na přijatelné úrovni za přijatelnou cenu. A tedy z mého pohledu jsou pro mě auta nad milión naprosto zbytečná a nejsem ochoten za ně tolik peněz dát. Není to pro mě věc sociálního postavení a už vůbec ne k posměchu druhému, který si nemůže dovolit koupit si něco lepšího. Tím jen chci říci, že jsi idiot, když napíšeš tyhle pitomosti o "soudruzích s Ostravy a okolí". Ty jsi evidentně nevytáhl paty ze své rezervace a dlouho jsi ve své aroganci nenavštívil ty "zaostalé, soudruhy postižené" kraje, abys pochopil, že v nich jezdí veškerá auta jako ve tvé rezervaci a bohužel tady žijí i stejní pitomci, kteří si myslí to, co ty. A pokud jde o posměch, tak k tomu jsi tady teď ty.

neodborník
25. února • 19:01

Lidem s Vaším uvažováním a slovníkem se rozumní lidé vyhýbají a ignorují - nemusím vidět a znát všechno. Zavání to pověstným postrachem okolí - Baník.

Mirek
25. února • 19:27

Kupodivu mám kamarádů, přátel, docela dost a jsem rád, že k druhým netrpí syndromem "socka". A pokud si začneš spojovat lidí na základě oblasti, kraje, s rowdies nějakého klubu, tak to nemá cenu moc komentovat, to se začne ode dneška společnost, lidé v ní, dělit již ne jen na základě aut, mobilů.., ale i podle krajů, kde sídlí nějaký sportovní klub, který má vypatlané fanoušky, které by sportovci raději nechtěli, neboť jim odvádí medvědí službu? Přidám si sparťany, slávisty... Vlastně, čemu se divím, ty to tady předvádíš v přímém přenosu. Ke kterému klubu, rowdies, tě můžu zařadit, když jsi alergický na Baník?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
neodborník
26. února • 10:08

Mám rád lidi odkudkoliv, když jsou slušní, přiměřeně inteligentní a vzdělaní, nemusí být dokonalí. Tak si je třídím od těch ostatních. Třeba nastavování zrcadla - aby se dotyční viděli uviděli a zamysleli se, jak třeba agitují za svoji oblíbenou značku a neuvědomují si, že jsou i jiné oblíbené značky a jiní lidé. Na Banickou alergii není potřeba členství v nějakém klubu, ti votravují ostatní bez ptaní a člověk o nich ví, i když nechce. No a tamten týpek milionovej, ten vypadá, že mu hlava vydělala slušnější peníze trefováním se do mičudy, to se pozná. A nebo ! , má to vodkoukaný z tribuny a napsat se může cokoli. Ale jasně, né všichni fotbalisti jsou automaticky takoví. Krajové, či národnostní rozdíly jsou, nejsme všichni stejní - ale to ani v těch krajích, či zemích, ale přesto se to běžně srovnává, jak vědecky vážně - sociologie, nevážně ve filmech tragédiích i komediích, laicky veřejně - poznávání lidí. Jaký si kdo kupí mobil, či auto, jak se obléká, vypovídá to o něčem, ne že né - ten člověk si to náhodou nekoupil, kdyby to byl dar, dárky jsou taky ovlivněny tím komu se dávají. Jenom se u toho musí myslet a nebrat to všechno fanaticky doslova, z toho nekouká nic dobrého, když to někdo šikovně popíchne a využije - zneužije k manipulaci ve svůj prospěch. Takže asi tak.

Mirek
26. února • 22:15

Nejsem fandou žádného klubu, mám rád sport jako takový, rád se podívám na kvalitní fotbal, bohužel, český to není, mám rád atletiku, zimní sporty, sám jsem bývalý sportovec. Že ty s tím máš problém, a podstrkuješ mi něco, co není pravda, je opravdu jen tvůj problém. A pokud si myslíš, že když někdo si může cokoliv dovolit a ty s tím máš evidentně problém, tak já v kategorii cokoli opravdu nejsem, ale na to, co jsem napsal mám a nestydím se za to. A že na to mám neznamená, že si to koupím, mám naprosto jiné přednosti, zájmy, než si kupovat auto za takové peníze pro hloupé pozérství. A být tebou, tak s tou tvou alergii na Baník zavčas navštívím nějakého psychiatra, ať to nemá hlubší následky, už teď to s tebou dobře mává.

homer
25. února • 15:05

Ježíš jak někdo začne házet milionama je to tutově zaexekuovanej ztroskotanec.

Bart
17. května • 12:03

Přesně, protože sice má klidně na Báwo v Mku, tak z rozumově-ekonomickejch důvodů jezdí v nadupaný Loganu v plný palbě. A my tomu prostě nerozumíme.🤑😃

Mirek
25. února • 18:26

Když se auta mainstreamové automobilky Škoda začínají prodávat ke dvěma miliónům, za kolik bych si dle tebe mohl pořídit auto, na které dle tebe mám? Ty znáš mé finanční poměry?
A prosím, jako novodobého Josefa Dobrovského, jednoho z tvůrců obrozeného českého jazyka, mohl bys mi vysvětlit to nové krásné české slovo zaexekuovanej?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
26. února • 7:29

Píšou sem desítky lidí a jedinej Mireček má potřebu ventilovat svoje majetkový poměry. Tam je nějaký problém - nesvépravnost, exekuce, výkon trestu atp.

Mirek
26. února • 22:28

Hele homeříku, kde jsem napsal své majetkové poměry? Nejsi náhodou příbuzný jistého Petříčka, že píšeš tyhle hlouposti? Když tady někdo napíše, že si koupil auto Hyundai (také, že to tady někde napsáno je), kvůli ceně škodovky, tak také popisuje své majetkové poměry? A že ses do něj takto nepustil? A když tady budu psát, tedy lhát, že si horko těžko můžu dovolit koupit v základu Daciu Logan, tak to bude v pořádku, neboť tě nebude pobuřovat cena se šesti nulami a budu tedy pod tvou rozlišovací schopnosti?
To slovo je totální blábol a že ty ho dokážeš přeložit z homerštiny do srozumitelného jazyka, které ovšem je jen tvůj výklad, neznamená, že to dává smysl, stačí se jen podívat na výběr těch slov.

homer
27. února • 18:59

Kup si co chceš, proč nám sděluješ za kolik?

Praktické auto
23. února • 22:27

Ona se ale většina těch fanatiků považuje za těžké kapitalisty a každého kdo nemá škodu nebo koncern považuje za "socku". :) A nejvíc je irituje když jsou lidi spokojený s něčím o co by se oni ani neopřeli. Bohužel jim většinou chybí jakékoli racionální argumenty.

neodborník
24. února • 9:09

Žijete si ve svém smutném virtuálním světe a vedete svůj boj za pravdu proti někomu - něčemu zlému. Zkuste neprovokovat agitováním a uvidíte, že bude Vaše auto všem ukradené a nikdo si ho nevšimne.

Praktické auto
24. února • 9:38

Aha :) takže tady téměř pod kazdym článkem o Dacii není že je to auto pro neschopné socky? Neuráží se vulgárně všichni kdo se těch aut zastanou?. Nikdy neříkám že je to idealni vůz, ale hodnotím jeho schopnosti s ohledem na cenu a většinou je výsledkem slet irelevantních, iracionálních vulgarit bez jakékoli argumentační hodnoty. Jinak principem diskuzního fóra je diskuze, tedy přidávání příspěvků. A vy tady vlastně tvrdite, že mám provést autocenzuru abych měl klid. Nepíši nic agresivního ani vulgárního. Podívejte se na více diskuzi pod Dacii, Hyundai, Kia a řekněte znovu že žiju ve SVEM virtuálním světě a vidím něco co tam není:).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
24. února • 18:37

Problém je že my někteří jsme zažili totáč a pamatujem i tehdejší vozovej park. A je strašný ze lidi tvýho typu by kupovali i lady a volhy ( kdyby byly dostupný) jenom aby ušetřili.

Praktické auto
24. února • 18:43

:) když by Lada dobře splňovala mé požadavky tak proč ne:). Jinak já si předrevoluční vozový park pamatuji dobře. Měl sem 1000ku, 100ku, 105ku a rapida. Kdybych jen kupoval co nejlevnější auto tak si nekupuji Sandero Stepway. :)

homer
25. února • 7:09

Do těch cenikovych hlubin nevidím ale že by v každé kategorii existoval levnější kepl než dachna by mě překvapilo.

Praktické auto
25. února • 7:37

:) to je legrace jak má někdo problém s tím že si někdo jiný koupi "levné" auto a je s ním spokojen :).

homer
25. února • 15:01

Tak pokud by bylo nejlevnější český nějak bych se s tím vyrovnal ale žes podpořil natáhla v Rumunsku a ve Francii je vlastně vlastizrada.

Praktické auto
25. února • 15:07

:) tak to mě přijde "zradnejsi" že "česká" automobilka vyváží marži do Německa, skoro už nevyrábí modely dostupné pro české občany a v Evropském parlamentu lobbuje proti jejich zájmům :).

homer
26. února • 7:22

Moc větších plátců daní a odvodů z mezd než je škoda auto a.s. v české republice nenajdeš.

Praktické auto
26. února • 13:11

To nepopírám ale přece to nic nemění na skutečnosti že marže jde do SRN. :) Nebo na portfoliu škody:).

homer
26. února • 16:14

Němci investujou tak chtěj svoje peníze zpátky nejsme jejich děti. A modelová řada osobáků má kromě kupé snad všechno tak zbývaj jenom výmluvy. Na cenu.

Praktické auto
26. února • 17:57

Jasně třeba konec fabie combi v nové generaci jste nezaznamenal? A ano na cenu si v poměru k užitné hodnotě stěžuju, proč bych měl za každou cenu kupovat poloceskou značku když nevyrábí to co mi vyhovuje zatímco jina poloceska značka to vyrábí (třeba i30 s atmosférou) nebo to vyrábí jiná Evropská značka. Co popisujete už je na hraně fanatismu nebo nacionalismu. To není podpora. Dále ekonomiky ale zaslepenost. Ale rozdíl je v tom že já nikomu škodu neberu pokud je s ní spokojen proč ne :). I když prodeje ukazují že čím dál tím víc zákazníků dokáže najít auto kterém jim lépe vyhovuje jinde a to jak čeští zákazníci tak zbytek Evropy.

homer
27. února • 19:20

Chápu to, ale měl by ses stydět a vzít si příklad z českých pivařů. Taky se tady žádný guiness, Heineken, stela artois apod. nechytaj.

Praktické auto
27. února • 20:32

:) ještě že preferují víno :) no snad víc lidí bude aplikovat spotřebitelský plebiscit a dostaneme se z toho marasmu co se děje na českém trhu. Ale jak opakují pokud vám škoda vyhovuje tak si ji užijte. (sice ještě nedávno taky lepila auta ze starých dílů koncernu i včetně křížení modelu viz Roomster - a nakonec se ukázalo že je to to za rozumnou cenu slušně auto :) . Stejně tak jako zdejší argumenty o bezpečnostni snadera v kontextu výsledků kodiaqu v ochraně dětí:) a přitom co obě auta stoji. Proste doufám že jednou se budem bavit věčně místo vykriku, urážek a nesmyslů.

neodborník
24. února • 10:10

Tak co jiného nežli internet a jeho spodní patro - anonymní diskuse je virtuální realita ? Klidně pokračujte ve svém úsilí, ale potom nebuďte překvapený, co se Vám vrací. Snad nečekáte, že všechny přesvědčíte na Vaši takzvanou nestranu - co ve skutečnosti nějaká strana je. V reálném světě na ulici - silnici na tohle nikdo nemá čas a neřeší to, každý si jede po svým za svým. Samozřejmě, občas se nějaký menšinový vyšinutý jedinec z populace najde.

Praktické auto
24. února • 10:56

Neřeším že internet je virtuální ale to označení "VE SVÉM". Pro upřesnění neříkám že jsem nestranný, jen bych ocenil věcnou diskuzi bez vulgarit a klidně i s humorem nebo nadsázkou :). Že toho velká část není schopna nebo ji to nevyhovuje je věc jiná. Nevím proč bych se kvůli tomu měl stahovat já. :). Ano v realitě je snad méně pozérských, arogantnich asociálů než na internetu. To ale přeci nezaznamená že jim na internetu musíme vyklidit prostor :).

Rz
24. února • 11:26

Tak Hyundai Kia jsou levné jenom hlavně v Česku. V západní Evropě a USA stojí stejně jako VW a Toyota. Mám Hyundai něco přes 500tis. - srovnání s Tiguan 2TSI automat, 4x4 cena zhruba 1050tis. Cena v USA Hyundai o 1tis. $ dražší než stejný Tiguan 2TSI automat,4x4.

Praktické auto
24. února • 11:55

Souhlasím, tady se snaží zbořit předsudky. Jinde už s tím problém nemají, ale taky jinde třeba nenabízí auta která mají pro střední a východní Evropu. Třeba i30 s 1.5 atmosférou na západě v nabídce není. Mě jen prostě mrzí že se tu vytváří dojem, že lidé nemají zájem o levná auta, nebo o jednoduchá auta a přitom prodeje ukazují něco jiného. Prostě se management škody vymlouvá. Jestli bude jejich strategie dlouhodobě úspěšná to se ukáže. Rád bych viděl úspěšnou škodu už kvůli tomu že aspoň část jejího zisku a navazanych firem tu zůstane.

Mirek
25. února • 14:31

Neřekl bych "už s tím problém nemají", zkrátil bych to, že s tím problém nemají. Tady si hodně lidí začalo hrát na pozéry, začali lidi škatulkovat na kategorie podle vlastnictví mobilů, aut..., začali je označovat socky. Známá mi povídala, jak se tohle začíná dít i u dětí ve škole, kde se dělí zrovna podle mobilů a jejich ceny, nebo stačí mít jen ukousnuté jablko a hned se dotyčný (á) cítí být něco lepšího.
V létě jsem tady psal, kolik jsem na dovolené ve Španělsku potkal škodovek, myslím, že asi osm za deset dnů. Hyundai jsem potkával velice často a již tehdy jsem psal, že Tucsonu tam bylo hodně. A jak vidím, tak statistiky prodejů to jen potvrdily.

Jeon Hyun-seok
23. února • 19:49

to móc dobry auto mi vyrobit kvalita a vy velmi kupovat

mikan.cz
23. února • 17:23

Je velice zajímavé se dozvědět, že Nošovice jsou Čechách.Ale tyto odborníky na zeměpis bych rád upozornil že vedle automobilky je i věhlasný pivovar.No nevím co by řekli že Radegast je z čech....

Tomáš Marný
1. března • 17:07

Aby si se neposral. :-D Nemám nic proti moravákům ale 90% světa neví kde je Česká republika ale určitě věci kde je Morava.

petr r. (petrumr)
23. února • 18:41

No v nadpisu je v česku, já třeba sem xxxkrát psal na moravě a je to moravskoslezský kraj. V čechách je automobilka toyota.

Q
24. února • 6:11

Pokud budeme brát dřívější zemské uspořádání, které dnes už oficiálně neexistuje, protože jej zrušili komunisté, tak korejská automobilka nevyrábí auta ani v Česku, ani na Moravě, ale ve Slezsku.

homer
24. února • 18:29

Žádný Slezsko tam historicky neexistovalo - dycky to byla Morava. Odlišnej název vymysleli prusové když sever Moravy okupovali. Jako dneska když se začíná používat název Sudety pro pohraničí.

Jan
23. února • 16:41

Typický příklad, že Škodovky kupují jen Češi, resp. české firmy. Pro zbytek Evropy nebo dokonce světa je Škoda bezvýznamná automobilka. Jediným úspěšným modelem Škodovky byla Oktávka (1.-3. generace). Protože to (v zahraničí) bylo levné auto s velkým kufrem. Ale i s ní to jde z kopce.

thegrid
24. února • 0:00

Prý nestíhají uspokojovat poptávku a můžou každoročně zdražovat. No když vyrobí 1000 aut ročně, tak se nedivím. Ale kam s touhle politikou dojdou nevím nevím.

Henryk Zůpa
23. února • 14:08

No vida, jak jde kára od cikánů z Nošovic na odbyt.

petr r. (petrumr)
23. února • 16:42

A vlaky, čím jezdí manažéři z prahy.

šofér
23. února • 16:14

nejen kára, ale i pivo, hlůpo!

i20
23. února • 13:53

...tzv.nase chlouba. Proste v pasove vyrobe jsme nejlepsi. Bio-robot ma tu skvelou vlastnost ze pujde makat, po sichte nejak si koupi v retezci v tzv.akci nejakou smakuladu a jeste zaplati hypoteku. A div se svete, von se taky rozdeli bunecnym delenim a do par let mame vice takovejch biorobotu.

thegrid
23. února • 23:59

Ano v takové Anglii ten pokrok řízení lidí a outsourcování práce na cizí země dovedli tak daleko, že mají zeleninu na příděl. Buďme rádi, že je u nás výroba (zatím) stabilního odvětví. Což se teda díky EU asi za pár let změní.

23. února • 13:06

Jen tak dál. Teď je v MSK fasovali hasiči a údajně zatím spokojenost. Bohužel u PČR může projít jen výběhová Škodovka. PS: rámové Octavie mizí v servisech, kde se na jejich servis čeká i 1/4 roku.

Q
24. února • 6:38

Jen malá poznámka. Hyundai do tendru na auta pro dopravní policii němel co nabídnout a ani se tam proto nepřihlásil.

petr r. (petrumr)
23. února • 16:07

ve Valmezu zase MP.

Q
23. února • 15:18

Rozveďte informaci o Octaviích v servisu.

23. února • 23:40

Tak, že v nejmenovaným kraji stojí 3 s přidřeným motorem. V ostatních mají povětšinou jiné/různé poruchy v souvislosti s motorem. Závady se objevují při nájezdu mezi 120-180tis. Celkově je jich na cestách vidět mnohem míň a mnohem víc jsou vidět Scaly, které jsou hodně solidní raketky. Dále je zvláštní, že třeba 1.4 na nic podobného netrpí a při tom mají obdobný provoz.

Q
24. února • 6:24

Aha. Asi to nevydrží tu těží policejná službu. Ale je zase výhoda, že ten 2.0 TSI je jeden z mála posledních motorů koncernu VW, co by měl jít ještě normálně generálkovat. I když pochybuju, že by se do něčeho takového pustil aurorizovaný servis.
Scala je určitě o něco pomalejší a hlavně má hendikep za horších podmínek, protože má pohon jen předních kol.

Jméno
26. února • 12:49

Jj ono pokud je ta 2.0 tsi dobře udržovaná a projížděná, jezdí opravdu pěkně a za rozumnou spotřebu (8,5-10 litrů), což v policejním režimu není špatné. O litr větší spotřebu měly 1.6 mpi v manuálu, s předokolkolkou a 1/2 výkonem.O 1.5 zatím nemám dostatek informací o kvalitě jednotky, krom toho výkonu, který je hodně solidní. Spotřeba tam je 6,5-8.

petr r. (petrumr)
23. února • 16:05

on měl na mysli, když policie trefí ten rám silou, tak se hne celé auto a čeká se třeba na soud, jak uplatnit škodu od viníka.

Honimir
23. února • 13:21

Ta HEV verze by mohla byt pro PCR dobra - kdyz to stoji, tak muzou jet jen na baterku a motor nebezi. RAV4 by byla mirne lepsi, protoze tepelne cerpadlo na zimu.

Mikik
23. února • 13:14

Skoda - aneb jak rozjet a opet znicit kvalitni byznys v CR.

šofér
23. února • 12:33

Nejdůležitější sdělení je pro mne toto:
"V České republice se pro něj rozhodlo 5816 zákazníků, přičemž 2960 vozů putovalo do privátního sektoru, kde získal první příčku v segmentu SUV a druhé místo mezi modely celkově.".... prostě auto pro privátní sféru, nejen pro IČ s odpočtem DPH. To už Konmkurence zjevně neumí, nebo na segment soukromých osob kašle.

homer
23. února • 14:28

Všechny splátkový prodeje jdou přes ičo, pro firmy i pro soukromé osoby. Takže tebe zajimaj jenom lidi s rč co platí plnou cenu z nějakých zdrojů. K čemu tahle starost je mi není známo.

petr r. (petrumr)
23. února • 16:39

Produkty úvěrového hyundai financování přinášejí řadu výhod. Kromě okamžitého vlastnictví vozu hned od počátku jeho koupě si můžete splacení úvěru rozložit až po dobu 7 let. Hyundai není fleetová škodovka.

homer
24. února • 9:15

Akontace čtvrt milionu? Poslední splátka čtvrt milionu? Super produkt!

Peter(Charouz)
24. února • 13:47

A co? Taky jsem měl auto na ⅓. První a poslední splátku, jakož i ty mezi tím,si každý zvolí podle svých možností. A když to u poslední nevyjde, tak je vždy možnost to prodloužit. Ptali se mě několik měsíců dopředu,jak se rozhodnu.

šofér
24. února • 11:11

Jenže tu poslední splátku můžete rozložit do dalších měsíčních splátek. Vy zjevně nejste zběhlý ve financích, že? Stavebko bude váš maximální IQ strop!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
24. února • 17:56

Takže máš sedmileté splátky a pak zůstane dluh jako kráva? To je bomba!

šofér
23. února • 16:13

IČ není přece privátní sektor, ale firma či OSVČ. A ti yužívají leasing, nikoli splátkový prodej. A pokud nechápete, co jsem napsal, tak nic, no.

homer
24. února • 9:13

Žádnej splátkovej prodej u nových aut neexistuje. Všechno jsou to leasingy nebo operativní leasingy a celou dobu je auto v majetku firmy s ičo. I když ho výhradně provozuje skladník že šroubárny.

Mirek
25. února • 19:43

https://www.hyundai.com/cz/prodej/financovani-a-p... ...
Auto je ve vlastnictví kupujícího. Když nevěříš psanému, zajdi se zeptat osobně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
26. února • 7:12

A ručíš čím? Napsanej si v TP kvůli statistice ale TP je v sejfu automobilky a smlouva že dokud nedoplatíš poslední korunu nikdy ho neuvidíš.

Mirek
26. února • 20:09

A zapomněl jsem, to byla reakce na to, že žádný splátkový prodej neexistuje. Nepodepisoval žádnou leasingovou smlouvu a jak si to firma udělá u sebe, když nemá smlouvu s leasingovou firmou, ho jistě nemusí trápit.

homer
27. února • 18:46

Splácet můžeš bance nebo židovi ne autosalonu kterej na to nemá. Financujou to leasingovky a zástava je ten auťák. Žádnej majitel do zaplaceni nejsi, maximálně provozovatel.

Mirek
26. února • 20:04

Napíšu ti to, jak to má kamarád. Zapsán je jako vlastník, má to na tři roky bezúročně, navíc dostal nějaké 4 benefity, jeden jsou pneumatiky navíc, další tři si nepamatuji, velký techničák je u prodejce a samozřejmě ho dostaneš po zaplacení. U leasingu snad nemusíš zaplatit? Velký techničák sice máš, ale nejsi zapsán jako majitel.
A teď mi zkus napsat, jaké jsou dle tebe nevýhody, když ti jde o techničák u prodejce. Snad si nemyslíš, že ti někdo něco prodá, abys nezaplatil dohodnutou cenu? V čem se ti to zdá pro kupujícího nevýhodné?

petr r. (petrumr)
26. února • 18:04

do konce roku TP nebude.

šofér
24. února • 11:15

A jestli tvrdíte, že u finančního leasingu a operativního leasnigu je vozilo ve vlastnictví firmy tak si zaloužíte urgentní návštěvu Fiannčního úřadu pro podezření z podvodu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
24. února • 17:59

Četls to celý? Lopata má auto ale v TP je firma a tebe zajímá teda co?

šofér
25. února • 15:57

Víte co je to odpis majetku? A jaký je rozdíl v odpisu u leasingu(finančního) a jak je to se splátkovým prodejem, a co je vlastně operativní leasing? Co je daňově uznatelné a co je daňově výhodnější? Asi ne!

homer
26. února • 7:16

Co sem taháš účetnictví firem a OSVČ když tě zajimaj prodeje na rč?

šofér
24. února • 11:08

Bože, rozdíl se jmenuje finanční leasing, operativní leasing a splátkový prodej fyzickým osobám.

Q
23. února • 15:33

To není starost, to je statistika. Je to samozřejmě zkreslené tím, co se tam nezapočítává (automobilky si vedou podrobnější a přesnější rozdělení zákazníků do segmentů), ale i tak to o nečem vypovídá. Škoda Octavia v prodejích soukromým osobám až za Ssangyongem Korando ... to opravdu není dobrá vizitka pro domácího výrobce s kdysi neotřesitelnou pozicí.

Pikus
23. února • 9:15

Napriklad na PHEV se ceka pres rok ... HEV je na tom trochu lip. Oba to jsou pohony, ktery Skodovka v SUV ani nema.

Doporučujeme

Články odjinud